Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tineke
last minute huwelijksreis
hey,Wij twijfelen of we onze huwelijksreis zouden vastleggen op voorhand of gewoon last minute doen. We denken dat we dan meer voordelen zullen hebben. We trouwen 13 september en willen de week erna een citytrip doen...
Huwelijksreis Reacties: 5 31-5-2008 19:48:58

de smet
foto kleed
halloheb een kleed gekocht in het bruisparadijs in merksem!nu het volgende heeft er iemand ook het kleed of foto van kleed onur diana
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 31-5-2008 19:37:53

Sarah
Bruidslingerie
Hoi, Ik wou even vragen wie leuke (en liefst betaalbare) adresjes weet voor bruidslingerie, liefst in Limburg. Bedankt!!Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 3 31-5-2008 18:30:50

Heidi
Schildersezeltjes IKEA
Hallo iedereen,Ik wou even melden aan de geinteresseerden dat de schildersezeltjes in IKEA weer binnen zijn. In ieder geval toch in Wilrijk. Om zeker te zijn kan je best naar de website van IKEA gaan kijken om te zien of ze in uw filiaal ook binnen z...
Andere Reacties: 5 31-5-2008 17:47:28

Xavier
Binnenkomen avondfeest
Wij zijn op zoek naar een nummer om de zaal binnen te komen. Les lacs des con... vind ik afgezaagd. Ik zat te denken aan Housewife van Daan, vinden jullie dit kunen of past dit niet. Andere ideeen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 31-5-2008 17:03:47

Evi
Nederlandstalige openingsdans
Hallo iedereen,graag had ik nog eens even jullie mening,wat vinden jullie van een nederlandstalige openingsdans, o.a. Altijd heb ik je lief van clouseau?
Openingsdans Reacties: 12 31-5-2008 17:03:22

Mieke
Huwlijksreis naar Amerika?
Hallo,Zijn er mensen die op huwelijksreis gaan naar Amerika? Blijven jullie dan in dezelfde streek of trekken jullie rond? Mijn vriend gaat eigenlijk niet zo graag op reis maar zal voor één keer een uitzondering maken voor onze huwelijksrei...
Andere Reacties: 4 31-5-2008 13:54:29

Caroline
kapper en/of visagiste regio Hasselt
Beste medebruidjes :-)ik trouw op vrijdag 26 september 2008 en ik ben nog op zoek naar een kapper/kapster en/of visagiste die liefst aan huis kan komen. Kunnen jullie aub iets laten weten (vooral mensen die al goede ervaringen hebben gehad!)Ik zou li...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 31-5-2008 13:37:10

Mieke
fotograaf
hallo,Zijn er mensen die ervaring hebben met een fotograaf die de foto's gewoon aflevert op cd-rom (zonder album). Wij trouwen in Zwevegem en ik ben nog op zoek naar een goede fotograaf. Goede tips zijn zeker welkom (want ik ben een beetje radeloos a...
Fotografie Reacties: 13 31-5-2008 13:28:56

Sylvie
fotolocaties regio Oudenaarde?
Hallo,wij zijn op zoek naar geschikte binnenlocaties regio Oudenaarde-Waregem. Als buitenlocatie dachten we aan domein de Gellinck in Elsegem... andere ideetjes in die regio zijn ook welkom! Bedankt!!
Fotografie Reacties: 2 31-5-2008 13:23:35

shirley
welke openingsdans?????
hoi,ik heb nog een dilemma:de openingsdans!!!we twijfelen nog tussen:-shania twain you're still the oneof-inxs never tear us apartstond ook nog op ons lijstje:dat nieuwe van lenny kravitz(mij man had eerst mia van gorky in zin hoofd maar ik heb dat...
Openingsdans Reacties: 5 31-5-2008 12:48:52

britt
ceremoniemeester gezocht regio antwerpen
Dag allemaal! Oorspronkelijk wilden we geen ceremoniemeester, maar ondertussen hebben we ons bedacht en zoeken we iemand die ons huwelijk in goede banen kan leiden.(Bekend verhaal) We zijn van Edegem-Aartselaar en trouwen al op 16 augustus dit jaar. ...
Ceremonie Reacties: 8 31-5-2008 11:59:00

marie
Bruidskledij Peereboom Maasctricht
Kan iemand mijhet adres van Bruidsmode Peerboom in Maastricht laten weten ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 31-5-2008 11:42:43

shirley
liedje van????
hoi medebruidjes in spe,ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje maar ik ken de titel en uitvoerder ervan niet(ik denk enya)het liedje gaat als volgt (niet lachen hé!)marremarre tu meja en dan gaat er een vrouwenstem hoogte indoet dit een be...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 31-5-2008 11:37:46

Elke
dansschool regio sint-niklaas
hallo,kent er iemand van jullie een dansschool in de buurt van Sint-Niklaas waar je privé-dansles kan volgen voor je openingsdans? groetjes,Elke
Openingsdans Reacties: 4 31-5-2008 7:28:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...