Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Siska
Stadhuis Gent
Hey,kan iemand mij helpen met het volgende? Wij trouwen op een maandag om 14u30 in Gent. Dan kost de 'ceremonie' niets. Nu, de mensen van de administratie willen of kunnen niet helpen over het verloop daarvan. Ik weet dat het niet lang duurt, maar da...
Ceremonie Reacties: 8 1-6-2008 16:26:09

Katty
zaalversiering gezocht
Op zaterdagavond 29 Aug geven wij ons trouwfeest in onze parochiezaal. Wij zoeken echter leuke ideeën om de zaal te versieren. Gezien we de 28e trouwen hebben we de ganse ochtend om alles op te zetten samen met vrienden. Maar het moet wel handig...
Ideeën Reacties: 7 1-6-2008 16:11:03

evelien
bedankingstekstje
hallo, ik ben voor in mijn misboekje nog op zoek naar een bedankingstekst om achteraan in heb boekje te zetten. kan iemand mij helpen?groetjes evelien
Voorbereiding Reacties: 1 1-6-2008 16:06:52

sarah
Ervaring Patricia de Rycke
Hey beste bruidjes,Heeft iemand van jullie ervaring met Patricia de Rycke? Vind haar foto's namelijk zéér mooi.groetjes
Fotografie Reacties: 3 1-6-2008 15:59:09

Wendy
bloemen in de kerk
Hallo iedereenWeet iemand een goed adres voor bloemen (bruidsboeket en versiering in de kerk) in de buurt van Lubbeek / leuven. Liefst met levering aan de kerk.GroetjesWendy
Bruidsboeket Reacties: 1 1-6-2008 15:58:53

Annemie
kostprijs sluier + kort of lang
Hallo,Ik wou graag es weten hoeveel de meeste bruidjes betalen voor een sluier (kort-middel-lang)? En als je een lange sleep hebt, neemt je dan en lange sluier of kan een kortje dan ook? En omgekeerd: geen sleep, maar lange sluier?Dankjewel voor de r...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 1-6-2008 14:44:42

janne
lingerie selmark
Hallo,Kennen jullie enkele winkels waar ze het lingeriemerk selmark verkopen?Liefst in de regio van kortrijk.Groetjes
Andere Reacties: 2 1-6-2008 14:08:32

evelien
Muziek in kerk
hallo,ik wou even rondhoren welke muziek jullie gebruiken in de kerk. ik heb al mijn teksten al gekozen maar kan niet beslissen welke muziek we zouden nemen.groetjes evelien29/08/08
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 1-6-2008 11:30:45

lieve
pitteler - smoking - kostuum
Hallo! Hoe doen jullie mannen het ? Bij ons wordt er hevig nagedacht hoe de suite er zal bijlopen.. de ene vindt een pitteler niet meer van deze tijd, de andere vindt het net gepast voor zo'n dag. Voor mijn part komen ze allemaal in hawaihemd :).. Ne...
Andere Reacties: 6 1-6-2008 9:53:20

dennis
@dorien: pasbeurt bij farah love?
Dag dorien (en anderen natuurlijk),Ik vermoed dat je intussen terug bij farah love bent geweest, HOE WAS HET? Ben zo benieuwd, ik hoop dat het meeviel... Ik moet binnenkort ook...Veel groetjesVicky (nog 62 dagen!)
Andere Reacties: 2 1-6-2008 9:31:57

nancy
alles loopt mis
Hoikes allemaal over iets meer dan 4 weken trouwen we maar alles begind mis te lopen .we hebben 6 weken moeten wachten op onze ringen gaan ze vrijdag halen past mijn vriend zijn ring niet heb ik hem gisteren terug moeten doen nu hopen da hij optijd t...
Andere Reacties: 9 1-6-2008 9:23:21

Marieke
Alternatieve viering - rent a priest & locaties
Hallo bruidjes in spé!Daarnet foutje :) Zal nu niet vergeten van de tekst erin te typen ...Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 18-04-2009. We waren sowieso wel graag voor de kerk getrouwd, maar omdat we zelf geen echte grote groep mensen ...
Andere Reacties: 5 31-5-2008 22:43:50

Marieke
Alternatieve viering - rent a priest & locaties
Religie Reacties: 1 31-5-2008 22:38:18

vanessa
groen tapijt voor in tuin; heel dringend
dag iedereenweten jullie soms waar je een groen tapijt voor in tuin kan kopen, ons terras is een ramp, we zijn aan het verbouwen en dat kan niet meer opgedaan worden, daarom dachten we om er zo een groot groen tapijt op te leggen, we trouwen binnen 2...
Andere Reacties: 2 31-5-2008 21:00:06

ellen
feestzaal
Hallo,ik wou graag eventjes weten of er al iemand ervaring heeft met de feestzaal Moke's Ter Poorte in Wellen? Wij houden er ons trouwfeest en ik had graag toch een beetje feedback gehad over de zaal.Vele groetjes,Ellen
Andere Reacties: 4 31-5-2008 19:50:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...