Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
geschenk voor de getuigen?
Hallo iedereen!Wie kan me helpen om te zoeken naar een tof cadeau voor de getuigen? Ik zoek iets tofs, origineel, dat niet verloren geraakt... iets, als ze het zien, hun herinnering hebben aan onze trouw! Het gaat om een man (mijn toekomste schoonbro...
Andere Reacties: 4 28-5-2008 22:33:37

Sophie
Filmen
Ik ben nog op zoek naar iemand om ons huwelijk te filmen (liefst niet té duur). Ik woon in Oost-Vlaanderen. Kunnen jullie mij goede filmers aanbevelen?Merci
Video Reacties: 6 28-5-2008 22:20:27

Sophie
Limobus
Hallo, ik heb bij Vancat te Roeselare een limobus gezien die mij wel zou aanstaan. Heeft iemand die bus al gebruikt voor zijn huwelijk en waren jullie dan tevreden? Limobus terug te vinden op ceremonievervoer.beBedankt!
Ceremonie Reacties: 0 28-5-2008 22:17:41

ulrike
drukker
hallo, we zijn een eigen ontwerp aan het maken voor de uitnodigingen maar zijn nog op zoek naar een betaalbare drukker in regio gent ... heeft iemand een goeie referentie???bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 3 28-5-2008 22:17:09

Annelies
3 juli 2009
Nog bruidjes die op die dag de sprong wagen?
Andere Reacties: 2 28-5-2008 21:43:54

H
Dringens bruidswagen gezocht
Hallo,We gaan 21/06/2008 trouwen en zijn nog steeds op zoek naar een stijlvolle wagen. Het merk speelt geen rol. Het is enkel voor 2 uurtjes (van 14uur tot 16 uur). Wie kan ons helpen a.u.b?
Ceremonie Reacties: 5 28-5-2008 21:41:40

Saskia
Kerk en koets (waar huren?)?
Hey,ik heb nog een lange lange weg te gaan tot mijn huwelijk (17/07/09) maar ben alvast bezit met een kostenraming en regelingen enzovoort.Wij zouden graag voor de kerk trouwen, maar omdat het huis van de priester is afgebroken weten we hem helaas ni...
Ceremonie Reacties: 6 28-5-2008 20:52:35

Kathleen
eigen ontwerp uitnodigingen
Vorige week zijn we onze uitnodigingen gaan afhalen bij de drukker en ik ben echt tevreden! Het was best spannend om eindelijk het eindresultaat van ons eigen ontwerpje te zien. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden om zelf een uitnodiging te make...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-5-2008 20:50:00

annelies
@vi: tuinbank ipv gastenboek
Hallo,Kan je mij die bank wat beter beschrijven, of eventueel foto doorsturenavereecke@hotmail.comIk vind het een superidee!!!
Andere Reacties: 1 28-5-2008 20:43:20

evelien
huwelijkskapsel
Hallo,Ik ben Evelien en trouw op 19 juli...jaja, het komt alsmaar dichterbij!Voor mijn kapsel heb ik een kapster aan huis genomen, namelijk Kajos Coiffure (Brugge). Is er iemand die ervaring heeft met haar? Zou graag eens jullie mening horen.Vele gr...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-5-2008 20:34:20

els
Slogan voor op doek, om aan de voorgevel te hangen
Hallo iedereen, op 20 juni trouwt mijn schoonbroer en wij zoeken nog leuke slogans om op een doek te schilderen en dan aan de voorgevel te hangen.Heeft iemand ideën, het mogen ook ondeugende slogans zijn.
Andere Reacties: 3 28-5-2008 20:30:23

veronique
Suitewagen Audi
Hey, wij zijn wanhopig op zoek naar nog 1 suitewagen Audi A8(zwart). We zijn al langs geweest bij garages, maar die kunnen ons niet verder helpen. Dus als jullie iemand kennen die met een Audi A8 rijdt regio Brugge, laat het ons weten. 21 juni 2008Ve...
Ceremonie Reacties: 0 28-5-2008 20:25:56

heidi
getuige
hallo,met nog 10 dagen op de teller krijgen we net een domper op het tot nu toe vlot verloop van de voorbereidingen. mijn vriend zijn getuige woont in volendam. nu krijgen we net telefoon dat haar vader erg ziek is en ze er misschien niet bij kan zij...
Andere Reacties: 1 28-5-2008 19:59:04

Sophie
WITTE BUS LIMBURG
Hallo bruidjes,Wij trouwen op 9 augustus 2008 en zijn nog steeds op zoek naar een wit busje van ongeveer 30 personen om de suite te vervoeren.Omdat we overal al ruim over ons budget zitten, willen we hieraan liefst niet zoveel uitgeven.Een echte cere...
Andere Reacties: 2 28-5-2008 19:35:18

An
aanspreektitel uitnodigingen
Hallo, hoe schrijven jullie de mensen aan?Vrienden dacht ik gewoon de namen te schrijven, maar hoe doe je dat voor je familie, collega's?
Uitnodigingen Reacties: 5 28-5-2008 19:03:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...