Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Zotte morgen
Heeft er iemand ervaring met een huwelijksfeest in de Zotte Morgen in Geel? De zaal charmeerde ons, maar we hadden graag geweten wat jullie ervaring met deze zaal is!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-6-2008 11:16:41

Cathy
Trouwverslag & tips
Hallo toekomstige bruiden en bruidegommen, ik ben geen bruid meer maar een echtgenote :) Wij zijn vorige zaterdag (24 mei getrouwd) en daarna direct op huwelijksreis vertrokken. Terug van gisteren en zoals beloofd een verslagje met hopelijk wat nutti...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 2-6-2008 11:13:27

Debby
Kleed gekocht!
Hey iedereen,Ben zaterdag met mijn moeder,getuige en grootmoeder naar Mechelen Maxim's couture geweest!!Super leive mensen..heb veel verschillende kleedjes aangehad maar er was er 1 dat echt mijn volle "goesting" was en dat was natuurlijk h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-6-2008 9:40:54

chrisje
wellens herentals
Dag medebruidjes, wie heeft er ervaring met een kostuum van herenmode Wellens in Herentals? Mijn vriend is nog op zoek naar een kostuum, liefst een beetje sportiever. Weet ook iemand de prijsklasse?
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 2-6-2008 1:02:25

sandy
tekst voor gastenboek
hoi bruidjes, ik heb even een vraagje wij trouwen aanstaande zaterdag en zou nog een gedicht of tekstje in men gastenboek op de eerste pagina zetten. heeft er iemand wat ideeën voor mij?vele lieve groetjes sandy
Andere Reacties: 4 1-6-2008 22:48:20

X
ceremoniemeester gezocht
Wij trouwen op 19/07/08 in Lanaken. Wat in eerste instantie een zeer kleinschalige bruiloft zou worden, begint ineens best wel wat proporties aan te nemen. Vandaar dat we in allerijl nog op zoek zijn naar een ceremoniemeester. Kan ons iemand missch...
Ceremonie Reacties: 4 1-6-2008 22:40:12

Annelies
Trouwjurk op maat
hallo,enkel jaren geleden is mijn schoonzus getrouwd. Voor haar trouwjurk (en ook mijn suitekleed) hebben we beroep gedaan op de winkel Bo Couture in het filiaal in Merksem en waren zéér tevreden! Het voordeel van Bo Couture was dat je klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-6-2008 22:20:36

Sabrina
franstalig intredeliedje voor in de kerk
hallo, ik zou graag een franstalig liedje vinden voor als ik de kerk binnenkom want mijn vriend staat dan al in de kerk en ik zou graag hebben dat de tekst van het liedje bv zegt wat ik voor hem voel of iets in die richting ,kan iemand mij daarmee he...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 1-6-2008 20:24:27

Linsey
bloemen
Wij zijn een budget planning aan het maken maar we hebben geen enkel idee hoeveel geld er ongeveer gespendeerd aan het bruidsboeket en aan de versiering in de kerk. Hoeveel hebben jullie eraan besteed?Groetjes Linsey
Andere Reacties: 6 1-6-2008 19:45:33

karolien
bewaren bruidsboeket
Bewaren jullie je bruidsboeket en hoe?Ik las op het net al veel over vriesdrgen, maar het schijnt vrij duur te zijn? Al vond ik er geen prijzen van. Iemand enige idee hoeveel dat ongeveer zou kosten? En iemand er al ervaring mee? Zou het effectief he...
Andere Reacties: 7 1-6-2008 19:40:19

Marleen
bloemenmandjes
Hallo, ben hard op zoek naar twee witte bloemenmandjes met handvat voor de bruidskindjes. Ik ben al gaan zien in de Blokker, Gifi, Action, bloemenwinkels, ... maar nog niks gevonden :-(! Weet iemand waar ik zo bloemenmandjes kan vinden? Groetjes,Marl...
Andere Reacties: 3 1-6-2008 19:32:45

Annelies
voorbeelden misboekjes
Hallo iedereen,Ik ga aan ons misboekje beginnen en ben op zoek naar wat inspiratie. Alle voorbeelden zijn welkom: annelies_vancleemput@hotmail.comAlvast bedankt!Annelies
Andere Reacties: 6 1-6-2008 19:00:24

Tania
paspop voor kleed gezocht
Hallo iedereen,Wij zijn nu bijna een maand getrouwd (en nog altijd gelukkig ;)), en ik ben nu op zoek naar een paspop om mijn trouwjurk netjes op te hangen. Ik heb hier zulk een vraag al een paar keer gezien, maar het is al een tijd geleden en ik vin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 1-6-2008 18:46:24

Laura
Stadhuis Edegem
HeyAangezien mijn vriend nu een appartementje heeft gehuurd in Edegem ( :d ) wil ik mss overwegen om mijn adres voor den trouw daar ook te zetten. Nu was mijn vraag: waar in Edegem trouw je dan, is dat in dat vies gebouw naast het politiekantoor of d...
Ceremonie Reacties: 2 1-6-2008 18:17:12

nathalie
mama wilt niet in suite
hallo,ik loop over van de stress, binnen 67 dagen trouwen wij.mijn vriend en zijn broer hebben hun kostuum, ik heb mijn trouwkleed en zijn moeder heeft haar suitekleed.Dat mijn moeder absoluut niet geïnteresseerd is in mijn trouw, vind ik spijti...
Kledij - Suite Reacties: 6 1-6-2008 16:46:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...