Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Liedje openingsdans
Hoi allemaal,een vraagje i.v.m. de openingsdans.Wat vinden jullie van het liedje Your song van Ewan McGregor (soundtrack Moulin Rouge) of It must be love van Jasper Steverlinck?Groetjes
Openingsdans Reacties: 1 21-6-2008 12:13:32

joke
mail adres joke
Vanderauwera.joke@skynet.be voor tweedelig kleed Linea Raffaelli
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-6-2008 12:12:20

Ellen
Kapper+make-up aan huis omgeving Antwerpen
Hallo iedereen!Kan iemand mij een heel goeie kapper/visagiste aanbevelen die op 30 augustus aan huis wil komen? Omgeving Wilrijk/Edegem/Hoboken/Antwerpen/....Heel hard bedankt!Ellen
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 21-6-2008 11:37:36

Sofie
Offerte feestzaal gekregen
Hey iedereen, Ik heb net de offerte van onze feestzaal gekregen. Wij komen op 104 euro per persoon voor het feest. Is dit veel ? Of is dit normaal ? Alles zit wel inbegrepen, voorgerechten-, hoofdgerechten en taart, dessertbuffet en koffie en alle dr...
Andere Reacties: 20 21-6-2008 11:23:26

joke
te koop: kleed tweedelig
Na twee jaar heb ik beslist toch mijn kleed weg te doen. Het was van de nieuwe collectie Linea Raffaelli 2006. Het is tweedelig. Maat 38-40. Zelf ben ik 1m 65cm. Het was de mooiste dag, maar zonde als het in de kast blijft hangen. 500 euro. Wie geint...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-6-2008 11:17:22

Laura
Proefkapsel gaat niet door
Verdomme!Vandaag mocht ik dan eindelijk gaan voor mijn proefkapsel en make-up, na lang zoeken was deze datum eruit gekomen. Ik stond op het punt te vertrekken en bekeek nog snel even mn mail en daar vond ik een mailtje dat het vandaag niet door kon g...
Andere Reacties: 7 21-6-2008 10:40:20

vanessa
trouwfeest verpest
dag iedereenik ben nu 1 dag gehuwd, alles aan de dag was tip top in orde, toen s'avonds het volk toekwam. er was daar een vriendin die al eens af en toe berichten naar mijn man stuurde en er een beetje weg van is,(nu geen vriendin meer). ze kwam toe ...
Andere Reacties: 17 21-6-2008 9:14:27

debbie
the wedding mars
hey, hey,ik ben voor onze mis nog op zoek naar de wedding mars, kan iemand mij daar aan helpen of zeggen waar ik dit kan vinden.ik heb al geprobeerd om dit te downloaden via lime wire maar dit lukt niet.graag jullie help.vele groetjesdebbie
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 20-6-2008 22:26:46

Ilka
te koop rode loper: 16 meter
Hoi,ik verkoop mijn rode loper die ik 7 juni gebruikt heb. Hij is 16 meter lang en er is niks aan..Prijs 50 euro..Af te halen in Sterrebeek (zaventem, vlak aan de afrit van E40)leroy_ilka@hotmail.comGroetjesIlka
Andere Reacties: 2 20-6-2008 21:53:09

Tamara
Ian Stuart kleed te koop
Dag bruidjes,Ik ben al een aantal weken gehuwd en heb een prachtige dag beleefd!!Dit ook ondanks mijn prachtig kleed van Ian Stuart (Georgia), ik was net een prinses!Nu heb ik de beslissing genomen om mijn kleed te verkopen (maat 38 & 1m67 groot)...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-6-2008 21:26:24

Karen
feestzaal La Grange
hallo iedereen,Wij gaan binnenkort eens een kijkje nemen in de feestzaal La Grange in Massenhoven.Zijn er hier mensen die daar al eens zijn geweest? positieve/negatieve punten?Gr
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-6-2008 21:20:48

Karen
feestzaal La Grange
hallo iedereen,Wij gaan binnenkort eens een kijkje nemen in de feestzaal La Grange in Massenhoven.Zijn er hier mensen die daar al eens zijn geweest? positieve/negatieve punten?Gr
Andere Reacties: 0 20-6-2008 21:10:23

Griet
kleedje Linea Raffaelli 2008 te koop
Dag bruidjes-in-spe,ik ben op 7 juni 2008 in het huwelijksbootje gestapt. Ik heb een hele dag genoten, maar ik wil nu graag mijn trouwkleed verkopen. Het is van Linea Raffaelli, collectie 2008, maat 40, en er hoort een sjaaltje bij. Over de prijs k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-6-2008 19:49:44

kimberly
14 juni getrouwd!
Wij zijn vorige zaterdag getrouwd!Het was een prachtige dag!Smorgens om half 11 trouwden we voor het gemeentehuis! Moesten juist uitstappen midden in een stortbui!! en hagel!Hadden daarna onze fotoreportage (Ipon Maldegem) Super weer ! raar maar WAAR...
Andere Reacties: 4 20-6-2008 19:34:53

Mairjke
Trouwbelofte
Dag toekomstige bruidjes! Op zich ben ik een creatief en speels iemand maar met het opstellen van de trouwbelofte heb ik het persoonlijk wel moeilijk. Ik wil dat die moment in ieders geheugen blijft hangen, dat het persoonlijk en emotioneel getint is...
Religie Reacties: 0 20-6-2008 19:18:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...