Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sara
trouwjurk:nu kiezen of nog wachten??
Dag medebruidjes,ik trouw op 14 februari volgend jaar. Dus nog zo'n acht maanden voor onze grote dag.. Nu lees ik hier op het forum dat je het beste zo'n 6 maand op voorhand je jurk gaat kiezen. Ik heb vandaag een aantal winkels gebeld voor een afs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 18-6-2008 17:11:24

Els
Locatie voor tuinfeest gezocht
Hallo iedereen,Wij trouwen volgend jaar in juni en daar het voor ons beiden de tweede keer is willen we er niets traditioneels meer van maken : gewoon een supertof gezellig feest met enkel de mensen die ons nauw aan het hart liggen. Daarom zouden wi...
Locatie Reacties: 2 18-6-2008 16:06:45

Ines
Muziek stadhuis
Dag iedereen, Gisteren naar het stadhuis in Lier geweest om onze datum echt gaan vast te leggen en ook een afspraak te maken voor de ondertrouw.Nu kregen wij een vragenlijst mee waar vragen op staan zoals: * Wilt u een rode loper? (de mevrouw raadde ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 18-6-2008 15:51:50

Wendy
opstellen dankmis help!!!
Hoi allemaal, aangezien ik al eens voor de kerk getrouwd ben hebben mijn vriend en ik besloten om een dankviering te doen. Nu wij trouwen op 2 augustus 2008 en moet hier dus dringend aan beginnen. Kan iemand mij hier mee helpen. Waar kan ik voorbe...
Ceremonie Reacties: 4 18-6-2008 14:37:38

Eefje
hulp + verhuur voor versiering schuur (ceremonie) diest
Hallo,ik ben op zoek naar een bedrijf of persoon die we kunnen inhuren om een zaal te komen versieren en afbreken overdag. We hebben iemand nodig die eigenlijk alles (nog te huren boompjes of balonnen of...) mooi op zijn plaats kan zetten, maar die o...
Ceremonie Reacties: 2 18-6-2008 14:08:30

olivier
Fotograaf Rudi Vangansbeke ?
Iemand ervaring met Rudi Vangansbeke ?Trekt hij originele , creatieve, speelse foto's ??goeie ideeën, om dit of dat te doen tijdens photoshoot. niet te statisch
Fotografie Reacties: 1 18-6-2008 13:35:50

debbie
ceremoniemeester
hey, hey,kan iemand me een goede ceremoniemeester aanbieden. het is voor 10-10-2008en in de kempen.alvast bedanktdebbie
Andere Reacties: 6 18-6-2008 13:26:38

vanessa
5tv 'bruid onder het mes maandag 16 juni
dag medebruidjeszijn er soms onder jullie die maandagavond toevallig hebben gekeken naar (bruid onder het mes', een prog. op 5tv?ik vond het kleed dat ze droeg echt heeeeeeeel mooi, maar ik dnek niet dat ik het al ergens ben tegengekomen op gelijk we...
Andere Reacties: 5 18-6-2008 13:12:38

Liese
probleempje met verlof voor huwelijksreis
Hoi lieve bruidjes,wij trouwen op 9 mei 2009 en we zouden graag één of enkele dagen na ons trouwfeest op huwelijksreis vertrekken voor 10 dagen naar Mexico of Cuba ofzo.Het probleem is dat ik op mijn werk de verantwoordelijk ben voor de loo...
Huwelijksreis Reacties: 20 18-6-2008 12:12:38

Hanne
Aanrader: buikdansworkshop op vrijgezellenfeest
Voor wie een leuke activiteit zoekt voor een vrijgezellenfeest: een buikdansworkshop. Ik heb dat gedaan voor een vriendin van mij en het was super! Iedereen amuseerde zich. De buikdanseres waar wij mee gewerkt hebben is echt een aanrader: Queenie! We...
Andere Reacties: 2 18-6-2008 11:58:05

Nele
bruidswinkel Cermo Turnhout
Hoi Bruidjes,Heeft er van jullie iemand ervaring met de winkel Cermo in Turnhout?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 18-6-2008 11:42:46

Jennifer
Klassieke muziek mis
Zijn er nog bruidjes die een heel klassieke mis met klassieke instrumentale muziek hebben? Welke muziekstukken nemen jullie zoal en op welk moment? Ik ben namelijk nog op zoek naar ideetjes. Alleen Avé Maria weet ik al zeker...Groetjes, Jenny5/0...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 18-6-2008 11:29:30

Jennifer
Bloemenenwinkel in Antwerpen gezocht
Hey bruidjes, Kan er iemand mij een schappelijke en goede bloemenwinkel in Antwerpen of kanten van Hoboken aanraden? De meeste die ik ken zijn allemaal vreseijk chic en duur.Alvast bedankt !Jenny5-9-2008
Bruidsboeket Reacties: 4 18-6-2008 11:15:13

Mieke
fotgrafe
hallo,zijn er mensen die ervaring hebben met patricia derycke als fotografe. We hebben een heel aangenaam gesprek gehad en overwegen om haar te kiezen.groetjes,mieke
Andere Reacties: 0 18-6-2008 11:09:24

olivier
keuze tussen JMC productions en Infinity
Van discobar infninity heb ik vernomen dat hij heel goed is, als hij zelf draait.Gebeurt het dan misschien dat hij niet zelf draait?Wie zouden jullie kiezen JMC of infinitykunnen ze ook alle twee, de traditionele trouwdansen draaienals ook franse oud...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 18-6-2008 11:01:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...