Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabine
Au Louvre
Dag meisjes,Ik wilde graag informeren naar jullie ervaringen met de winkel Au Louvre in Brussel. Hebben jullie daar kleedjes gepast / gekocht? Wat zijn jullie ervaringen? Kan men goed Nederlands en is men vriendelijk? Kan je daar terecht voor elke ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-6-2008 10:37:30

Kim
Dromende prinses
Heel raar maar ik voel me ZALIG! Nog maar 17 dagen op de teller, bijna alles is in orde... Het kriebelt!De laatste jurk-pas voelde fantastisch aan: net een prinsesje, met mijn haren opgestoken. Intussen luister ik af en toe (heel vaak...) naar onze m...
Andere Reacties: 20 18-6-2008 9:20:52

sarah
bali: tips voor bruidjes
Hela,wij zijn net terug van bali en ik weet dat er veel bruidjes ook naar daar reizen na hun huwelijk.vandaar wat tips:- probeer een paar dagen in ubud door te brengen... dit is super mooi!Je kan er raften (echt een aanrader), monkey forest bezoeken ...
Andere Reacties: 6 18-6-2008 7:27:35

Annelies
partylightning: iemand ervaring mee?
hoi bruidjes en bruidegommen,heeft er iemand al contact gehad met partylightning? Hun website ziet er heel goed uit en hun offerte lijkt mij ook goed mee te vallen, maar heb geen ervaringen met de 'praktijk'. Postieve en Negatieve ervaringen zijn wel...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 17-6-2008 23:07:34

Laila
SUPER EBAY WINKEL GEVONDEN VOOR KLEEDJES
Hallo allemaal,Ik heb heel toevallig op ebay een winkel gevonden met goedkope kleedjes die heel mooi zijn, ik denk dat ik het mijne daar ga kopen.de winkel noemt future bridals and fashions, maar als je wedding dresses intypt kom je hem ook tegen.Het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-6-2008 23:03:14

Vanessa
Vrijgezellenavond
Ik heb een vriendin die in september trouwt en zij en haar verloofde zouden geen vrijgezellenfeest houden. Ikzelf trouw ook volgend jaar en ik vind toch dat ze dit moeten hebben meegemaakt want achteraf zouden ze spijt kunnen hebben dat ze het toch n...
Andere Reacties: 14 17-6-2008 22:43:25

kim
juwelen
hallo, ik ben nog op zoek naar mooie juwelen bij mijn (strapless) jurk. Ik weet niet zo goed waar ik hier naar moet zoeken. Ik dacht mss laten ontwerpen. Kent er iemand een goede ontwerper voor een schappelijke prijs?Of misschien andere opties?Alvast...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 17-6-2008 22:28:07

Koen
Intredelied en slotlied
Bij elke huwelijksmis hoort natuurlijk een intredelied en een slotlied. Ik heb nu zopas een video bekeken van een huwelijksmis en daar zie ik dat bij het binnenkomen een lied wordt gespeeld op het orgel, gevolgd door een tweede (gezongen)lied wanneer...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 17-6-2008 22:12:40

Sabrina
wanneer voorschot kleedje pierre yves
hallo,ons huwelijk is pas 18.07.2009 maar in de boekjes heb ik mijn droomkleedje gezien van pierre yves in de maand april ben ik naar hun winkel in brussel geweest en heb ik een kleedje gepast dat bijna hetzelfde was want het kleedje dat ik wou passe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 17-6-2008 21:54:56

jolene
boetiek azurro
hallo, wil even iets melden over boetiek azurro... niet zo een goed nieuws ik ben daar mijn trouwschoenen gaan kopen en ik haalde ze over het laatst even uit om in te lopen nu bleek dat ik twee rechtse schoenen had, ik heb direct gebeld en mocht teru...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-6-2008 21:52:08

sandra
menu's
hey iedereen,graag eens jullie mening: feest is opgesplitst in 2delen familie en dan avondfeest waar vrienden en andere familie bijkomt.maar de menu's zet je daar de volledige menu op? of enkel wat de avondgasten krijgen? of zou ik voor iedereen zelf...
Andere Reacties: 3 17-6-2008 21:24:19

Karen
André Copine
Heey,heeft er iemand ervaring met André Copine, een fotograaf uit Brussel? Hij heeft geen site, is dat verdacht?Groetjes,Karen6 sept 2008
Fotografie Reacties: 3 17-6-2008 20:48:50

Annelies
amuse
hallo, iemand enige ervaring met dj sensei van amuse events uit oostende?groetjes
Andere Reacties: 0 17-6-2008 20:35:19

liesbeth
trouwjurk gaan kiezen
Hallo,Ik ben daarnet voor de eerste keer een bruidswinkel binnengestapt om kleedjes te passen...Het was erg leuk, heb er zeker 12 gepast, erg vriendelijke verkoopster.Ik trouw pas vlgend jaar in april ben er vroeg bij. Ik heb 2 kleedjes gepast van Re...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 17-6-2008 17:04:09

Mieke
feestzaal
hallo,Heeft er iemand ervaring met de volgende zalen:*ferme dewulf in dottenijs* Hof Vandeputte in Brakelalvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 17-6-2008 17:02:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...