Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mensch
ringkussentje
Ik ben op zoek naar een kussentje waarop ik de ringen kan bevestigen zodat één van onze dochtertjes de ringen kan aanbrengen ipv dat de getuigen een doosje uit hun zak nemen en de ringen zo aanbieden. Iemand een idee waar ik zo'n kussentje ...
Ideeën Reacties: 6 21-6-2008 23:18:44

patricia
gelddoos????????
ik ben op zoek naar een gelddoos en vind er nergens geen , bij ava hebben ze dat niet ..ik ben van westvlaanderen ,kent iemand iets waar ze het wel hebben?
Andere Reacties: 11 21-6-2008 22:57:33

valentine
proefbuizen decoratie
Hellow!Nog 6dagen brrrrrrrrr...! Nu zit ik nog met een klein vraagske. wij hebben onze tafelstukjes voor de feestzaal zelf gemaakt omdat we een leuk idee hadden. Nu zitten daar proefbuizen in verwerkt, wij vinden die net iets te lang. Er zijn dus 2 o...
Ideeën Reacties: 3 21-6-2008 22:08:58

patricia
hoelang op voorhand naar zonnebank
wij trouwen op 3 oktober en zou toch graag een bruin kleurtje hebben want kleedje is nogal open ,ik bruin niet gemakkelijk maar verbrand wel vlug .hoelang op voorhand zou ik best naar zonnebank gaan?ik trouw in het donker groen (glanzend)welke kleur ...
Andere Reacties: 8 21-6-2008 21:47:08

lisa
Liedje intrede feestzaal
Hey,Wij zijn nog op zoek naar een tof liedje om de zaal binnen te komen.Iemand een origineel ideetje???Bedankt!Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 21-6-2008 21:15:39

Sylvia
Uw mening - tafelnamen
HeyOns idee is, we zoeken per tafel een lied waarvan je zegt, kom laten we erin vliegen en waarvan je gewoon goesting krijgt om te dansen. We maken kaartjes (ter grootte van een naamkaartje) met daarop een gepaste foto van de groep/persoon/CD. Dit dr...
Ideeën Reacties: 3 21-6-2008 21:11:29

Sylvia
Geschenk ouders en getuigen
Dag allemaalWij zitten nog met een serieus dilemma. Een geschenk voor onze ouders en onze getuigen. Vreselijk moeilijk om iets leuks te bedenken. Ik heb op deze forum al verschillende dingen kunnen lezen, maar niets echt toepasselijk voor onze ouders...
Ideeën Reacties: 4 21-6-2008 20:53:57

patricia
kleed pronovias gezocht.
Hey,Heeft er iemand het kleedje pronovias Nesga te koop??Maat 42, grootte: 1m66.Is van de collectie 2008. Laat je email achter en ik neem contact op!Bedank alvast.Patriske
Andere Reacties: 1 21-6-2008 20:43:16

Katrien
Concept C
Hey iedereen,Ik vroeg me af of iemand onder jullie positieve al dan niet negatieve ervaringen hebben gehad met DJ Andy - Concept C regio Boortmeerbeek?Alvast bedankt voor de info,Groetties,Katrien.trouw.wittevrouw.com
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 21-6-2008 20:04:14

lies
feestzaal hotel Beveren
heyHeeft er iemand ervaring met een feest in Hotel Beveren(sfeer, prijs, bediening, inspraak, ...)? wij trouwen ergens juni 2009 :-) alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-6-2008 19:46:43

Ester
ceremoniewagen
hallo, wij zijn op zoek naar een leuke limo of oldtimer voor op onze trouwdag!! iemand ervaring met dergelijke vervoersbureau's in de regio limburg??
Andere Reacties: 4 21-6-2008 15:20:52

Jimmy
Lexus gevraagd
Hallo, ik ga trouwen op 05/09/09 en wij zijn op zoek naar een ceremoniewagen.Geen gewone ceremoniewagen, maar een LEXUS LS. Ik heb al uren op internet gezocht en al veel rondgebeld, maar vind er geen. Kan iemand mij helpen met een adres of heb je een...
Ceremonie Reacties: 2 21-6-2008 14:59:41

SOFIE
pas getrouwd
halo allemaal, Op 07juni zijn we getrouwd, het is nu de eerste keer dat ik terug op het forum kom na onze trouw.Ik wil eerst iedereen hier nog bedanken voor de ideetjes en de steun die je hier aan elkaar geeft en krijgt.Het was een dag om nooit te ve...
Andere Reacties: 0 21-6-2008 14:17:24

Tineke
feestzaal
HalloHeeft iemand van jullie reeds ervaring met één (of meerdere) van deze feestzalen: "Hof ter Buecken" in Buggenhout en/of "Hof ter Velden" in Baasrode?Wij raken er maar niet uit of we een feest houden in een feestzaal...
Andere Reacties: 2 21-6-2008 13:15:03

vanessa
eerste foto'tjes zijn binnen van ons huwelijk
dag iedereen, de eerste foto's zijn binnen van ons huwelijk, jullie kunnen eens kijken op http://vanessahoornaert.spaces.live.com/ze zijn niet heel speciaal, het zijn de eerste die binnen gekomen zijn deze morgen van mijn zusje, en jammer van mijn ve...
Andere Reacties: 4 21-6-2008 12:36:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...