Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anneleen
Vrijgezellen was de MAX
Hoi, Gisteren was het mijn vrijgezellen en moet zeggen dat de meiden er voor mij een superleuke dag van gemaakt hebben. ik ben nog altijd aan het nagenieten. Ik moest gisteren middag bij hen thuis zijn waar ze me verkleed hebben in Sara. Daarna zijn ...
Andere Reacties: 2 22-6-2008 17:39:09

Liesbeth
geschenk ouders
HalloOp het avondfeest geven wij graag een bedanking aan onze ouders. Ik heb weinig zin om bloemen te geven. Heeft er iemand een leuk alternatief? Geef je normaal ook een geschenk aan de getuige en zo ja, wat is hier mogelijk? Alle ideetjes zijn welk...
Ideeën Reacties: 5 22-6-2008 15:38:23

joke
liedjes binnekomst zaal + taart aansnijden
Hallo trouwertjes,Wij weten echt niet welk liedje wij zouden nemen om de zaal binnen te komen. Dachten eerst aan 'villa volta' van de efteling, maar achteraf leek ons dit leuker om te doen als we de taart zouden aansnijden.Welke liedjes nemen jullie?...
Andere Reacties: 3 22-6-2008 15:37:11

Caroline
Slechte service
Hallo Ik wou even vragen of iemand al ervaring heeft gehad met slechte service in een bruidswinkel. Ik heb mij trouwkleed een paar maanden eerder gekocht in een bruidswinkel bij Gent, waar ik een voorschot heb betaald van 800 euro, de verkoopster war...
Andere Reacties: 6 22-6-2008 14:49:46

vanessa
binnen en buitenlocatie gezocht boechout/vremde of Beveren
Hallo, wij trouwen in Vremde, maar onze feestzaal is in Beveren. Wij zoeken dus een locatie op één van beide plaatsen.iemand tips?
Andere Reacties: 2 22-6-2008 11:56:51

vanessa
Muziek tijdens misviering
Hallo,Ik wou eens even weten hoeveel muziek gebruikelijk is in een huwelijksmis? Op welke momenten lassen jullie een muziekmoment in?En, wie leest wat voor?
Andere Reacties: 5 22-6-2008 11:55:16

d
trouwjurk marylise
halloik verkoop mijn kleed van het merk marylise (grazia)nieuwe prijs was 1200euro maat 36 (1m74 55kg )kan nog een beetje aangepast worden als je iemand zou kennen die het kan.voor foto's mag je altijd een mail sturen.davida@dvbouwteam.be.vraagprijs ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-6-2008 11:10:46

sara
bellenblazers of weddingbubbels gezocht
Hallo bruidje,ik ben nog op zoek naar bellenblazers die geen vlekken maken.Ik heb al eens een beetje gezocht op internet, maar ik kom alleen maar bij nederlandse site's uit. Weet iemand of deze in belgië ook te verkrijgen zijn.Alvast bedankt gro...
Andere Reacties: 5 22-6-2008 10:44:46

Nele
Maxims couture Aarschot
Hoi bruidjes,Wat vonden jullie van Maxims Couture in Aarschot? Klopt het dat de retouches niet moeten betaald worden?Hebben ze veel keuze van Linea Rafaelli en Rembo Styling?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-6-2008 10:33:05

sarah
@ellen
zeg, ellen... nu ben ik wel eens curieus hoeveel jij hebt gerekend voor 'hoeveel mensen kunnen drinken'Want bij ons viel dat wel tegen... hoeveel mensen kunnen drinken!Ongeveer 3/4 fles cava + 1/2 fles wijn + 4 frisdranken + 1 verse jus d'orange + 4 ...
Andere Reacties: 1 22-6-2008 10:23:31

Joke
DJ gezocht!!!!
Hallo!na veel zoeken zijn we er nog steeds niet uit welke DJ we willen. ik vind het ongelooflijk moeilijk om iemand vast te leggen. Weet er iemand een heel goede DJ uit Oost-Vlaanderen? groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 22-6-2008 9:45:19

XXXXXX
Speech + tekst op fototoestellen
Hallo,wij trouwren op 5 juli en geraken uit twee zaken niet uit.Heeft iemand een voorbeeld van een speech want wij weten echt niet hoe hieraan te beginnen. Wij plaatsen ook wegwerpfototoestellen op elke tafel en zouden daar graag een tekstje aanhange...
Andere Reacties: 3 22-6-2008 9:04:29

Patricia
fotolocaties regio meerhout laakdal
Hallo allemaal,Weten jullie mooie plekjes om huwelijksfoto's te nemen?Wij zijn van Meerhout - Laakdal.Bedankt voor de tips!Groetjes,Patricia
Locaties - Fotografie Reacties: 3 22-6-2008 8:23:10

Laura
Eerste pas - minder
Daarnet toch naar mijn eerste pas gegaan, nadat mijn proefkapsel en make-up al niet doorging.Ik had absoluut het waaw gevoel niet meer, het was een trouwkleed, maar meer dan dat was het niet. gelukkig zag ik net op het einde onder ander licht mezelf ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-6-2008 23:57:45

Wim
dansles
Weet er iemand waar je dansles kan volgen in de buurt van mechelen en welke openingsdans nemen jullie wij zitten met de handen in de haren.
Openingsdans Reacties: 4 21-6-2008 23:21:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...