Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bettina
Fotolocatie!
Hello hello, Khad een vraagje! Wij trouwen 27/12/2008 en hebben ons feest in Hof ter venne in langdorp! heeft er iemand een gedacht waar er een mooie locatie is voor foto's te trekken in de buurt!? T'is winter dus....Mercikes!!! Poenies!!! :-)
Andere Reacties: 0 23-6-2008 12:56:19

Sabrina
bruidsduiven
hallo, ik ben op zoek naar bruidsduifjes om te huren in de regio vlaams brabant kan er mij iemand helpen,groetjes sabrina
Andere Reacties: 1 23-6-2008 12:51:50

hilde
vrijgezellen
Hallo iedereen, Volgende week zaterdag is het mijn vrijgezellendag! Gisteren heb ik mijn eerste opdracht gekregen. Ik moet blijkbaar als prinses verkleed zijn. Ze hebben er echt werk van gemaakt, dus ik wil zo goed mogelijk uitgedost zijn. iemand een...
Andere Reacties: 3 23-6-2008 12:09:05

Dorina
Trouwkleed marylise te koop
Hey bruidjes Ik zet m'n kleedje te koop...Merk:Marylise Type: Tatyana Collectie: 2008Maat: 34 - 36 voor 1.65m lengte (kan nog worden aangepast)Kan ook zonder strik gedragen worden ... heb ik ook gedaan. ;0)Voor meer info laat maar weten, dorina@xplor...
Andere Reacties: 0 23-6-2008 11:53:51

WANDA
Gelnagels
Hey Lady's,Ik heb een probleemke, jarenlang heb ik gelnagels gehad en ruim 2 jaar geleden ben ik daar mee gestopt. Mijn styliste was een goede vriendin van mij, en die deed dat echt wel goed.De nagels die ik zaterdag liet plaatsen (door iemand anders...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 23-6-2008 11:42:01

Leen
klokhof Kotrijk
Wij trouwen in mei 2008 en hebben ons oog laten vallen op het klokhof in Kortrijk of Valckenbulcke in Merendre. Weet iemand of dat daar goed is?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-6-2008 11:01:10

Lotta
@ Joke ivm fotocliphouders AVA
Hey Joke,Bedankt voor de tip. Mag ik vragen hoeveel jullie betaald hebben voor de fotocliphouders en hoe ze eruit zien? Kan je me ook wat meer details geven over de verschillende soorten/prijzen van houdertjes die ze in AVA verkopen?Bedankt! xxx
Andere Reacties: 3 23-6-2008 10:17:23

Kim
Rode Loper Geel
Hallokes,wij zijn nog op zoek naar een rode loper voor de kerk.Weet iemand waar je dit kan huren in de buurt van Geel Mol en hoeveel dit ongeveer kost?alvaste bedanktgroetjesKim
Andere Reacties: 1 23-6-2008 10:14:36

Sabrina
trouwkleed pierre yves ??
hallo,wij trouwen volgend jaar en ik heb mijn kleedje besteld bij pierre yves in brussel,ik moet 2 juli gaan om mijn maten te laten nemen en het eens te passen.Ik heb hier op de site al zoveel slechte ervaringen gezien dat ik begin te twijfelen of ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-6-2008 9:38:51

ann
la
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 23-6-2008 8:54:23

An
de week van de waarheid!
Hallo brides-to-be,Deze week is het zover!!! Nog vijf nachtjes slapen en dan is het onze grote dag. De kriebels zitten al goed in mijn buik, van enthousiasme en toch ook een beetje van de zenuwen!! Nog twee dagen werken en dan bijna een maand vakanti...
Andere Reacties: 3 23-6-2008 8:18:47

Anne
Help met foto-poses :s
Goedemorgend,Wij hebben voor onze trouw iemand van op mijn vriend zijn werk (een amateurfotograaf), ik heb hier zeer blij mee, de man wil het doen voor ons als 'huwelijkskadootje' MAAR: ik ben bang voor de 'fotoreportage' zelf, ik weet niet welke po...
Fotografie Reacties: 4 23-6-2008 7:54:08

Karen
DJ Geert prijzen
hoi iedereen,Wie kent er de prijzen van DJ Geert (de DJ van de trouw die ik wou)?Gr
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 23-6-2008 7:42:13

Ann
Huwelijksreis - budget
Hallo mede-bruidjes,Misschien een indiscrete vraag maar ik wil toch eens een vergelijking doen....Naar waar gaan jullie op huwelijksreis, hoeveel dagen en hoeveel betalen jullie hiervoor?Groetjes,Ann
Huwelijksreis Reacties: 23 23-6-2008 7:38:00

Lien
orginele trouwzaal
Hallo,Wij trouwen in de lente/zomer 2009 en zijn op zoek naar een originele locatie. We willen graag afstappen van de klassieke 'hoeve'. Zijn er mensen die originele ideeën hebben? Wij dachten zelf aan iets industrieels, of een oud klooster, etc...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-6-2008 0:48:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...