Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
vervoer suite...VW samba busje
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,wij trouwen volgend jaar in juni en zouden wel heel graag voor de naaste familie en getuigen een vw samba busje huren. Iemand ervaring met een bedrijf die deze busjes verhuurt of niet? (regio westvlaanderen)alvast merciek...
Andere Reacties: 7 29-6-2008 19:02:08

katrien
Tip aan ieder die nog een datum zoekt om te trouwen
fiogf49gjkf0dAls je nog een datum zoekt om te trouwen... doe dat dan geen twee jaar vooraf. Wij hebben in januari beslist om in november te trouwen, dus 10 m vooraf. 10 maand vind ik persoonlijk al heel lang wachten! Ik lees hier dikwijls op het foru...
Voorbereiding Reacties: 13 29-6-2008 18:36:41

Van Gelder
kindvriendelijke taverne/restaurant gezocht incl. speeltuigen omgeving Lier
fiogf49gjkf0dVoordat 's avonds ons feestje losbarst, zijn wij van plan om met de naaste familie gezellig gaan te eten. Omdat er toch verschillende kindjes in de familie zitten, zouden wij het leuk vinden dat we ergens konden gaan eten waar de kindje...
Locatie Reacties: 4 29-6-2008 18:31:28

melissa
@tina 16/08/08
fiogf49gjkf0dhey tinaidd wij trouwen 16/08/08 in vilvoorde ja begin ook wat te stresse voor mijn kleed pfffgroetjes melissa
Andere Reacties: 1 29-6-2008 17:16:42

Liesbeth
Wegwerpfototoestellen
fiogf49gjkf0dBedankt voor de vele reacties op mijn vraag. Deze week staan de wegwerptoestelletjes met flits in reclame bij Blokker aan 2.99€ (24 foto's). Wij hebben ze daar gekocht.GroetjesLiesbeth
Andere Reacties: 3 29-6-2008 17:10:21

Gwen
locatie ruim Gent
fiogf49gjkf0dBeste trouwcollega's,Op mijn verjaardag ten huwelijk gevraagd op de meest romantische manier, zalig!!Maar...nu dus op zoek naar een geschikte zaal en datum! We willen trouwen in 2009, liefst ergens tussen maart en september en zijn op zo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-6-2008 14:17:42

sofie
Tekst voor in gastenboek
fiogf49gjkf0dBeste Wie heeft er een leuke tekst voor het gastenboek? Groetjes Sofie
Andere Reacties: 4 29-6-2008 14:03:54

Annelies
Kerk in Gestel
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zouden graag in Gestel trouwen omdat we dat een heel pittoresk en gezellig kerkje vinden. Heeft iemand van jullie daar al een huwelijk bijgewoond? Weten jullie of de priester toestaat dat er gewone muziek gespeeld wordt of dat ...
Andere Reacties: 4 29-6-2008 13:16:28

Leen
weigering gebruik kerk
fiogf49gjkf0dHallo, Wij wonen in Waregem maar willen niet in de kerk van Waregem trouwen. Nu hadden we ons oog laten vallen op de pittoreske kerk van Nokere. De priester van Waregem maakt er geen probleem van om de dienst te leiden in Nokere maar de ...
Andere Reacties: 5 29-6-2008 12:19:12

Ellen
Gescheiden ouders
fiogf49gjkf0dHoi,Mijn ouders zijn gescheiden, ik heb me al altijd afgevraagd hoe ik het zou aanpakken als we zouden trouwen. Nu is het zo ver, volgend jaar gaan we trouwen, fantastisch, en iedereen is superblij, maar ik maak me wel een beetje zorgen ...
Ceremonie Reacties: 2 29-6-2008 11:56:18

Dirk
Studio Happy Music
fiogf49gjkf0dBeste trouwers in spe,Regelmatig lees je hier positieve commentaren over fotografen, feestzalen, dj's enz.Soms vraagt men zich wel eens af als je het allemaal niet met een korreltje zout moet nemen maar in het geval van Studio Happy Musi...
Andere Reacties: 4 29-6-2008 11:41:26

Kirsten
lijst
hallo,heeft iemand nog een lijstje wat je allemaal in orde moet hebben voor trouw?voor ons nog 20 dagen ik heb schrik dat aan iets vergeten te denken heb!alvast bedankt groetjes
Andere Reacties: 8 29-6-2008 11:18:00

SOFIE
vrijgezellenfeest
fiogf49gjkf0dhallo, Nu bij ons alles achter de rug is, kan ik ook eens een vrijgezellenfeestje organiseren. Maar ik heb een serieus gebrek aan inspiratie!Kunnen jullie mij helpen met eventueel ideetjes dat je zelf zou willen dat ze met je doen of zel...
Andere Reacties: 3 29-6-2008 10:44:11

Nele
maxims couture
fiogf49gjkf0dGisteren mijn droomjurk gevonden bij Maxims Couture in Aarschot. Ze waren er supervriendelijk en helemaal niet opdringerig. Blijkbaar zijn de jurken van Linea Rafaelli bij de volgende collectie in oktober veel zwaarder, meer stoffen en d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-6-2008 9:54:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...