Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jitse
Communielied
Hoi,Wij hebben alle muziek voor tijdens de misviering gekozen, alleen uit het lied om tijdens de communie te spelen, geraken we niet. Iemand suggesties? Groetjes & succes nog iedereen!Jitse
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 26-6-2008 20:16:09

sylvia
@ isabel ivm info huifkarren
Hallo, jullie hadden een huifkar voor 24 pers mag ik even weten wat de kost prijs hiervoor was?alvast bedankt groetjes sylvia
Andere Reacties: 6 26-6-2008 19:41:17

ilse
Ceremoniemeester gezocht regio borsbeek
fiogf49gjkf0dAloha iedereen, ik had interessante info gevonden bij All Ceremonies in Borsbeek maar zij worden overgenomen en nemen momenteel geen klanten aan. Wij trouwen 20-06-09! Heeft er iemand goede ervaringen met een vlotte, sympathieke ceremoni...
Andere Reacties: 3 26-6-2008 17:04:30

liesbeth
trouwkleed gevonden in Rijsel
Hallo,Ik heb onlangs jullie mening gevraagd ver het gekleurde rembokleed... Dinsdag zijn we naar Rijsel gegaan om daar nog eens rond te kijken, en ja hoor ik heb hem gevonden. Geen gekleurde, maar een 'vuil' wit kleed met pareltjes bovanaan die uitlo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-6-2008 16:20:24

liesbeth
trouwkleed gevonden in Rijsel
Hallo,Ik heb onlangs jullie mening gevraagd ver het gekleurde rembokleed... Dinsdag zijn we naar Rijsel gegaan om daar nog eens rond te kijken, en ja hoor ik heb hem gevonden. Geen gekleurde, maar een 'vuil' wit kleed met pareltjes bovanaan die uitlo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-6-2008 16:20:17

Van Gelder
trouwjurk Creations of Leijten
fiogf49gjkf0dTijdens het bladeren in verschillende brochures met trouwjurken, viel mijn oog meteen op de jurken van Creations of Leijten. Zijn er hier nog toekomstige bruiden die een jurk van deze fabrikant nemen of mensen die er al ééntje...
Andere Reacties: 6 26-6-2008 15:39:50

Tamara
Paphos Amathus Beach in Cyprus
fiogf49gjkf0dGisteren hebben we onze reisdocumenten gekregen voor onze huwelijksreis naar het hotel Paphos Amathus Beach op Cyprus.Stond me daar toch wel niet balkon bij de beschrijving van de kamer. Nu heb ik dus schrik dat het echt zo'n piepklein b...
Andere Reacties: 4 26-6-2008 13:15:57

Lien
Feestzaal regio Herzele / Zottegem
fiogf49gjkf0dHallo allemaal!Wij trouwen eind juni/begin juli volgend jaar. Het eerste ankerpunt van de voorbereidingen is het vinden van een feestzaal. Vandaar stellen we een lijstje samen van alle voor- en nadelen van de feestzalen in de buurt om ui...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-6-2008 13:10:23

Karen
Fotoreportage binnen in streek van Geraardsbergen
fiogf49gjkf0dBeste,ik ben op zoek naar een geschikte locatie voor een fotoreportage binnen.Kunnen jullie mij helpen?
Andere Reacties: 3 26-6-2008 13:04:19

Kristien
Ervaring met Paul Heirbaut/Sint-Niklaas
fiogf49gjkf0dGegroet!Heeft er iemand van jullie ervaring met fotograaf Paul Hierbaut uit Sint-Niklaas? Alle meningen zijn welkom!!!Groetjes, K.
Fotografie Reacties: 2 26-6-2008 12:56:47

katrijn
Sint-Jansbergklooster Zelem
Hallo,Iemand al een (trouw)feest gegeven of bijgewoond in het Sint-Jansbergklooster in Zelem (bij Diest)? Waren jullie tevreden? Lekker eten? Goede organisatie?Bedankt alvast voor jullie reacties.
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-6-2008 11:35:55

Mieke
Rome
fiogf49gjkf0dHallo allemaalNog 36 dagen te gaan en nog o zo veel werk!! Mijn toekomstige heeft me ten huwelijk gevraagd in Rome en we willen graag een rode draad rond dit thema tijdens de dag. We willen wel oplettendat het niet te veel Italie dag zal...
Ideeën Reacties: 2 26-6-2008 11:17:38

Jenny
Huwelijkscontract?
Hoi bruidjes en bruidegommen, Toen we aan de notaris bij een eerste gesprek zeiden dat we waarschijnlijk scheiding van goederen zouden nemen, brak hij dat stelsel helemaal af. Hij zei: als je trouwt, wil je toch samen aan iets bouwen, als je mekaar g...
Juridisch Reacties: 13 26-6-2008 10:38:24

Andra
Fotolocatie
fiogf49gjkf0dHey bruiden,iemand een idee voor mooie fotolocaties in de buurt van Zoersel-Westmalle (binnen en buiten)? wij trouwen pas volgend jaar, maar je kan niet vroeg genoeg beginnen zoeken hé ;-)Groetjes
Fotografie Reacties: 3 26-6-2008 10:26:20

Nadine
Verslag en tips huwelijk 20 juni 2008
fiogf49gjkf0dTrouwen is een aanrader. Het doet wat met je maar als je zoals ik een echte controlefreak bent is het moeilijk de dag zelf te genieten. Gelukkig komt het besef wel achteraf, met de foto’s, gastenboek etc etc etc We genieten nu na o...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 26-6-2008 10:04:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...