Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Foto's fotograaf
Heykes toekomstige..., Mijn man en ik zijn zóoooo tevreden over de foto's en de fotograaf dat we ze met iedereen willen delen!Voor de nieuwsgierigen onder jullie geven we een link naar een presentatie met enkele foto's:http://kristofmathys.pictu...
Fotografie Reacties: 8 27-6-2008 12:26:48

Kelly
Gelnagels en tandsteentjes
WIllen jullie op jullie mooiste dag ook schitteren met prachtige gelnageltjes of een schitternd tandsteentje, dan mag je steeds contact met me opnemen. Ik ben van Hamme ( Oost-Vlaanderen) en probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan de vrije tijd ...
Andere Reacties: 2 27-6-2008 11:59:28

vanessa
DJ -- zo moeilijk eh ...
fiogf49gjkf0dmedebruidjes :)de 2 moeilijkste zaken vond ik persoonlijk een fotograaf en een DJ vinden ..bij fotograaf zijn we er aan uit geraaktmaar DJ ... ongelooflijk hoe moeilijk ik dit vinder hangt veel van af vind ik,moeilijkheid is dat wij zelf...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 27-6-2008 10:49:52

sylvia
@ sarah van de thema Vlinders
fiogf49gjkf0dHallo sarah, ik las een stukje terug dat jullie het Thema vlinders gaan nemen.Wij zijn er nog niet helemaal uit wat het gaat worden maar vlinders staat op dit moment op nr1(omdat het te verwerekn valt in mijn outfit eventueel) en dan bad...
Andere Reacties: 2 27-6-2008 10:46:17

patricia
welke schoenen?
fiogf49gjkf0dhallo,ik trouw in een kaki halflang kleed,welke schoenen zou ik daar best op dragen ?ik had witte aan bij het passen en dat past echt niet....
Andere Reacties: 11 27-6-2008 10:04:28

christel
hansschoenen
fiogf49gjkf0dhallo nog 15 dagen op de teller en ik heb ineens nog een vraagje ik draag handschoenen hoe doe ik dat in de kerk met de ring enz doe ik ze uit bij het buitengaan of doe ik ze terug aan
Ceremonie Reacties: 1 27-6-2008 9:03:29

sarah
Nog 21 dagen tegaan!!!!
Hallo trouwertjes!!!Bij wie staan er nog 21 dagen op de teller?Hoever staan jullie met de voorbereidingen?Buiten enkele kleine details is alles hier in orde.Namiddag mag ik mijn kleedje nog es passen en vanavond gaan we nog naar de zaal.Ik begin nu t...
Andere Reacties: 4 27-6-2008 7:02:39

Cindy
betaalbare fotograaf zoals jeff celen
fiogf49gjkf0dhallo,oktober 2009 willen mijn vriend en ik trouwen. Weten jullie soms een betaalbare (amateur of hobby)fotograaf voor mij? Jeff Celen heb ik al gemaild maar die kan die dag niet. Zou graag iemand vinden die ongevver dezelfde prijzen han...
Fotografie Reacties: 11 26-6-2008 23:34:12

Cindy
betaalbare fotograag zoals jeff celen
hey,oktober 2OO9 gaan mijn vriend en ik trouwen. Naar jeff Celen heb ik al een mail gestuurd maar hij kan die dag niet.Weten jullie nog andere goede fotografen (mogen ook hobby- of amateurfotografen zijn, zoalng het mooie foto's zijn) die ongeveer de...
Andere Reacties: 1 26-6-2008 23:30:50

Inge
HUwelijksreis Costa Rica
fiogf49gjkf0dHallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een huwelijksreis vlak na ons huwelijk op 27 september. We zijn vandaag in verschillende reisbureaus geweest en iedereen spreekt elkaar tegen. de ene zegt niet naar de streek van de caraibiën te...
Huwelijksreis Reacties: 5 26-6-2008 22:44:10

Wendy
Maxims couture in Mechelen
Hallo,een vraagje moet je bij Maxims couture in Mechelen een afspraak maken en tweede vraagje zou ik daar een breuidskleed kunnen hebben voor ons huwelijk van 13/9/08?groetjeswendy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-6-2008 22:30:12

Annemarijn
Alternatieve ceremonie
fiogf49gjkf0dWij denken erover om een alternatieve ceremonie te houden. Zijn er hier bruidjes of bruidegoms die dit al hebben gedaan? Graag zouden we hier een paar concrete zaken van zien, boekje ceremonie, foto's,...Alvast bedanktAnnemarijn30/05/09
Andere Reacties: 7 26-6-2008 22:14:06

Ellen
Babbelbox
Hey, wie heeft ervaringen met een Babbelbox op het huwelijksfeest? Aangezien dit niet spotgoedkoop is (299 euro) willen we er zeker van zijn dat het geen "weggegooid geld" is.Groetjes!Ellen
Video Reacties: 11 26-6-2008 21:58:17

Evi
Notaris
Hoi,Ik las juist en een hele tijd geleden ook eens iets over notaris gedoe enzo.Nu is mijn vraag...moet je voor je trouwt bij de notaris langsgaan of moet dat niet? Wij hadden eigenlijk gedacht als je geen huwelijkscontract neemt dat je daar niet naa...
Andere Reacties: 3 26-6-2008 21:57:16

Wendy
13/9/08
fiogf49gjkf0dhallo iedereen,Wij trouwen op 13/09/08! Ja dit jaar nog en we moeten nog bijna alle voorbereidingen doen. normaal gesproken zouden we 2009 trouwen in onze gedachte maar vanwege ziekte van vader hebben we besloten het te vervroegen.We zi...
Voorbereiding Reacties: 16 26-6-2008 21:04:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...