Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tilly
laatste pas maand en half voor huwelijk???
fiogf49gjkf0dhallois dit normaal dat mijn laatste pas een maand en een half voor het huwelijk is?is dit niet ver van het huwelijk???de winkel blijft open en de naaisters gaan elk apart op verlof, de mijne komt dus juist terug vlak voor huwelijk, te l...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 1-7-2008 14:55:07

joke
Witte vlekken
fiogf49gjkf0dHallo trouwertjes,Met nog maar 11 dagen op de teller ben ik lichtjes in paniek om het volgende; ben nu al een 6 weken bezig met de zonnebank maar ter hoogte van mijn schouderbladen heb ik 2 grote witte plekken. Heb me al eens gedraaid on...
Andere Reacties: 9 1-7-2008 14:23:08

Mairjke
Fotograaf regio Mechelen
fiogf49gjkf0dHeykes, kent er iemand een goede fotograaf in de regio Mechelen die nog wel betaalbaar is?Groetjes, Marijke
Fotografie Reacties: 4 1-7-2008 14:20:04

Mairjke
Trouwwinkels Provincie Antwerpen
fiogf49gjkf0dHeykes, zijn er onder jullie die nog andere bruidswinkels in de provincie Antwerpen kennen? Ik ken eigenlijk alleen Maxim's Couture....Liefs,Marijke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 1-7-2008 14:17:47

evelien
huwelijksreis
fiogf49gjkf0dHallo Wij zijn op zoek naar een zonnige bestemming voor huwelijksreis. Graag een mooi hotel aan het strand dichtbij een stadje. We dachten eerst aan Cyprus maar hoorden wat minder positieve reacties van vrienden. Kennen jullie een mooie ...
Huwelijksreis Reacties: 5 1-7-2008 13:51:38

lies
digitale sleutelhangers gezocht
fiogf49gjkf0dhey,wij zouden als bedankje aan onze getuigen graag een digitale sleutelhanger geven. (het principe van een digitale fotokader, maar dan in sleutelhangerformaat). Weet iemand in welke winkel ik dit kan vinden? (Voor op internet te bestel...
Andere Reacties: 4 1-7-2008 13:49:55

Debby
DSO Music
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,iemand ervaring met DSO music voor in de kerk?Zowel negatief als positief...En wat heeft het gekost?Groetjes,debby8/8/2009
Muziek - Live Reacties: 4 1-7-2008 13:20:50

evelien
mini - vuurwerkstokjes
fiogf49gjkf0dHey,Weet er iemand waar je van die kleine vuurwerkstokjes kan kopen?Ik bedoel die stokjes die je kan vasthouden en je moet aansteken bovenaan, waarbij er kleine witte vuurwerkjes ontstaan die vanzelf doven als ze opgebrand zijn...Lieve g...
Andere Reacties: 8 1-7-2008 12:45:43

evelien
bloemen kerk
fiogf49gjkf0dHallo allemaal,Heb eens vraagje betreffende de bloemenversiering in de kerk.Hebben jullie er enig idee van hoeveel budget je hiervoor (gemiddeld) zou moeten voorzien?Ik heb er niet echt zicht op.Alvast bedankt!Groetjes,Evelien
Religie Reacties: 4 1-7-2008 12:41:49

sarah
FERME TEGENSLAG!!!
fiogf49gjkf0dhela,wij zijn 17e mei getrouwd en het was een prachtige dag!Ik ben deze voormiddag voor de foto's gaan zien en kon in tranen uitbarsten!!!Op zich waren de foto's wel oke, maar ik had op voorhand gevraagd om het 1) niet geposeerd te maken...
Andere Reacties: 13 1-7-2008 12:37:49

Elke
Tybeert - daknam
fiogf49gjkf0dHallo,Ik heb hier al enkele positieve reacties gelezen over feestzaal Tybeert in Daknam.Maar enkele personen zeiden dat er voor 3.00u niet aan de toog besteld mocht worden. Klopt dit?Bedankt voor de reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-7-2008 12:19:35

Bart
Cadeaus dichte familie
fiogf49gjkf0dHallo, ik wou kort even jullie mening horen. Zaterdag trouwen mijn vrouw {we zijn al voor de wet getrouwd :-)}en ik voor de kerk met 's avonds een groot feest. Momenteel zijn we nog op zoek naar cadeaus voor de (groot)ouders en getuigen....
Voorbereiding Reacties: 8 1-7-2008 11:29:22

Dorina
reply op fotograaf
fiogf49gjkf0dHey Bruidjes,Het enige dat ik wilde doen met mijn bericht was mijn goede ervaring doorgeven aan jullie omdat ik wel dacht dat het vele onder ons zou kunnen helpen.http://stuutekeer.be/trouw.htmlDus je ziet, ik ben echt wel getrouwd op 1...
Andere Reacties: 17 1-7-2008 10:25:47

ulrika
volgauto's audi A4 cabrio
fiogf49gjkf0dHey,Wij zijn nog op zoek naar twee zilveren/grijze audi A4 cabrio's. We zitten met onze handen in het haar. We komen er juist twee te kort. Is er hier toevallig iemand die een audi heeft en die zaterdag 2 augustus even kan rijden in Herk...
Andere Reacties: 0 1-7-2008 9:51:45

Sandra
Tegenwoordig zoveel reclame
fiogf49gjkf0dHey bruidjes,Ik vind dat hier tegenwoordig veel reclame boodschappen worden gepost. Bijvoorbeeld die DJ kees la freak, en Art-Times Events, maar ook het bericht van dorina en haar fotograaf vind ik verdacht. Ik vind ook dat als deze mens...
Andere Reacties: 5 1-7-2008 9:30:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...