Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
planningprobleem
fiogf49gjkf0dNog een vraagje:Wij trouwen om 11u30 voor de wet.Ik rij sowieso naar mijn ouders om me daar klaar te maken 10km ....Dan komt manneke mij daar halen en dan weer de 10 km terug. Na het trouwen 11u45 moeten we weer 10 km met de auto en we ...
Andere Reacties: 1 3-7-2008 7:02:13

Wendy
zaalversiering, ....
fiogf49gjkf0dook nog een vraagje....Hoe doen jullie het met de zaalversiering? Wij krijgen op de dag van de trouw de sleutel, maarja zelf versieren zal er niet inzitten natuurlijk. hoe regelen jullie dit?kinderen: in totaal zijn er bij ons drie kids...
Voorbereiding Reacties: 5 3-7-2008 6:52:10

Vicky
Salmhoeve in Bonheiden
fiogf49gjkf0dHallo bruidjesNu er toch al wel wat trouwfeesten achter de rug zijn (als bezoeker of als stralende bruid aanwezig) ben ik benieuwd of hier onder jullie al naar feestzaal de Salmhoeve in Bonheiden geweest zijn? Zoja hoe wxas jullie ervari...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-7-2008 22:15:34

brendy
al traantjes gelaten, even hart luchten...
fiogf49gjkf0dDag lieve bruidjes,Ja, heb al een paar traantjes gelaten. Ik ben momenteel medrol aan het nemen (cortisone) en ik trouw op 13 september. Ik doe zo hard mijn best om op mijn eten te letten en dat lukt goed (ondanks het constante hongergev...
Andere Reacties: 8 2-7-2008 22:06:56

Liesbet
trouwschoenen
fiogf49gjkf0dHey hey,Ik begin stilletjesaan uit te kijken naar trouwschoenen. Alleen vind ik de typische trouwschoenen (zo van die puntige lange, bijna boten), niet zo heel mooi. Het liefst van al zou ik schoenen willen die ik na mijn trouw nog kan a...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-7-2008 21:31:40

Annemarijn
Budget huwelijksdag bepalen
fiogf49gjkf0dhallo,Ik ben het budget voor ons huwelijk aan het bepalen, we trouwen 30 mei 2009. Kunnen jullie wat kostenramingen geven? Wat jullie voor wat gebudgeteerd hebben? Ik weet dat het een indiscrete vraag is, maar ik zou graag willen kijken ...
Andere Reacties: 9 2-7-2008 21:13:42

vicky
fotolocoatie regio rupelstreek.
fiogf49gjkf0dwij zijn op zoek naar een leuke toffe en kindvriendelijk binnenlocatie als het slecht weer is liefst regio boom-niel -schelle-hemiksem aartselaar
Fotografie Reacties: 2 2-7-2008 20:12:07

Tessa
feestzaal Laarhof Schelle/Hemiksem
fiogf49gjkf0dHallo,Heeft er iemand van jullie al ervaring met feestzaal Laarhof in Schelle/Hemiksem?Thanks,Tessa
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-7-2008 20:04:12

Isabelle
trouwen op vrijdag
fiogf49gjkf0dWij zijn al enkele weken op zoek naar een trouwzaal in de omgeving van Lokeren-Lochristi.We zouden willen trouwen in zomer 2009. We gingen naar Hof ten Bossche kijken en die hebben geen zaterdagen meer vrij. Heeft iemand ervaring met tro...
Andere Reacties: 14 2-7-2008 19:41:45

Isabelle
pasmodellen
fiogf49gjkf0dBeste bruidjes in spee. Ik heb van een collega gehoord dat sommige winkels hun pasmodellen verkopen aan verminderde prijzen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik las ook ergens dat dit enkel in juli gebeurt.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-7-2008 19:38:07

Sanne
Bloemen in kerk
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zijn aan het twijfelen of we de kerk gaan versieren of niet. Ik vind dat het allemaal veel kost voor het uurtje dat er binnen zit. Momenteel staan er wel allemaal verschillende kleuren van planten voor het altaar, dus die moe...
Andere Reacties: 12 2-7-2008 19:07:35

sylvie
avondfeest
Beadnt allemaal voor de reacties,maarhoe steek je zo'n kwis in elkaar?want ik ken daar niks vanaf.Ik had een karaoke gehuurd he, maar was aan het twijfelen om af te zeggen.grtjes
Andere Reacties: 1 2-7-2008 18:51:47

sylvie
avondfeest
fiogf49gjkf0dHoi iedereen,Wij trouwen op 5 augustus en hebben al wat tegenslagen gekent.Nu hebben we ook heel veel annulaties gehad en zijn we maar met 24 meer voor het avondfeest.Ik had karaoke besteld, maar voor 24 man vind ik dat veel geld. En zou...
Andere Reacties: 8 2-7-2008 17:47:54

evelien
het godshuis of kasteel van Saffelaere?
fiogf49gjkf0dHey,Wij zouden graag trouwen in één van die twee zalen. Het godshuis is nogal ver voor ons, maar heel mooi en voldoende ruimte om al onze genodigden te plaatsen (200). Het kasteel van Saffelaere is iets dichter bij en ik heb re...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-7-2008 17:36:30

Annemarijn
Uitnodigingen
fiogf49gjkf0dWe zijn nog aan het nadenken over de uitnodigingen. Hoeveel kosten deze gemiddeld?Groetjes
Andere Reacties: 7 2-7-2008 17:19:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...