Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kitty
openingsdans
hey wij trouwen volgend jaar mei en ik heb een liedje gehoord dat ik zo mooi vind when i look onto your eyes van bon jovi.kent iemand dit en is dit wel geschikt als openingsdans?verder weet ik niet waar eerst te beginnen met voorbereidingen!!
Andere Reacties: 7 30-6-2008 17:11:53

Dorina
Fotograaf
fiogf49gjkf0dHey Bruidjes,Ik ben over 2 weken zelf getrouwd en we hebben echt een super dag achter de rug.(spijtig dat het zo snel voorbij gaat)vorige week hebben we dan ook de foto's gekregen van onze fotograaf en die zijn SUPER!!! Die man levert ge...
Andere Reacties: 2 30-6-2008 16:52:34

Sylvia
Lijst voor de dj
fiogf49gjkf0dHey bruidjes,vraagt jullie dj ook een lijst met liedjes.. vind dit een moeilijke opgave hoor, hij vraagt er minstens 100.. heeft er soms iemand hier al een lijstje van ofzo. Wij horden de typische trouwmuziek wel graag zoals barry white...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 30-6-2008 15:06:29

Olivier
Save the date - kaartjes
fiogf49gjkf0dHoi, hoi,Heeft iemand van jullie op voorhand save the date e-cards naar de genodigden gestuurd? Zo ja, waar hebben jullie deze kaarten gevonden?Bedankt,Groetjes,Sofie
Uitnodigingen Reacties: 9 30-6-2008 15:01:34

Darcy
suite
fiogf49gjkf0dhallo medebruidjes,Op 8 augustus is het mijn beurt om te stralen ;-) nu heb ik nog een paar vraagjes ivm volgorde suite en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.Wij trouwen in de tuin van de feestzaal en het gaat zo een amerikaanse bruilof...
Ceremonie Reacties: 0 30-6-2008 14:30:31

debbie
foto
hey, hey,ik moet gaan voor mijn proefkapsel maar heb eigenlijk geen idee ik heb haar tot op mijn schouders, heeft er iemand een foto van haar kapsel of een ander voorbeeld waar ik me op kan baseren.je mag het me altijd mailen.vele groetjesdebbiesven....
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 30-6-2008 13:55:59

Sylvia
huwelijk afgelast, zaal vrij 30/08/08
Beste mensenik weet dat het kortbij is maar mijn huwelijk op zaterdag 30/08/08 gaat tot mijn grote spijt niet door.Daardoor is de Feestzaal Hof van Nassau opnieuw beschikbaar op die datum.Het is kortbij maar je weet maar nooit en als we de zaal opnie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 30-6-2008 13:40:18

annelies
waar jurk vinden?
Hallo,Wij hebben besloten te trouwen op 9 mei 2009. Ik heb zo hier en daar al eens gekeken voor een kleedje, maar weet niet zo waar naartoe. Weet iemand een goed adres in Oost-Vlaanderen en liefst niet al te duur.groeten, Annelies.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-6-2008 13:30:16

Delphine
Bruid(jes)(egommen) - reischeque?
Van het werk hebben wij een reischeque van € 1000 gekregen, maar omdat wij aan het bouwen zijn hebben we beslist deze te verkopen, en het geld in de bouw te stoppen.Iemand die interesse heeft om deze over te kopen voor de huwelijksreis? Uiteraa...
Andere Reacties: 3 30-6-2008 13:30:01

Laura
Prijs make-up en kapsel
fiogf49gjkf0dEen vraagje om een idee te hebben:Hoeveel betalen jullie voor jullie make-up en kapsel (proef inbegrepen);Het gene ik op het oog heb zou me makkelijk 150€ kosten, volgens mij moet dat goedkoper kunnen.
Andere Reacties: 6 30-6-2008 13:13:01

ellen
fotoreportage
Hallo,ik vroeg me af of er iemand is die zijn huwelijksreportage heeft gemaakt in de Abdij van Herkenrode? Bokrijk én Alden Biesen zijn allebei bezet. Of weet er iemand nog andere leuke locaties in de buurt van Hasselt-Genk...Alvast bedankt!Elle...
Andere Reacties: 3 30-6-2008 13:10:48

Eef
Make up regio Stabroek
Hey iedereen,ik ben nog op zoek naar een shminkster regio Stabroek - Kapellen - Brasschaat -... Kennen jullie misschien nog iemand die aan te raden is?Alvast bedankt!GroetjesEef
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 30-6-2008 13:06:46

kathleen
@ Cindy (cindy en yoni)
fiogf49gjkf0dDie gepersonaliseerde fles leffe, waar bestellen jullie die en kun je het nog in andere biersoorten hebben ook? Groetjes Kathleen
Andere Reacties: 4 30-6-2008 12:24:35

leonie
omgeving Mol
wie weet er een mooie, orginele feestzaal + eten in omgeving Mol of herentals ?
Andere Reacties: 2 30-6-2008 12:10:35

Marieke
BRUIDJES 18 APRIL 2009
Dag bruidjes van 18 april 2009Hoever staan jullie met alle voorbereidingen???Gewoon even om te zien of ik aan alles gedacht heb :)Bij ons is geregeld: zaal, traiteur, rent-a-priest, fotograaf, (ringen gezien), (schoenen gezien), trouwkleed ga ik in ...
Andere Reacties: 7 30-6-2008 12:06:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...