Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
Kapster-visagist geeft forfait!
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes, gisteren kreeg ik te horen dat onze kapster-visagist forfait geeft voor onze trouwdag (27/09/2008). Asboluut geen fijn nieuws omdat ik lang gezocht heb naar iemand die zowel haar als make-up doet en bovendien aan huis kom...
Andere Reacties: 5 3-7-2008 12:44:04

evelien
renard prijzen
Hallo,Kan iemand me recente prijzen doorgeven van de renard in beervelde? We moeten wachten tot de bazin terug is van reis om aan prijzen te geraken, maar zouden nu al een idee willen hebben. Van hoeveel alles zal kosten om een juiste vergelijking te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-7-2008 12:25:26

Elke
Vervoer - huifkar gezocht
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zijn op zoek naar een huifkar voor onze trouw op 31/7/09 regio Stekene.Heeft er iemand een goed adres?Weet er iemand de kostprijs?Merci!Groetjes,Elke
Ceremonie Reacties: 5 3-7-2008 12:22:05

Vanessa
ijskar
fiogf49gjkf0dWij trouwen op 5/9/09 en we zijn niet van plan om bruidssuiker of zo af te geven aan de kerk maar zouden wel graag zo'n oude ijskar willen die dan buiten aan de kerk staat en die dan iedereen trakteert op een ijsje. Kan iemand me helpen ...
Andere Reacties: 7 3-7-2008 12:14:28

Veerle
"pijnlijke" BH
Hallo bruidjes,Ik heb een strapless BH gekocht voor onder mijn trouwkleed (bustiermodel). Nu heb ik die al eens gedragen maar ik heb echt pijn op mijn ribben onder mijn borsten. Dat ziet knalrood! Een BH met bandjes is echt uit den boze. Heeft er iem...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 3-7-2008 12:12:23

Naomi
Draaiboek
HalloZou iemand me haar draaiboek kunnen doormailen aub, heb geen flauw idee wat er zoal moet instaan!!Mag naar naomi-dc@hotmail.comAlvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 5 3-7-2008 11:30:47

Lien
Vervolg Feestzaal regio Herzele / Zottegem
fiogf49gjkf0dHoi bruidjes!Na een eerste zoektocht, twijfelen we nu nog tussen drie zalen:* De Bataaf in Herzele* Hof ten Daele in Hillegem* De Linde in ErwetegemEén van deze drie wordt onze feestzaal en ze komen qua prijs ongeveer hetzelfde uit....
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-7-2008 11:05:52

Els
Uitnodigingen drukken?
Hey,Ik heb onze uitnodigingen met de computer gemaakt in photoshop, nu zoek ik nog een manier om deze tegen een schappelijke prijs te drukken? Heeft er iemand een idee van een site of een drukker in de streek van West-vlaanderen? (Regio Ieper - Kortr...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-7-2008 11:01:01

Debby
Carolus Borromeus!!!
fiogf49gjkf0dHey iedereen,Ben zo blij!!Heb net telefoon van de pastoor van de Carolus Borromeuskerk gekregen dat wij in zijn boek staan om onze viering in die kerk te doen!!!Super vind ik dat, want het is een heel speciale kerk en er zijn veel antwer...
Locaties - Viering Reacties: 5 3-7-2008 10:07:45

Lieke
Krijg ik jullie misboekje als voorbeeld?
fiogf49gjkf0dHallo allemaal,Ja, ik weet het, het is hier al honderd keer gevraagd, maar ik doe het toch nog eens :). Kunnen jullie mij jullie misboekje eens doormailen zodat ik enkele voorbeelden kan zien? Mijn adres is tsmurfke@hotmail.com. Bedankt!...
Andere Reacties: 4 3-7-2008 9:37:58

kim
Menu
Hey,Wat zetten jullie allemaal op de menukaartjes, ook de wijnen en waar en hoe schikken jullie alles? Staat er ook nog iets anders op bij jullie buiten de menu en/of wijnen?groetjes
Andere Reacties: 7 3-7-2008 9:24:43

Shirley
misboekje
fiogf49gjkf0dvolgend jaar juni stappen wij in het huwelijksbootje en ik zou al een paar ideeën willen opdoen voor het misboekje. wie kan me helpen; hoe moet ik hier aan beginnen, waar kan ik teksten vinden, enz.alvast bedankt
Ideeën Reacties: 6 3-7-2008 8:48:27

Isabelle
6 september: nog iemand? status voorbereidingen?
fiogf49gjkf0dHallo forumbezoekers!Nog mensen die trouwen op 6 september?Waar staan jullie nu met voorbereiding?Ik heb het gevoel dat er nog veel werk a/d winkel is .....Isabelle
Voorbereiding Reacties: 13 3-7-2008 8:12:28

Isabelle
gezocht speciale ideetjes huwelijksmis
Hallo iedereen,Wij trouwen op 6 september en tegen volgende week zal ik een 1e versie van ons misboekje klaarhebben, om voor te leggen aan de pastoor. Nu de tekst en muziek in stilaan definitieve vorm geraakt, ben ik a/h nadenken over welke speciale ...
Religie Reacties: 3 3-7-2008 8:11:02

Wendy
regeling auto's
halloHoe regelen jullie de auto'swij hebben er 5 in totaal. als we naarhet stadhuis gaan zit dan mijn toekomstige bij mij in de auto OF mijn vader? Als mijn vader bij mij zit, is het dan de moeder van bruid die bij hem in auto zit en mijn moeder me...
Ceremonie Reacties: 1 3-7-2008 7:15:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...