Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
Hebben jullie een huwelijkssite?
Hey allemaal!Onze datum ligt eindelijk vast. Het was blijkbaar niet zo makkelijk om nog een vrije datum te vinden in 'onze' feestzaal. (We moesten natuurlijk rekening houden met examens en mogelijke herexamens van mijn broers.) Maar bon, het is uitei...
Andere Reacties: 19 7-7-2008 20:53:46

nathalie
niet-lederen schoenen gezocht
Ik ben op zoek naar niet-lederen witte schoenen, liefst met een lage hak. Maat 41.Nieuw of tweedehands.Alvast bedankt voor alle tips!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 7-7-2008 20:53:10

Sven
prjs bruidsboeket
Hey, Ik heb een vraagje van het weekend was mijn ventje is gaan horen voor een bruisboeket en naar de prijs hiervan.Nu vragen ze 200euro voor het boeket + 4 corsages is dit te duur of is dit de normale prijs? groetjes , Annelies
Andere Reacties: 9 7-7-2008 20:24:00

Leen
Daemshof
Hallo,Wij zouden graag ons trouwfeest houden in het Daemshof (Noorderwijk)! We twijfelen enkel over de grootte van de zaal... We hebben vermoedelijk zo'n 18O uitgenodigden. De eigenaar beweert dat geen probleem vormt en dat de zaal groot genoeg is. O...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-7-2008 20:12:29

Joke
traktatie kindjes aan de kerk
fiogf49gjkf0dDit kan mss maar een onnozele tip zijn, maar ik ben er heel tevreden mee: ik heb vandaag in de HEMA snoepzakjes gekocht voor uit te delen aan de kerk. wij trouwen op sinterklaas, dus steken we er nicnacjes in. Het zijn ongelooflijk prach...
Andere Reacties: 2 7-7-2008 20:07:31

Andra
Lamme Goedzak Zoersel
fiogf49gjkf0dHey allemaal,iemand ervaring met de Lamme Goedzak in Zoersel wat feesten betreft? We moeten nog gaan zien naar de zaal, maar ervaringen van mensen zijn eens zo belangrijk hé!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-7-2008 19:52:04

Kaat
intredelied
Hallo bruidjes,welk lied kozen jullie om de kerk binnen te komen? Groetjes, Kaat
Andere Reacties: 11 7-7-2008 19:11:22

Wendy
uitnodigingen - adressen schrijven of...
HalloNog een vraagjeSchrijven jullie de uitnodigingen of doen jullie het via etiketten (wel onpersoonlijker of niet)?En in welke kleur schrijven jullie, naargelang het kleur van het kaartje of zwart? GroetjesWendy 13/09/08
Uitnodigingen Reacties: 4 7-7-2008 19:03:38

Wendy
@liesbeth en dirk
Je schreef van trouwen in oktober en net 3 weken verloofdNu wij zijn sinds 25/06 verloofd en trouwen op 13/09/08Dus niets is raarHoever zitten jullie met de voorbereidingen verder?Wij : uitnodigingen morgen afhalen , bruidsjurk, dj , zaal, kleding br...
Andere Reacties: 4 7-7-2008 18:56:16

griet
buxus
Hello,Ok het einde is nu echt wel in zicht nog 1 maand te gaan.Nu ben ik op zoek naar twee buxussen op stam om aan onze voordeur te plaatsen. Ik had er echter geen rekening mee gehouden dat dat vrij duur is. Wij zijn van ninove en ik had dus gaan kij...
Andere Reacties: 5 7-7-2008 18:07:07

Nele
Tybeert - Lozen Boer
Hoi,Is er iemand die zaal Tybeert in Lokeren kan vergelijken met de Lozen Boer in Lochristi? In de Lozen Boer zijn we zelf al naar een trouwfeest geweest, en dat was zeker in orde. Maar wel duurder dan Tybeert lijkt mij... Is er dan ook een verschil ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 7-7-2008 17:57:33

Nele
Tybeert - Lozen Boer
Hoi,Is er iemand die zaal Tybeert in Lokeren kan vergelijken met de Lozen Boer in Lochristi? In de Lozen Boer zijn we zelf al naar een trouwfeest geweest, en dat was zeker in orde. Maar wel duurder dan Tybeert lijkt mij... Is er dan ook een verschil ...
Andere Reacties: 0 7-7-2008 17:39:55

wendy
DJ
Hallo,Kent iemand een goeie dj die er echt kan voor zorgen dat het feest geslaagd is in de buurt van Limburg?Alvast bedankt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 7-7-2008 17:23:15

Sophie
Playlist-Openingsdansen
Hallo,Wij zijn enkele nummers aan 't bijeen brengen die we zeker willen horen op ons feest.Nu zijn we wel nog op zoek naar enkele nummers voor de dansen met de ouders,...Ook voor het binnenkomen in de zaal en voor het binnenrijden van het ijspronkstu...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 7-7-2008 17:22:03

Marie
dessertenbuffet of receptie - prijzen?
Wij twijfelen nog of we de collega's en kenissen zouden uitnodigen op een receptie (in de namiddag) of op het dessertenbuffet + dansfeest.Kunnen jullie me een idee geven hoeveel bij jullie het volgende ongeveer kost per persoon:- receptie (apart, dus...
Andere Reacties: 5 7-7-2008 17:20:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...