Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
ballonnen
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes, Weet iemand waar je helium (of iets anders waardoor ballonnen gaan vliegen) kan kopen? En hoeveel ik nodig heb om 200 balllonnen op te blazen? En hoeveel dit zou kosten? Alvast bedanktInge
Andere Reacties: 3 8-7-2008 9:58:02

stefanie
binnenlocatie foto's omgeving Brugge
fiogf49gjkf0dHallo beste bruidjes,Juli belooft niet zo best te worden qua weer... Daarom zijn wij op zoek naar tips over binnenlocaties voor het nemen van foto's in de omgeving van Brugge.Groetjes,Stefanie
Andere Reacties: 3 8-7-2008 9:40:22

Geert
Etiquette... of waar je gaat lopen en gaat zitten :-)
fiogf49gjkf0dHallo iedereen, wij trouwen uiteindelijk zonder ceremoniemeester (heeft afgezegd) en nu gaan we dus alles een beetje zelf doen. Kan er mij eens iemande klaar en duidelijk zeggen hoe volgende dingen in hun werk gaan ?* Waar zitten bruid/...
Andere Reacties: 4 8-7-2008 9:28:08

Kristof
Feestzalen omg. Dilsen-Stokkem
Hallo allemaal!Wij hebben al vele nuttige tips op dit forum gevonden. Nu ons vraagje: Heeft er iemand ervaring met één (of meerdere) van volgende feestlocaties?- 't Raadmaekers in Elen- Aen't Venne in Opgrimbie- Poortgebouw in Oud-Rekem- Ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-7-2008 8:43:01

evi
trouwen in het buitenland
wij gaan volgend jaar trouwen in sevilla (spanje)en nu vroeg ik mij af of ik nu best mijn jurk in belgie of in sevilla koop (vooral wat betreft het transport maak ik me wel zorgen als ik die in belgie zou kopen)? heeft iemand hiermee ervaring?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-7-2008 0:44:13

Stef
ArtXpo
Wij hebben net gekozen voor ArtXpo. Heel grondige uitleg gekregen, fijn gesprek hier thuis en goeie overeenkomst. Wij kunnen ons perfect vinden met zijn voorstellen en prijsofferte. Echt een aanrader.
Fotografie Reacties: 8 8-7-2008 0:03:29

eva
Avondfeest
Hallo iedereen!!Wij trouwen binnen 3 weken, spannend!!We hadden graag nog wel een leuk lied wanneer de taart zal binnen gebracht worden, heeft iemand een idee?? Het mag een 'hevig' zijn hoor!! :)Ook zijn we nog op zoek naar leuke spelletjes om tijden...
Andere Reacties: 2 7-7-2008 23:58:26

Stef
Fotolocatie Regio Halle
fiogf49gjkf0dHoi, wij zoeken een originele foto locatie in de regio Halle (Vlaams Brabant). Liefst geen klassieke plek zoals de kastelen van Gaasbeek, Coloma of Huizingen. We dachter eerder aan een oud fabrieksgebouw of een modern gebouw.
Locaties - Fotografie Reacties: 2 7-7-2008 23:56:37

Katrien
het evangelie!
Hoi allemaal!Ik ben bezig met het misboekje, maar vind nergens een mooie evangelietekst. Kunnen jullie mij misschien op ideeën brengen? Of is dat iets wat je in samenspraak met de priester moet kiezen? Alvast bedankt!Katrien
Ceremonie Reacties: 4 7-7-2008 23:49:17

Vicky
Aantal snoepzakjes aan de kerk
Met de tip hier rond de snoepzakjes bij hema ben ik eens beginnen tellen.Alle mensen die gevraagd zijn( of voor receptie of voor avondfeeste) hebben samen 51 kindjes..Nu is het nog de vraag OF zij wel naar de kerk komen en als ze komen OF hun kindjes...
Andere Reacties: 3 7-7-2008 23:11:14

Vicky
Aantal snoepzakjes aan de kerk
Met de tip hier rond de snoepzakjes bij hema ben ik eens beginnen tellen.Alle mensen die gevraagd zijn( of voor receptie of voor avondfeeste) hebben samen 51 kindjes..Nu is het nog de vraag OF zij wel naar de kerk komen en als ze komen OF hun kindjes...
Andere Reacties: 1 7-7-2008 23:11:14

Annelies
printen op enveloppen
Ik zou graag alle adressen drukken op m'n evenloppen en dacht dat dit eenvoudig via word of excell te doen was, maar ik weet helemaal niet meer hoe...Kan er iemand mij helpen?Alvast mercikes!Annelies
Uitnodigingen Reacties: 2 7-7-2008 22:54:51

Maren
Prijzen feestzalen
Hallo,Heeft er iemand zijn feest gegeven in één van de volgende zalen en kunnen jullie mij dan al een idee geven van de prijs voor de feestzaal en/of van het eten per persoon?Het is om al een idee te hebben van wat het ons zou kosten.- Beve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-7-2008 22:31:46

Stefanie
Solden trouwschoenen?
Heeft iemand enig idee of er ergens in Oost-Vlaanderen (regio Waasland, Gent, Zelzate, Eeklo ed) een winkel is die solden heeft op trouwschoenen? Of witte schoenen verkoopt die als trouwschoenen gebruikt kunnen worden?Alvast bedankt!Stefanie20-09-200...
Andere Reacties: 6 7-7-2008 21:37:10

Lien
@Lies&Joris, 26/09/2009
Aan de pasverloofden bij deze nog eens een héééééél dikke proficiat gewenst!!!! Geniet van alle trouwvoorbereidingen, jullie dag zal er vlug zijn... Het aftellen is begonnen. Ik hoop echt dat je evenveel plezier en tips ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-7-2008 21:25:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...