Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
afprinten misboekje
fiogf49gjkf0dHalloons misboekje is eindelijk af.nu ben ik het aan het proberen af te printen.het Formaat lukt me wel al zo een boekvorm.Het enige probleem is dat ik het niet recto verso krijg.hoe doen jullie dit?alvast bedanktKim
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2008 9:16:30

Katrien
Keysershof (Sinaai) of Caipirinha (Merelbeke)
Kan iemand ons advies geven omtrent de zaalkeuze voor ons huwelijksfeest? Wij willen graag wat referenties (goede en slechte) voor het Keysershof in Sinaai en Caipirinha in Merelbeke.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-7-2008 23:28:46

danielle
binnenlocatie foto's regio Hoogstraten - Turnhout
Heyaangezien het zo'n schitterend weer is, begin ik toch maar te denken aan een back-up binnenlocatie voor de foto's. Ookal is 8 augustus nog een volledige maand, je weet toch maar nooit. Heeft iemand een idee??? alvast thanxdanielle
Fotografie Reacties: 4 8-7-2008 23:12:52

davy
comische bodyguards
Op elk bruiloft vind je wel gasten die louche kantjes vertonen. Natuurlijk kan je het niet maken deze mensen niet uit te nodigen… Met twee comische bodyguards aan de ingang is er geen reden meer tot paniek, ze controleren alle gasten bij het bi...
Andere Reacties: 10 8-7-2008 22:40:03

kathelijne
uitnodigingen
Wij trouwen op 08 november 2008.Hoe lang op voorhand moet je je uitnodigingen opsturen naar de genodigden?
Uitnodigingen Reacties: 3 8-7-2008 21:44:51

Isabelle
Uitnodigingen
Hallo,Kan er mij iemand helpen met de uitnodigingen? Wij trouwen op 11 okt 2008 en ik moet er dus dringend voor kijken. Wij hadden graag klassieke kaarten met dus aan de linkerkaart de namen van mijn ouders en aan de rechterkant de namen van mijn ver...
Uitnodigingen Reacties: 5 8-7-2008 21:10:03

karolien
aftellen is begonnen
Waar zijn hier de bruidjes van 08/08/08?Begint het bij jullie nog niet te kriebelen?Hier nog een paar kleine dingen die moeten geregeld worden(tafelindeling, speech voorbereiden, proefkapsel, ....De countdown is begonnen, nog 1 maand te gaan!En hopen...
Andere Reacties: 12 8-7-2008 21:07:18

Nancy
openingsdans
Hallo iedereen,Ik zit met een klein probleempje namelijk dat mijn vriend het totaal niet ziet zitten om een openingsdans te doen.Hij haat het namelijk om in de belangstelling te staan en trouwt dan eigenlijk ook enkel en alleen omdat hij weet dat ik ...
Andere Reacties: 6 8-7-2008 20:32:10

Els
Wedding planner of ArtXpo?
fiogf49gjkf0dHey,beide fotoreportages vind ik heel mooi! Welke van de 2 vinden jullie het mooist? Of raden jullie nog een andere fotograaf aan? Wij zijn van de regio rond Aalst.Els
Fotografie Reacties: 16 8-7-2008 20:15:38

Thomas
wij zoeken een feestzaal waar je je eigen traiteur kan kiezen, voor zo'n 300 man.
fiogf49gjkf0dWij trouwen in september 2009 en hebben tot nu toe een optie op een zaal waar je geen eigen traiteur kan aanbrengen. We kennen echter iemand die ons trouwfeest zou verzorgen qua catering. Nu zijn we dus op zoek naar een zaal (liefst in O...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-7-2008 19:30:23

Nathalie
Ceremonievervoer - regio Limburg
fiogf49gjkf0dHallo!volgend jaar in juni is het zover, dan ga ik trouwen met mijn ventje. ik was al eens aan het rondkijken naar ceremoniewagens in de stijl oldtimer maar tot mijn verbazing vind ik maar 1 adres in limburg, nl in leopoldsburg. dus nu i...
Andere Reacties: 3 8-7-2008 18:26:06

evelien
fotolocatie herzele
hallo,wij zijn momenteel op zoek naar een mooi fotolocatie in herzele. Wij waren van zijn om deze op en rond de burcht te doen, maar nu hebben ze daar zo'n lelijke tent opgezet.hebben jullie soms tipsgroetjes evelien29/O8/08
Fotografie Reacties: 4 8-7-2008 18:04:11

Kim
@betsy: BEDANKT voor de geruststelling
fiogf49gjkf0dHoi BetsyNet je antwoord gelezen, heb me voorgenomen om gewoon geen stress meer te hebben voor het avondfeest. In september hebben we de volgende afspraak met Joris. Kijk er naar uit.GroetjesKim
Andere Reacties: 2 8-7-2008 17:41:57

an
personeel avondfeest
hey'kesWij trouwen op 9 mei 2009 en geven een drinkfeest in overpelt,we zijn volop aant zoeken voor personeel,want de uitbaters van de zaal die we huren hebben geen personeel; Iemand ideeën? Grtz
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 8-7-2008 17:10:19

Steven
Fotografen bieden zich aan
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zijn 2 jonge fotografen die op zoek zijn naar een paar opdrachtjes. We hebben al ervaring in fotoshoots van modellen, maar graag hadden we onze ervaring uitgebreidt naar bruidsreportages. We weten dat een huwelijk een belangrij...
Andere Reacties: 17 8-7-2008 16:53:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...