Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
Begijnhofkerk Leuven
Dag allemaal, ik heb een beetje een dubbel gevoel. We zouden trouwen in de Begijnhofkerk in Leuven. Kerk is gereserveerd, maar nu blijkt dat niet het altaar vooraan in de kerk wordt gebruikt, maar het "altaar" (niet meer dan een tafel, maar...
Locaties - Viering Reacties: 12 9-7-2008 13:52:16

Evi
Openingsmis
fiogf49gjkf0dWie kan mij voorstellen doen voor de openingsdans?Bedankt!Evi
Openingsdans Reacties: 6 9-7-2008 12:57:55

Evi
Liedjes voor de mis
Help,19-07-2008 is het zover!Maar ik heb nog geen muziek voor in de mis, heeft er iemand voorstellen,bedankt voor de reacties,Evi
Locaties - Viering Reacties: 13 9-7-2008 12:57:09

evelien
binnenlocatie kapellen-kalmthout
Dag lieve medebruidjes (en bruidegommetjes),Heeft iemand van jullie een ideeke voor een leuke binnenlocatie in de regio Kalmthout - Kapellen? Kwestie van iets te hebben als het weer niet meezit.We zouden het liefst in deze buurt blijven, we nemen fot...
Andere Reacties: 3 9-7-2008 12:53:53

Tofke01
Aandenken voor de gasten
fiogf49gjkf0dWe zouden graag enkele ideetjes horen om aan de gasten te geven bij het naar huis gaan na het feest als aandenken aan onze mooie dag.Wat heb je gedaan? Wat ga jij doen?Groetjes
Andere Reacties: 4 9-7-2008 12:52:47

nathalie
bedankkaartjes
fiogf49gjkf0dhallo,ik zoek een versje of een mooi tekstje voor een bedankkaartje voor ons huwelijk.Iemand ideëen?
Ideeën Reacties: 2 9-7-2008 12:52:32

Tofke01
Aandenking voor de gasten
We zouden graag enkele ideetjes horen om aan de gasten te geven bij het naar huis gaan na het feest als aandenken aan onze mooie dag.Wat heb je gedaan? Wat ga jij doen?Groetjes
Ideeën Reacties: 2 9-7-2008 12:51:56

aline
Zalen noord-Antwerpen
fiogf49gjkf0dHallokes,Wij hebben na 7 jaar eindelijk besloten (lees: ik ben eindelijk gevraagd ;-) )om te trouwen. Onze ouders zijn niet echt van plan om de ganse dag te betalen dus zoeken wij budgetvriendelijke lokaties in de buurt van Schoten. We h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 9-7-2008 11:22:24

Patricia
Night of the proms lampjes
Onlangs was er hier de vraag waar je deze lampjes kon vinden, en nu ben ik die toevallig tegengekomen. Voor de geïnteresseerden: http://www.laar.nl/promotie-sleutelhangers/promotiemateriaal/24418/pushlampje-met-sleutelhanger.html(is wel per 250....
Andere Reacties: 3 9-7-2008 10:58:53

Patricia
Night of the proms lampjes
Onlangs was er hier de vraag waar je deze lampjes kon vinden, en nu ben ik die toevallif tegengekomen. Voor de geïnteresseerden: http://www.laar.nl/promotie-sleutelhangers/promotiemateriaal/24418/pushlampje-met-sleutelhanger.html(is wel per 250....
Andere Reacties: 0 9-7-2008 10:58:41

Karolien
make up aan huis - regio Aarschot
Hallo iedereenIk zoek iemand die in de regio Aarschot (het aanbrengen zou bij mijn moeder thuis in Begijnendijk moeten gebeuren) make up aan huis doet. Kan iemand me helpen aub? Het maakt niet uit of de persoon zelfstandig bezig is of nog in opleidin...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 9-7-2008 10:46:08

Gwen
kastelen rond Gent
Hi allemaal,Het is blijkbaar een droom van mijn vriend om in een kasteel te trouwen. Deze setting lijkt me wel heel romantisch, maar is de prijs dan ook niet stukken meer dan in een gewone (sjieke) zaal? Kunnen jullie een vergelijking geven van prijz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 9-7-2008 10:32:16

marijke
originele lingerie
hey allemaal!ik ben op zoek naar een origineel lingeriesetje voor onze mijn jurk.... bestaat er nergens een setje waar bv. "bride" op het broekje staat? tips zijn welkom!grt,marijke9/8/2008
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-7-2008 10:22:18

Tilly
Hoeveel misboekjes drukken?
fiogf49gjkf0dIk weet begot niet hoeveel misboekjes ik moet afdrukken, hebben jullie daar een idee van???Ik woon in Hulste, dat is een klein dorpje met echte dorpsmentaliteit, dwz iedere oud vrouwtje die er kan geraken komt af, iedereen die ons ook ee...
Andere Reacties: 5 9-7-2008 10:14:03

Kirsten
wegwerpfototoestellen
fiogf49gjkf0dhallo,een vraagjeweet iemand waar ergens de wegwerp fototoestellen met flits het beste koop zijn?(regio Limburg BE)het was voor op het feest op de tafels te zetten.op internet kan ik ze niet meer bestellen vrees dat ik daarvoor te laat b...
Andere Reacties: 8 9-7-2008 9:39:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...