Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Kousenband verkopen
Hoi allemaal!Overlaatst zei er iemand tegen mij dat de kousenband na het huwelijk verkocht wordt. Heeft iemand dit gedaan? En hoe zit dat eigenlijk precies?Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Kledij - Accessoires Reacties: 7 7-7-2008 7:20:18

mariska
start als getrouwde vrouw !!!
hallo toekomstige bruidjes,Voor mij zit het er reeds op, wat een zalige dag was het alleen jammer dat die zo vlug voorbij is! Onze trouw was een groot sucses, iedereen was tevreden (allee, alleen mijn schoonmoeder heeft het voor een stuk kapot gemaak...
Andere Reacties: 2 7-7-2008 1:31:34

Dagmar
Muziek tijdens de kerkdienst
Wij trouwen 11 juli 09 en we raken er maar niet uit welke muziek we gaan spelen tijdens de kerkdienst.Waar kunnen we eventueel liturgische muziek vinden?Welke muziek wordt er over het algemeen gespeeld in de ker?
Ceremonie Reacties: 4 7-7-2008 0:12:29

Ann
ballondecoratie??
Hallo iedereen,Ik ben dringend op zoek naar een winkel die ballondecoraties (voor vb aan voordeur) verkoopt, in regio Gent of Antwerpen (niet Oudenaarde, niet Erpe-mere, niet Aalst , niet grobbendonk --> daar zijn dergelijke winkels, maar te moeil...
Andere Reacties: 4 6-7-2008 22:21:40

debbie
binnenkomen kerk
hey hey,ik ben ten einde raad.wij zijn 2weken geleden bij de priester moeten komen voor ons misboekje.met een bang hartje ging ik er naartoe want ze hadden me hier verteld dat het geen gemakkelijke mens was, maar dat viel dus honderd procent mee. hij...
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 6-7-2008 21:49:23

carolyne
DJ regio genk
Dag bruidjes,Ben op zoek naar een goede DJ op mijn trouwfeest op 22/8/2009.Ons feest is in het krekelhof in Hasselt. groetjes carolyne
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 6-7-2008 21:15:46

HEIDI
doop en trouw
iemand ervaring met trouw en doop in dezelfde mis? we zouden ons 2e kindje dan graag dopeniemand tips ?
Andere Reacties: 2 6-7-2008 20:31:42

HEIDI
trouw en doop
hoi wij zouden volgend jaar willen trouwen en intussen ook ons 2e kindje dopen,(is er nog niet) zijn er nog mensen die dat hebben gedaan, kunnen jullie tips geven?
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2008 20:27:32

Sofie
***wegwerpcameratjes - omkadering***
Hallo,wij trouwen binnen 2 maand en zouden op de tafels van die kleine wegwerpcameratjes plaatsen zodat de gasten wat losse foto's kunnen nemen.nu heb ik gezien dat dat hier onlangs ook iemand gedaan had.deze persoon had de originele verpakking van d...
Andere Reacties: 2 6-7-2008 20:20:02

Geert
Kado's voor ouders, getuigen en bruidskindjes !
Hoi iedereen, wij trouwen binnen 3 weken maar hebben steeds nog geen idee welke kadootjes we voor onze ouders, getuigen en bruidskindjes gaan kopen... heeft iemand originele ideeën ? En op welk moment van de dag geven jullie dat af ? Bedankt voo...
Andere Reacties: 4 6-7-2008 19:26:21

Geert
Drankje aanbieden 's morgens vroeg ?
Ik dacht dat het de gewoonte was om na aankomst bij de bruid een korte drink te houden alvorens naar de burgerljke trouw te vertrekken. Nu, ik ga mijn bruid oppikken iets na 9h30... maar kan je je gevolg op dat uur van de dag al champagne serveren.....
Andere Reacties: 7 6-7-2008 19:20:39

Tineke
cadeautip
Hallo trouwertjes,Ik was gisteren bij een vriendin en toen gaf haar vriend een opmerking over ons rekeningnummer op de huwelijksuitnodiging. We hebben staan: cadeautip en dan een envelopje en ons rekingnummer. We hadden er eerst bij gezet sponsoring ...
Uitnodigingen Reacties: 9 6-7-2008 17:21:58

Vicky
Weinig respons op uitnodiging
Hallo bruidjes!Wij trouwen 6 september.Mijn verloofde en ik zijn niet zo slim geweest en hebben op de uitnodiging gezet dat mensen enkel iets moeten laten weten indien ze NIET kunnen. Ik begrijp ni dat ik daar over ben blijven kijken.Nu zijn ze allem...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-7-2008 16:53:43

Noemi
vervoer vanuit de kempen
Hallo bruidjesWij trouwen volgend jaar in oktober in West-Vlaanderen. Ikzelf ben afkomstig van het kempense Mol. Weten jullie een originele manier om vervoer te voorzien naar de westhoek voor mijn vrienden en familie? Alvast bedankt!Noemi
Locatie Reacties: 4 6-7-2008 16:42:48

Wendy
Sinds gisteren getrouwd!!!
Gisteren was een fantastische dag. Het weer zat niet zo mee, maar we hebben er ten volle van genoten. We hadden ons vrijdagavond voorgenomen om ons op onze huwelijksdag van niets aan te trekken. Moest er iets verkeerd gaan, dan konden we er toch niet...
Andere Reacties: 7 6-7-2008 16:24:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...