Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natalie
teksten
Hallo allemaal, wij trouwen niet voor de kerk, maar hadden wel graag een boekje gemaakt met teksten ,die gaan over liefde en trouwen, die ons raken. We hebben er al een paar heel mooie gevonden, maar zitten nu een beetje vast. Wie weet waar we nog mo...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 17:24:38

Mieke
wensboom
Dag allemaalWij spelen met de gedachte om tijdens de viering een wensboom te plaatsen. Iedereen krijgt bij aanvang een wenskaart waar hij/zij iets kan opschrijven en dit na het bezinningsmoment aan onze wensboom kan hangen.Heeft er iemand van jullie ...
Ideeën Reacties: 1 10-7-2008 17:02:24

griet
vw busje
Hallo allemaal!Zijn er onder jullie ook aan het zoeken voor zo'n vw busje? Ik heb nu een offerte gehad van 250 euro met chauffeur. Is dit veel of niet?
Andere Reacties: 6 10-7-2008 16:46:20

Isabelle
live muziek kerk
Hallo,wij zijn op zoek naar live muziek voor tijdens onze viering, regio Aalst. Heeft er iemand voorbeelden (eventueel met prijscategorie)? Hoeveel kost zoiets eigenlijk gemiddeld?GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 6 10-7-2008 16:39:55

Isabelle
bruidsmars
Hallo iedereen,wordt de bruidsmars eigenlijk beter bij het binnenkomen of bij het buitengaan in de kerk gespeeld?GroetjesIsabelle
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 10-7-2008 16:21:13

Lien
@Lies&Joris
Hey, hierbij de gevraagde gegevens...Drukcenter De Vos: Ankerstraat 15 - 9450 Denderhoutem (Haaltert).Waar een forum al niet allemaal voor kan dienen hé :-))Veel groetjes,Lien xxxPS/ je mag ook altijd mailen hoor, misschien is dat soms makkelijk...
Ideeën Reacties: 0 10-7-2008 16:00:20

griet
Avelgem - dj gezocht
Wij zijn op zoek naar een dj voor ons huwelijk dat zal doorgaan in de alta ripa te outrijve. Heeft iemand al ervaring met een goede dj?
Andere Reacties: 4 10-7-2008 15:54:05

Lien
Fotograaf Herzele / Zottegem
Hoi!Wij zijn volop op zoek naar een fotograaf. Kennen jullie fotografen in de buurt?Ik las hier al heel goeie commentaren over ArtXpo, dus daar maken we alvast een afspraak mee. Nog tips?Ik denk dat je wel met een gemiddeld budget van €1200 moe...
Fotografie Reacties: 9 10-7-2008 15:52:22

Delphine
Prachtige jurk van Ian Stuart te koop
Dag bruidjes! Op 6 juni ben ik gehuwd in een prachtige jurk van topontwerper Ian Stuart (model Vienna). Ik zou deze nu graag verkopen omdat het spijtig is deze zomaar in de kast te laten hangen. Voor meer info: laat een E-mail adres met jullie vragen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-7-2008 15:37:18

Marijke
danktekstje gasten
hoi allemaalBinnen een dikke maand is het onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen.Ik ben aan onze menus begonnen (wij maken die zelf, zodat we hetzelfde thema hebben dan de tafelnamen).Nu wilde ik graag op onze menu een kort tekstje/gedichtje...
Voorbereiding Reacties: 2 10-7-2008 15:36:07

Koen
kostprijs pp receptie+feest
Bij het bekijken van een aantal prijsbrochures blijken er toch nog grote prijsverschillen te bestaan tussen de zalen onderling.Daarom is het misschien handig moesten jullie hier posten wat jullie betalen voor de receptie + het avondfeest pp, kwestie ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 10-7-2008 15:15:23

Nathalie
tekst uitnodigingen (ja weer ééntje)
HOi heb al veel tekesten gevonden voor uitnodigingne maar geen enkele die van toepassing is voor ons. Wij trouwen alleen voor de wet waar iedereen welkom is en idereen die op de receptie komt is ook uitgenodigd voor het avondfeest. Hoe kan ik dit het...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-7-2008 15:11:12

Stefanie
Liturgische muziek
Hoi,We wilden graag liedjes uit films gebruiken tijdens onze viering, maar de pastoor sprak over liturgische liederen. Nu weet ik niet of 1 lied genoeg is of dat hij de hele viering zo wil. Bij een vriendin was de hele viering zo en bij een andere sl...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 14:54:14

Stefanie
@ Darcy
Hoi Darcy,Ik las toevallig dat jullie thema film is, klopt dat? Bij ons is dit niet echt een thema maar ik wou wel bvb filmmuziek in de kerk en de plaatsafroeping voor het avondfeest ook met filmmuziek doen.Mijn toekomstige is nogal gek van films, we...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 14:48:22

katrien
Partituur bedankt lieve ourders
Hallo allemaal,Op 2 augustus is het eindelijk zo ver! Bijna alles is geregeld alleen 1 ding ontbreekt: ik zou graag het liedje van Vader Abraham: Bedankt lieve ouders, op orgel laten spelen maar ik heb er geen partituur van. Zou iemand mij kunnen hel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 10-7-2008 14:26:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...