Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
langer haar
hallo bruidjes,laatst zag ik bij de kapper van die haarstukjes die ongeveer halfweg je hoofd vastgeklikt worden. zo heb je langer haar en hoef je geen extensions te plaatsen.weet iemand hoe dat noemt en wat de prijs hiervan is? Zou ook wel willen wet...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 12-7-2008 22:54:16

patricia
ik zoek haarsteentjes- of pareltjes van swarovski
Hey,Nog 14 dagen te gaan en ben dringend op zoek naar de steentjes van swarovski speciaal voor het haar. Wie weet er waar ik die in de omgeving van Mechelen kan vinden?Alvast bedankt,Patricia
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-7-2008 22:02:18

Ans
feestzalen: ervaringen??
Hoi medebruidjes (en bruidegommen uiteraard). Ik heb hier een tijdje geleden als eens een vraag gepost over mogelijke feestzalen. Wel, onze zoektocht van ongeveer een maand is nu uitgedraaid tot het overblijven van 4 mogelijke locaties. Stuk voor stu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-7-2008 21:30:36

vanessa
My best friends wedding - I say a little prayer for you
Ik zou graag dit liedje in de kerk willen spelen tijdens het tekenen van het huwelijksregister. Ik zoek de versie van in de film, omdat ik die vrolijker vind. Ik kan echter enkel de "beschaafde" versie vinden. Kan iemand mij helpen? Het...
Religie Reacties: 2 12-7-2008 20:51:28

Mikke
kinderen op uitnodiging, ook kado geven?
Hoi Allen, Ik wou gewoon eens weten wat er in het algemaan gedaan werd. Als je als nog school-lopende, geen geld verdienende kinderen bij op de uitnodiging van je ouders staat; dus vermeld "mevrouw en meneer x en kinderen", wordt er dan ver...
Andere Reacties: 4 12-7-2008 20:32:40

Nathalie
X-tra kleedje voor avondfeest?
Hallo allemaaal,Ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel bruidjes s'avonds een x-tra kleedje of zo voorzien voor het avondfeest.Mijn kleed zit super maar ik kan mij wel inbeelden dat ik na het dragen van een corset voor zo'n 12h je wel eens iets gemakkelijk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-7-2008 19:58:27

inge
Vrijgezellenavond!!!
Hallo,Vanavond heb ik mijn vrijgezellenavond.Ze komen mijn straks oppikken,heb toch wel enkele zenuwtjes voor wat mij te wachten za staan.Maar ik moet mijn vrienden vertrouwen hé.Verslagje volgt later!!!Groetjes 01/08/08
Voorbereiding Reacties: 3 12-7-2008 18:29:50

kim
witte bruidsduiven regio Gent
Hey,Ik ben dringend op zoek naar witte bruidsduiven. Het lijkt me heel leuk om duifjes los te laten maar ik wil wel dat ze terugkeren naar de plaats waar ze vandaan komen.Gaan jullie ook duifjes loslaten bij het verlaten van de kerk of niet?groetjesK...
Andere Reacties: 2 12-7-2008 16:38:43

Julie
feestzaal elysee genk, ervaringen aub?
iemand ervaring met deze feestzaal? prijzen vallen goed mee, vroeger was het goed maar nu?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-7-2008 14:23:12

LEEN
couture Jetty Melsele
ik probeer al een hele week mijn bruidswinkel (couture jetty in melsele) te bereiken maar er neemt nooit iemand op.Weet er iemand of die op verlof zijn en tot wanneer? ik trouw op 6 september en heb nog steeds mijn kleed niet mogen passen , weet zelf...
Andere Reacties: 4 12-7-2008 13:17:57

Jesse
Huwelijkskaars
Hey,Nog 35 dagen op de teller. Het begint stilaan spannend te worden. Nu hebben zij nog geen huwelijkskaars. Moet er op een huwelijkskaars eigelijk iets opstaan? Kan je niet gewoon een kaars nemen? De pastoor zegent deze toch?Weet er misschien iemand...
Religie Reacties: 6 12-7-2008 13:06:15

debbie
enveloppe
hey hey,ik heb gisteren onze uitnodigingen mogen gaan halen en ik vind ze prachtig.onze enveloppe hebben we al een tijdje maar ik was nog niet begonnen met ze te schrijven, nu dus wel en het blijkt dat dat niet zo goed lukt ze zijn glanzend en het ve...
Uitnodigingen Reacties: 2 12-7-2008 12:57:11

nathalie
fond de teint of niet?
Ik vroeg me af of jullie allemaal fond de teint zullen aandoen, ook als je dat anders niet doet?Een vriendin zal mijn make-up doen en omdat ik me anders nooit schmink, zal het maar lichte make-up zijn. Wat doen jullie?
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 11-7-2008 20:57:14

HEIDI
wie heeft er al in t gravenhof geweest?
wie heeft er daar al een feest gehad ? positieve en negatieve commentaren
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 11-7-2008 20:29:18

Caroline
Binnenlocatie
Hallo allemaal.Wij trouwen op 09-05-09 en hebben al heel wat geregeld. Ook voor de foto's hebben we al een (amateur)fotograaf gevonden, maar we moeten zelf voor onze locaties zorgen. Qua buitenlocaties had hij heel wat ideetjes die ons ook leuk leken...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 11-7-2008 19:48:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...