Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mensch
helium
HalloWij trouwen, zoals velen, ook op 08-08-08! Ik ben nog op zoek naar helium om ballonnen op te blazen. Ik heb al gehoord dat dat nogal duur is. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan bekomen en hoeveel dit kost? Ik ben van de regio Herentals-Gee...
Andere Reacties: 8 11-7-2008 0:15:48

peggy
Life muziek op receptie
Onze trouw komt nu heel dichtbij (8/8) en ik heb zo heel de tijd het gevoel dat ik niet genoeg heb gedaan. Ik twijfel bijvoorbeeld nog of ik een live bandje zou laten spelen op onze receptie. Zo'n bandje dat rondloopt en aan de tafels gaat spelen. He...
Muziek - Live Reacties: 9 10-7-2008 22:06:49

peggy
cadeautjes ouders en getuigen
Wie heeft er originele ideeën voor de cadeautjes voor ouders en getuigen? Foto's zullen niet lukken, aangezien mijn beste vriendin de fotografe van dienst is en ik wil dat ze af en toe geniet in plaats van constant te stressen. Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 4 10-7-2008 22:04:58

Sven
@ Kimberley
Hey Kimberley, je had van de week gereageerd op mijn berichtje ivm de prijs van het bruisboeket.Is het mogelijk om te laten weten naar welke bloeminst jullie gaan? Jullie prijzen zijn veel redelijker dan de onze.thanksgroetjes, Annelies
Andere Reacties: 1 10-7-2008 21:14:06

Annelies
videoreportage
Hoi allemaal,Wij trouwen op 27 september en zijn nog op zoek naar iemand om een videoreportage van ons huwelijk te maken. Hebben jullie een idee qua prijs? Kunnen jullie iemand aanraden?
Andere Reacties: 3 10-7-2008 20:28:43

Liesbeth
Dirty dancing - the time of your life
Zijn er koppeltjes die The time of your life van Dirty Dancing als openingsdans deden? Blijkt immers populair te zijn. Gingen jullie naar de dansschool of hebben jullie zelf iets in elkaar gestoken op dit liedje? GroetjesLiesbeth
Openingsdans Reacties: 3 10-7-2008 20:14:04

nathalie
dj
Hallo trouwers,Heeft er iemand ervaring met dje starlines uit Averbode? (wat soort muziek spelen die?)Ben benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt,Nathalie.
Andere Reacties: 1 10-7-2008 19:56:57

vanessa
kleed kiezen met ouders of enkel mama?
dag bruidjes, ben vandaag langsgegaan bij robel in roeselare om een afspraak te maken om langs te gaan om de kleedjes te bekijken en te passenik ga er samen met m'n mama heennu heb ik zitten denken, zijn er onder jullie die de papa ook meenemen?of is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 10-7-2008 19:28:24

melissa
fotolocatie voor binnen eventueel grimbergen of vilvoorde
hallowij zijn opzoek naar een binnelocatie voor onze fotoshoot want ben ging echt te vrezen voor da weer he hier in belgie kan er mij iemand helpen?vriendelijke groetjesmelissa16/08/08
Andere Reacties: 0 10-7-2008 19:22:39

wouter
Traiteur Leconte (Oudenaarde)
Hoi,Wij hebben ons oog laten vallen op het Fabriekspand te Roeselare. Traiteur Leconte is één van de kanshebbers om ons feest te verzorgen. Iemand ervaring? Hoe zit dat met de versiering van de zaal? Kurkrecht? etc??Dank.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-7-2008 19:15:19

ann
alex en rudi
halle allemaal,Ik ben op zoek naar live muziek voor in onze huwelijksmis. Ik dacht aan Alex en Rudi, maar weet iemand van jullie in welke prijsklasse zij zitten?Alvast bedanktLien 15/08/09
Muziek - Live Reacties: 3 10-7-2008 18:48:46

Evi
Ouders en getuigen bedanken
Hey,We gaan de ouders en de getuigen en de drie bruidskindjes bedanken op het feest en niet in de kerk. Maar nu zouden we daar een gepast liedje bij willen hebben en vinden dit moeilijk om te kiezen.En wat denken jullie, zouden we dit best al doen al...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 18:20:45

kim
volwassen bruidsmeisjes
wij hebben geen bruidskindjes, maar 4 goede vriendinnen die bruidsmeisje gaan zijn. We zoeken dan ook mooie kledij. Weten jullie online winkels met suite/avond/galajurken? Goedkoop is ook altijd mooi meegenomen ;-)Alvast bedankt!!Kim
Kledij - Suite Reacties: 2 10-7-2008 18:06:14

sandra
baby's
hey bruidjes,heb vraagje wij trouwen 18 oktober en waren al tijdje met het idee an het spelen om aan kindjes te beginnen, misschien 2 grote stappen maar zijn er klaar voor. dus wij zijn nu gestopt met de pil maar ik hoor veel dat mensen die pil namen...
Andere Reacties: 10 10-7-2008 18:00:01

Ann
laatste weekjes, wat zeker niet vergeten?
Hello iedereen,8 augustus is niet zo heel ver weg meer en de meeste zaken zijn bij ons wel geregeld, maar ik begin me nu af te vragen of we niks over het hoofd zien? Het lijkt zo vlot te lopen, misschien vergeten we zaken? Kunnen jullie nog enkele ti...
Voorbereiding Reacties: 7 10-7-2008 17:31:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...