Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eunicea
help!!
Heyy,,ik ben op zoek naar bruidsboetieks in de omgeving van Genk,hasselt,zonhoven,..Zo in die streken en het moet wel betaalbaar zijn,ben nog jong:)Kusje Eunicea X
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-7-2008 20:23:51

Lut
Stand feestzaalzoektocht A'pen
Hey iedereen!Volgend jaar 11 juli trouwen wij. We zijn sinds twee weken in actie geschoten om een trouwzaal te vinden, want de tijd begint te dringen. Dit is wat we tot nu toe al bezocht hebben:*) Martinushoeve in Zandvliet:+: heel mooie zaal en mooi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 14-7-2008 20:18:55

Sven
foto gasten
Hey allemaal, wij zoeken nog een leuk idee om foto's te trekken van onze gasten. Vrienden van ons hadden vorig jaar een reuze kader en iedereen dat op het feest arriveerde stond op de foto met die kader. nu zouden wij uiteraard iets anders willen doe...
Andere Reacties: 2 14-7-2008 20:10:32

Cindy
bruidsschoenen
Hallo,ik heb 2 weken terug mijn trouwkleed gekocht bij Koonings (zeker een aanrader!),ook al trouwen we pas tegen de zomer van 2009.Ik dacht nu het toch solden zijn, kan ik misschien ook al vast uitkijken voor bruidschoenen. Wie weet waar ik er goedk...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-7-2008 20:10:02

Liesbeth
en nu?
Hey iedereen,Mijn vriend heeft mij 22 juni gevraagd of ik zijn vrouwtje wil worden. Ondertussen zijn we al druk bezig geweest met een geschikte zaal te vinden. Onze keuze is uiteindelijk op 't Driessent in Diepenbeek gevallen. We gaan op 6 juni 2009 ...
Andere Reacties: 4 14-7-2008 19:12:29

Dieter
DJ Alain Van Vlaanderen
Hey iedereen! Wij trouwen in september 2009. Het feest gaat door in Salons Roskam (Merelbeke) en we vroegen ons af of iemand ervaring heeft met de DJ die men er voorstelt: DJ Alain Van Vlaanderen. Kan iemand ons hierbij helpen of andere DJ's aanra...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 14-7-2008 18:54:18

joke
getrouwd! 12 juli was een prachtdag
Hallo iedereen,Voor ons zit het er intussen op; zaterdag zijn we getrouwd en kunnen we onszelf man en vrouw noemen. Het was werkelijk een prachtdag! We hebben er met volle teugen van genoten! Echt de mooiste dag van ons leven gehad! Hierbij willen we...
Andere Reacties: 7 14-7-2008 18:44:17

katrien
trouwkleed
hey bruidjes,Weet iemand van jullie van welk merk het trouwkleed is dat op de site van lechapeau staat onder exlusieve merken. Dat trouwkleed met de zwart accenten. mercikesgroetjeskatrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-7-2008 18:23:01

HEIDI
iemand ervaring met butler cor?(van olivier de rijke)
wij zoeken nog een cermoniemeester,maar k weet niemand die hem al gehad heeft,hij is nml uit onze streek
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 14-7-2008 18:17:44

saskia
locatie trouwfotos
we zijn dringend op zoek naar een locatie rond brugge om fotos te nemen iemand een origineel idee ?????,want we trouwen binnen 25 dagen en kheb enor veel last van de zenuwen nie te doen
Andere Reacties: 3 14-7-2008 18:06:33

kathelijne
locatie voor trouwfoto's
Wij trouwen op 08/11/2008.zijn op zoek naar originele locaties ( binnen) in en rond Brussel / Vlaams Brabant.Bedankt!!
Fotografie Reacties: 1 14-7-2008 18:03:11

veerle
stress... moed zakt in m'n schoenen...
Hallo iedereen,We hebben minder dan 20 dagen op de teller staan, en voor het eerst beginnen de zenuwen echt toe te nemen. Nog sterker, ik heb er steeds minder zin in. We trouwen in de zomervakantie, en hebben veel meer annulaties dan verwacht. Vooral...
Andere Reacties: 7 14-7-2008 17:24:51

Mandy
Bruidjes omgeving mechelen
Hey,Wij zijn nog volop bezig met plannen, maar vinden niet echt binnen locaties voor de foto's.Wij zijn zelf van de omgeving van mechelen en hebben een studente fotografie die onze foto's gaat doen.Kan er iemand me helpen of ideetjes geven? Wij trouw...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 14-7-2008 16:47:35

Sofie
Foto's aan houten brug in St. Baafs Vijve
Is er iemand op dit forum die zijn trouwfoto's getrokken heeft aan de dode arm van de Leie op die drijfbrug?Mocht ik het geluk hebben om hier iemand te treffen, kan je me vertellen of het 'n goeie plaats is en of ik eventueel enkele foto's mag zien.....
Fotografie Reacties: 1 14-7-2008 16:35:21

Sofie
Glaasje bij buitenkomst kerk..
Hallo,Wij trouwen in een gezellig kapelletje volgend jaar. Graag hadden wij, als de mis gedaan is, even gebleven aan de het kapelletje om even een glaasje te drinken met iedereen die er is..Aangezien we die dag enkel trouwen voor de kerk, hebben we w...
Andere Reacties: 7 14-7-2008 16:31:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...