Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
prijs vervoer
Hallo iedereen,Zou graag wat meer info willen over de prijzen van vervoer.Met wat rijden jullie op jullie huwelijksdag en wat kost het?Alvast bedankt,Gr Karen
Andere Reacties: 14 16-7-2008 8:42:37

Nele
tips gezondheid ?
hey bridzilla's en anderen...met nog 10 dagen op de teller begint het serieus kortbij te komen! Nooit gedacht dat het zo'n impact op mij zou hebben. Wij zijn al getrouwd voor de wet en toen had ik alles onder controle. Nu ben ik al een paar dagen ser...
Andere Reacties: 3 16-7-2008 7:51:52

An
liedjes tijdens receptie + avondfeest
hallo iedereen,mijn zus en haar vriend gaan tijdens de receptie zingen, nu vroegen ze ons om een liedjeslijst samen te stellen, we hebben er al een paar, heeft er iemand nog suggesties. En welke muziek zouden we het beste laten spelen of op de achter...
Andere Reacties: 2 15-7-2008 21:46:14

Van Gelder
kindvriendelijke locatie gezocht
Nog steeds ben ik op zoek naar een gezellig restaurantje/taverne om samen met de naaste familie te gaan tafelen. Omdat er toch verschillende kleinere kinderen bijzijn, is het ook een must dat zij enig vermaak hebben. Alle tips of ervaringen zijn we...
Andere Reacties: 5 15-7-2008 21:39:22

Kim
5 juli 2008!!!!
Intussen zijn we terug van huwelijksreis en ik had beloofd om hier ons trouwverslag te posten, dus bij deze :-)Hier gaan we dan: het langverwachte huwelijksverslag! Na een fantastische vrijgezellenavond, een heerlijke schieting, kwam het hoogtepunt! ...
Andere Reacties: 11 15-7-2008 21:28:41

patricia
witte bruidsduiven
Hey,Ik heb al een paar mails gestuurd om witte bruidsduiven te huren maar krijg amper reacties. En het begint wel te dringen, wij trouwen op 26/07. Weet er iemand een adres regio Mechelen of omstreken??of e-mailadres?Bedankt alvast,Patricia
Ideeën Reacties: 5 15-7-2008 21:22:29

Cindy
patricia de rijcke
iemand ervaring met deze fotografe?alvast bedankt voor de antwoordengroetjes
Fotografie Reacties: 3 15-7-2008 20:58:04

Annick
feestzaal De Kleine Graaf
Hallo, mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen en willen ons feest geven in de Kleine Graaf in Tongeren. Graag hadden wij jullie ervaringen (zowel positief als negatief!) gekend van deze zaal. Hoe verloopt bijvoorbeeld de begeleiding op het feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-7-2008 19:58:11

Silke
Nederlandse liedjes
Beste,We werken tijdens onze mis een beetje rond het thema nederlandstalige muziek. Enkel het binnenkomen en buitengaan gebeurt op een engels nummer.Tot hiertoe hebben we:blof - alles is liefdeJeroen van Der Boom - OnvoorstelbaarPaul De leeuw - ik h...
Muziek - Ceremonie Reacties: 14 15-7-2008 19:04:57

Silke
kostumverhuur regio Antwerpen
Beste bruidjes in spe,Hebben jullie adresjes voor mij waar mijn toekomstig mannetje en ons gevolg een kostuum zou kunnen huren? Liefst in de directe regio van Antwerpen.Heb er eentje in Sint Niklaas maar dit is te ver voor ons gevolg (komen uit alle ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 15-7-2008 19:01:48

Saskia
Trouwkleed maatje meer?
Hoi dames,wie weet er bruidswinkels zijn die trouwjurken verkopen met een maatje meer...De winkels die ik al afgelopen heb gaan helaas tot maatje 42. Ik sta nu wel op een streng dieet voor mezelf ;) Maar zou toch graag al eens hier of daar gaan kijke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 15-7-2008 18:54:13

Wendy
trouwfoto"s
Hallo daar,de nodige stress is weer eens toegenomen...BRRRRR Hoe doen jullie het met de fotograaf, is dit van smorgens vroeg tot savonds laat en wat tijdens de lunch van smiddags??? Wat wij gaan na het stadhuis eten en nadien de foto's en dan recep...
Fotografie Reacties: 6 15-7-2008 18:40:45

ruth
Cadeau'tjes wanneer opendoen?
Hey,Misschien een onnozele vraag: maar doe je cadeautjes op het moment zelf open? Of doe je dat later? Omslagjes met geld worden in de enveloppedoos gestoken, maar voor of na je die hebt opengedaan? We raken er niet uit. HELP!Ruth2/8/2008
Andere Reacties: 4 15-7-2008 18:29:55

Lies
bruidsboeket
Kent iemand goeie websites waar voorbeelden van bruidsboeketten opstaan?Ik wil graag iets simpel en modern.Alle tips zijn welkom!
Andere Reacties: 4 15-7-2008 18:22:03

Ansje
Datum
Hallo,Ik heb deze website via een vriendin leren kennen, nu, toen ik de eerste keer inlogde stond onze trouwdatum nog niet vast en hebt ik een fictieve datum ingevuld, maar nu staat die wel vast, met als gevolg dat de teller : nog ... dagen te gaan n...
Andere Reacties: 13 15-7-2008 17:38:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...