Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Postzegels
Dag dames (en heren),Ik ben intussen 34 dagen getrouwd (foto's kan je bezichtigen op www.photoblog.com/veldstraat140), het verslag heb ik hier eerder al neergezet :-)Maar nu, dit berichtje gaat over postzegels! Het is zo dat ik de postzegels verkeerd...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-8-2008 7:51:48

J.
Nog 1 dagen te gaan ;-)
Nog 1 dagen te gaan staat er nu plots rechts in mijn scherm...Het leek nog gisteren dat ik de eerste keer inlogde en dat er stond, nog 279 dagen te gaan.Het is dus echt wel zo dat het snel gaat eens je de 100 dagen bent gepasseerd... en eens de 50 da...
Andere Reacties: 7 8-8-2008 0:25:58

michelina
ceriemoniemeester
hallo, wij trouwen op 23 augustus, het is bijna zover. maar was me aant afvragen of iemand van jullie. Erik leeén van stokrooie hasselt als ceriemoniemeester heeft gehad. had graag willen weten als het goed was meegevallen. groetjes en bedankt
Andere Reacties: 3 7-8-2008 23:40:31

katrien
liedjes tijdens de mis
Wat denken jullie van deze liedjes in de kerk live gezongen?Intredelied: Perfect dayTussenzang na eerste lezing: De roosTekenen huwelijksregister: Favorite adventureHuwelijkslied: Parce que c’est toiOfferande: You are the reasonPrefatie: Heilig...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 7-8-2008 23:16:01

wendy
fout op de uitnodigingen
hallo allemaal,een goeie 6 weken geleden kreeg ik mijn proefdruk en die zag er heel goed uit dus gaven wij de drukker groen licht om onze kaartjes te drukken.2 weken later ben ik ze gaan ophalen. we moesten de kaartjes zelf nog in elkaar knutselen en...
Uitnodigingen Reacties: 9 7-8-2008 22:36:49

Amber
iedereen belt af!!!!!! 2 dagen voor trouw!!
Hey bruidjes,Zaterdag is het zover. Afgelopen maandag, een uurtje voor we naar de feestzaal moesten om onze aantallen door te geven bellen er nog 3 mensen af. Ok, niet leuk, maar nog op tijd...(maar ze moesten het eigenlijk voor 1 juli laten weten). ...
Andere Reacties: 9 7-8-2008 22:27:46

nele
tekstje om voor te lezen bij de ringen
hallo, heeft er iemand een mooi en eenvoudig test om voor te lezen als we de ringen aan elkaar gaan afgeven, wij gaan geen kerkelijk huwelijk houden dus zou niet graag iets hebben dat te christelijk is. Mensen die mij hieraan kunnen helpen mogen dit ...
Andere Reacties: 5 7-8-2008 22:19:14

miranda
ik trouw.org
ik kwam elke dag op de 2 bekenste huwelijkssites kijken maar nu geraak ik niet meer op ik trouw.org enkel nog op wij trouwen.com zijn er hier nog mensen die ook de 2 bezochten en op de éne niet meer geraken? ik vind dit doodjammer mirke
Andere Reacties: 23 7-8-2008 22:02:45

Natasja
gevraagd voorbeelden misboekjes
Gevraagd voorbeelden van misboekjes of alternatieve vieringen mailen mag naar natasja_putzeys@hotmail.com alvast bedankt
Andere Reacties: 0 7-8-2008 21:38:16

Elke
DJ's De waterhoek
Iemand ervaring met een van de DJ's van de Waterhoek in Geetbets? Alvast bedankt voor de info!GroetjesElke(05/09/09)
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 7-8-2008 21:21:01

Claudia
DJ AENDERS-COMPY zonhoven
Heefter iemand ervaring met DJ Michel Smeets van Aenders Comy in zonhoven??Wordt aangeraden door oa. de barrier in houthalen en Stiemerheide in Genk. Iemand hier naar een feest geweest waar deze DJ draaide?? Mercikes XXX
Andere Reacties: 2 7-8-2008 20:59:43

Anne
Trouwringen
Waar kun je mooie trouwringen kopen en/of ontwerpen? En wat is de kostprijs?Bedankt
Andere Reacties: 11 7-8-2008 20:52:40

Valerie
MusiQ kerk enzow
Hoeveel liedjes worden er genomen tijdens de mis? en welke zoal ik wil echte AMBI de hele dag door want ben echt een emo type, ik zoek het liedje Oohooohoh the best is yet to come ma tis geen oud ma echt een novastar, U2achtig liedje :d ma kvind het ...
Andere Reacties: 3 7-8-2008 20:34:49

Wendy
trouwjurk
halloik heb 27/6 mijn trouwjurk besteld.. eind deze maand voor eerste en laatste pas terug. MAAR ik heb toen geen fotos genomen en ik vind het niet meer terug op internet. Ik wil het zo graag zien.... duurt nog zo lang Het is een bustiervorme lange...
Voorbereiding Reacties: 2 7-8-2008 20:33:24

nathalie
Betaalbare fotograaf West-Vlaanderen
Hallo allenWij zijn op zoek naar een betaalbare maar goeie fotograaf, regio West-Vlaanderen (omgeving Tielt-Wingene-Torhout). Graag hadden we ook de foto's op CD gekregen achteraf, een album is zeker niet nodig. (die stop ik met plezier graag zelf in...
Andere Reacties: 6 7-8-2008 19:28:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...