Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Muziek binnenkomst paar in zaal
Dag bruidenIk zit wat vast met het muziekstuk waarop mijn man en ik in de zaal worden geleid.Dus het moment dat ze het bruidspaar binnenroepen. Heeft er iemand een origineel nummer? Pirates of the carribian is goed maar gebruikte een vriendin al vori...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 6-8-2008 22:24:35

Bart
DJ regio Noord-Limburg
Hallo,zijn er hier mensen die een DJ/Discobar kunnen aanraden voor de regio Noord-Limburg?Alle suggesties zijn welkom...Alvast bedankt!Groeten,Bart
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 6-8-2008 22:16:10

annelies
Dag zelf
Zijn er mensen die de dag zelf, zo nog iets origineel inlassen.Zoals bijv ballonvaart, ...Of iets doen met de mensen van de suiteWat eten jullie 's middags met de suiteAlle ideeën zijn welkom
Andere Reacties: 4 6-8-2008 22:11:41

annelies
etentje op strand
Hallo,Heb eens gehoord dat je een etentje ofzelfs barbeque op strand ergens kan hebben.Weet er iemand hier meer over, waar dat dit kan?Groetjes annelies
Andere Reacties: 0 6-8-2008 22:09:48

Freija
fotolocatie gent centrum
Ben samen met de fotograaf op zoek naar enkele leuk-originele-gezellige fotolocaties in gent centrum.een grote klassieker: gravensteen, langs en op het water,...Maar wie kent nog enkele verborgen hoekjes.Freija23/5/09
Locaties - Fotografie Reacties: 4 6-8-2008 21:59:30

katleen
Huwelijksreis Mexico
Hallo Bruidjes,Wij trouwen op 18 april 2009 en overwegen op huwelijksreis te gaan naar Mexico.Is dit een mooie bestemming voor deze periode?Welk hotel is aan te raden?Andere tips voor onze honymoon??Groetjes,Katleendave-katleen.bruiloftsite.nl
Huwelijksreis Reacties: 6 6-8-2008 21:55:05

Sharon
al iemand iets besteld op de website van bruidsmode in nederland
hallookesDie prijzen van vb. huwelijkskaars en gastenboeken, vallen nog mee denk ik op die website, maar zou dit veilig zijn om het zo te bestellen? heeft iemand al iets besteld van daar?groetjes
Andere Reacties: 1 6-8-2008 21:53:17

Sharon
accessoires huwelijk
hallookesIk vroeg me af in welke winkels je accessoires kan kopen zoal vb. ringkussen, huwelijkskaars, enveloppedoos, ev. z'n kar die dat de kinderen moeten meetrekken,...liefs niet te duur,heb al eens gekeken op de website van bruidsmode, maar dit i...
Andere Reacties: 1 6-8-2008 21:45:59

Wendy
website bruiloftsite
halloik heb onlangs de vraag gesteld waar ik een site kan maken. Oke het is bruiloftsite geworden, maar ik snap er niets van want ik krijg geen OKE STATUSsnik snikwie kan me helpenwendy en patrick13/09/08
Andere Reacties: 10 6-8-2008 21:18:24

Vicky
jurk: wanneer gaan kiezen
Hallo bruidjes,Ik ben op zoek naar een trouwjurk. Wij willen niet teveel geld spenderen op onze trouwdag dus ik ben op zoek naar iets moois en goedkoops. Weten jullie waar ik moet zijn?? (ben zelf van prov. Antwerpen)Wij trouwen volgend jaar in mei d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-8-2008 21:13:31

Tine
Zaal + tuin voor trouwbbq
Hey,Voor ons trouwfeest op 12/09/09 zijn we nog op zoek naar een zaal waar geen traiteur aan verbonden is en met een tuin om een reuzebbq te organiseren. We willen alles zelf doen, vandaar liever geen vaste traiteur.Bedankt voor jullie reacties,Tine
Locatie Reacties: 3 6-8-2008 20:19:13

Valerie
Thema kiezen.. Voor iedereen toch wel valentijn!
Hey wij trouwen volgend jaar op valentijn.. & hier willen we dus ver in gaan, de feest gaat door bij ons schoonouders (die hebben nl. een eigen feestzaal) dus kunnen wel ver gaan Qua versiering! we willen dat het voor iedereen ook wel valentijn i...
Andere Reacties: 5 6-8-2008 20:12:39

Marijke
Wat met bruidsboeket na huwelijk?
Hallo allemaal,Ik vroeg mij af wat jullie met je bruidsboeket doen na jullie huwelijksfeest?Ik had het graag laten drogen en inkaderen, maar dit kost blijkbaar gigantisch veel geld (300 - 400 euro). Heeft er niemand een tof idee wat niet té duu...
Andere Reacties: 4 6-8-2008 20:09:48

Sanne
Clousaeu - Heb ik ooit gezegd
Beste,Kan iemand mij de download bezorgen van "Heb ik ooit gezegd" van Clouseau ? Ik dacht dat ik dit liedje op CD had, maar heb me blijkbaar vergist en heb dit nodig voor in de kerk.Bedankt alvast !Groetjes,sanne08/08/08sandra.deron@hotma...
Ceremonie Reacties: 1 6-8-2008 20:03:11

Vanessa
fotograaf omgeving gent
Hoi, is er iemand die met volgende fotograaf ervaring heeftRuth Wythinck of Patricia De RyckeOf een iemand anders kan aanbevelen
Fotografie Reacties: 11 6-8-2008 19:43:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...