Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
dansfeest omgeving Meerhout
Hey iedereen,Wij zijn van plan om volgend jaar in mei te trouwen, maar willen het niet te groots vieren. Ik las hier iets over een dansfeest in Massenhoven (la grange) en die ene "menu" sprak ons wel aan. Hot dogs, frietjes in puntzak, ... ...
Locatie Reacties: 3 5-8-2008 18:48:28

Annemie
Gezocht: enveloppendoos
Hoi meisjes !Ik ben nog wanhopig op zoek naar een enveloppendoos voor nu vrijdag ...Is er iemand die de hare aanbiedt ?Groetjes !08*08*2008
Andere Reacties: 6 5-8-2008 17:05:38

Annemie
gezocht: enveloppendoos
Hoi meisjes,Ik ben nog wanhopig op zoek naar een enveloppendoos voor nu vrijdag...Doet er toevallig iemand de zijne weg?Ben van de regio Antwerpen.Groetjes !08*08*2008
Andere Reacties: 3 5-8-2008 17:02:20

stefanie
reeds 17 dagen gehuwd!
Dag iedereen,Meer dan een jaar voorbeiden en uitkijken en dan opeens wordt je wakker en ben je al 2 weken gehuwd! Het gaat enorm rap voorbij, dus genieten van ieder moment is de boodschap.Wij hebben in ieder geval een prachtige huwelijksdag gehad, al...
Andere Reacties: 4 5-8-2008 16:45:11

Sylvia
Contracten met zaal, fotograaf, ceremoniemeester,...
Hallo,Ik heb eens een vraagje ivm contracten en/of voorschotten: wij trouwen op 25 april 2009 en hebben al een aantal zaken vastliggen: zaal (met dj), fotograaf, videograaf, ceremoniemeester,... Nu hebben we voor de zaal reeds een voorschot betaald e...
Voorbereiding Reacties: 8 5-8-2008 16:26:20

romina
Vrijgezellenavond/dag: enkel vrienden?
Hoi allemaal,Even een vraagje betreffende de vrijgezellenavond / -dag.Hebben jullie naast je vriendinnen ook schoonzussen of eventuele zussen op je vrijgezellenavond gehad? Zelf zijn de vriendinnen hier tussen de 23-26 jaar ongeveer. Mijn twee schoon...
Andere Reacties: 5 5-8-2008 15:48:21

wendy
nog 18 dagen
dag mede bruidjeswat komt het kort bij .en gaat het snel kan niet geloven dat het bijna zo ver is .ik word mevrouw ... hihihihi .en toch moet ik nog van alles doen. kleine dingentjes maar deze week is alles achter de rug . gisteren bloemen gaan beste...
Andere Reacties: 1 5-8-2008 15:43:46

Ans
ceremoniemeester
Hoi medebruidjes, onze datum ligt dan eindelijk vast (08/08/2009)Nu moet ik beginnen aan de andere zaken die geregeld moeten worden. Wie kan me helpen?Ik ben op zoek naar een goede ceremoniemeester en vroeg me af wat dat zoal kost ongeveer. Wij verwa...
Ceremonie Reacties: 1 5-8-2008 15:24:01

Dominique
Te koop: witte duoparaplu's
Hallo bruidjes in spé,ik had voor mijn trouw 5 witte duoparaplu's gekocht voor de suite; moest het regenen wou ik niet dat het op de foto's een kakafonie van allerlei paraplu's ging zijn. Gelukkig regende het die dag niet en nu heb ik nog 5 wit...
Andere Reacties: 2 5-8-2008 15:15:56

Darcy
Muziek voor binnenkomen bruid en bruidegom??
hallo,Ik ben op zoek naar een krachtig,tof kippenvel liedje om binnen te komen in de feestzaal, ik vind le connemara wel leuk maar dat is al zoveel gekozen in ons familie. Iemand een ideetje??Bedankt!!Darcy08/08/08
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 5-8-2008 14:16:17

Mieke
moet ik nog iets vastleggen?
hallo,nog 9 maand te gaan en dan is het onze trouwdag. Intussen ligt de feestzaal vast, de dj en de fotografe en het gemeentehuis. Een ceremoniemeester hoeft niet voor ons. zijn er nog dingen waaraan ik moet denken om dit nu al te regelen. Een kleed ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-8-2008 14:03:09

ulrike
muziek
Hoi,We zijn op zoek naar een instrumentaal liedje voor tijdens de offerande, welke gebruiken jullie???
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 5-8-2008 12:25:28

Stephanie
Huwelijk 25~07~2009
Hello aanstaanden,Trouwt er nog iemand in juli 2009? Even om wat ideetjes en evolutie te kunnen vergelijken :)Laat maar iets weten succes en groetjesStephanie
Voorbereiding Reacties: 18 5-8-2008 12:20:36

Lien
Hof ten steen in Orsmaal
Hey allemaal,wij zijn al enkele feestzalen gaan bezoeken, maar Hof ten steen leek ons de mooiste locatie. Ze werken met 4 traiteurs samen, heeft iemand ervaring met deze zaal en/of de traiteurs? groetjes, Lien
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-8-2008 12:12:47

joke
misboekje
wie wil er zo vriendelijk zijn me een exemplaar van hun misboekje toe te sturen ter inspiratie?Bedankt,Joke25-04-2009joke26@hotmail.com
Ceremonie Reacties: 3 5-8-2008 11:51:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...