Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Gasten aan tafel brengen?
Hallo, heeft er iemand een leuk idee opm de gasten aan tafel te brengen? we hebben ongeveer een 15tal tafels, ik heb al krijtbordjes gekocht met staander voor op tafel te zetten maar mijn eerste oorspronkelijke idee, vind ik niet meer origineel genoe...
Andere Reacties: 1 4-8-2008 10:23:44

eva
foto's : filmzaal?
Hallo, gisteren kregen wij het geweldige idee om voor onze huwelijksreportage naar een cinema te gaan en foto's te trekken in zo'n grote lege zaal vol stoeltjes! Alleen is de vraag natuurlijk of dat mag? Heeft er iemand dit toevallig al gedaan of is ...
Fotografie Reacties: 3 4-8-2008 10:11:59

Marie
Make-up aan huis - Oudenaarde
Hallo,Weet er iemand een goed adres voor de make-up te laten doen op mijn huwelijksdag in de omgeving van Oudenaarde?Nog beter zou zijn als die persoon aan huis kwam natuurlijk.Alvast bedankt!GroetjesMarie
Andere Reacties: 3 4-8-2008 10:04:31

Birger
Gezicht + haar voor mannen?
Hallo!Omdat wij ons ook eens graag laten verwennen op onze dag zijn wij op zoek naar iemand die op de huwelijksdag ons een gezichtsbehandeling (make-up zou wel grappig zijn) alsook ons haar kan doen op de dag van het huwelijk. Wij wonen in GENT-Centr...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 4-8-2008 10:01:50

Sanne
Witte paraplu's huren omgeving halle - ninove
Hallo,Wij trouwen vrijdag op 08/08/08 en vragen ons nu af of we niet witte paraplu's zouden huren voor de suite. Kan iemand ons helpen waarvoor je hier terecht kan in de omgeving halle - ninove ?Bedankt alvast !Sanne
Ceremonie Reacties: 3 3-8-2008 22:26:25

kim
Speech avondfeest
Hey,Is het de gewoonte dat de vader van de bruid en de bruidegom zelf alletwee een speech geven?En zoja,wie doet dan eerst zijn speech, de vader van de bruid of de bruidegom?En is het de bedoeling dat de vader de speech uit zichzelf voorbereid of vra...
Voorbereiding Reacties: 4 3-8-2008 22:26:04

mireille
make up
hey,mijn dochter trouwt op 20 september en we zijn op zoek naar iemand die aan huis komt voor de make up te doen wij wonen in brasschaat
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 3-8-2008 22:10:00

mireille
muziek als je uit de kerk gaat
hallo,ik zoek de muziek die in de amerikaanse films wordt gespeeld als het bruidspaar uit van uit de kerk naar buiten gaat wie kan mij de titel of naam van de composer geven dank u
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 3-8-2008 21:56:05

Marij
op zoek naar een ongerepte kerk
Hallo 'lotgenoten' Ik ben op zoek naar een kerk; liefst een mooie, romantische kerk. Als het kan ergens gelegen tussen Izegem en Diksmuide. De grote kerk van Izegem staat op dit ogenblik in de steigers, de kleine kerk heeft te weinig parkeergelegenhe...
Locaties - Viering Reacties: 1 3-8-2008 21:53:36

Nadja
fotolocatie omgeving turnhout
Hallo, Wij trouwen volgende vrijdag,08/08/08. Sinds gisteren is onze locatie voor de trouwfoto's in duigen gevallen. De toestemming die we eerst hadden, is er nu plots niet meer... We zijn dus nogal dringend op zoek naar een nieuwe locatie. We zijn n...
Fotografie Reacties: 2 3-8-2008 21:42:28

Toekomstig bruidje
openingsdans - ekkart
Wie heeft er privéles gevolgd voor zijn openingsdans in dansschool Ekkart te Mortsel ? Bij welke leraar ? Wat zijn jullie bevindingen ? Alvast dank voor jullie reacties !
Andere Reacties: 2 3-8-2008 21:37:38

Sophie
Fotolocatie
Hallo, weet er iemand leuke locaties in de buurt van Geraardsbergen voor onze fotoshoot?Bedankt!Sophie
Locaties - Fotografie Reacties: 3 3-8-2008 21:24:04

Wendy
website
ik zie hier steeds zo'n mooie websites!!! Ik wil er zelf ook wel eentje maken, maar waar is het makkelijkste???GroetjesWendy en Patrick13/09/08
Andere Reacties: 13 3-8-2008 20:51:34

Anne
Trouwkado
Hallo,Hier op het forum las ik een aantal keer dat mensen ballonnen kado geven met geld in. Ik vroeg me af waar je dit kunt kopen en of je voor de rest op iets speciaals moet letten met de ballonnen? BedanktAnne
Andere Reacties: 4 3-8-2008 20:46:54

kelly
fotograaf regio maaseik
hoi weet er misschien iemand een betaalbare fotograaf regio maaseik?
Fotografie Reacties: 4 3-8-2008 20:05:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...