Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

timothy
trouwboekje
hallo iedereen , ik trouw namelijk op 14/08/2008 dus binnen een goed 2 weekjes en moet het misboekje nog samenstellen , maar ik weet echt niet wat er zo allemaal in moet en hoe het samen te stellen enzo , zijn er aub mensen met ervaring met de trouwb...
Voorbereiding Reacties: 5 1-8-2008 18:43:14

Cindy
ervaringen Kaasboerin / Limo rental
hey iedereen, Wij hebben ons vervoer vastgelegd bij de Kaasboerin in Deurne (Limo rental) en nu heb ik net mijn ceremoniemeester aan de lijn gehad en die vraagt of we dat nog kunnen afzeggen want die heeft er héél slechte ervaringen mee (ni...
Ceremonie Reacties: 4 1-8-2008 17:35:43

An-Benedikte
ram oh dubbele ramp
Beste allemaal, Ik trouw op 18 oktober 2008 en ben er gisteren zelf moeten achterkomen dat de ontwerpster van mijn kleed de boeken heeft neergelegd. Van mijn kleed, stoffen, wat dan ook is geen spoor en evenmin van mijn voorschot uiteraard. Slikken e...
Andere Reacties: 13 1-8-2008 17:13:36

Marijke
welke 'geldcadeau' mogen we verwachten?
Hoi bruidjes allemaal,Ik zit met misschien een beetje een rare vraag. Weten jullie wat een gemiddelde geldcadeau opbrengt?groetjesMarijke
Andere Reacties: 3 1-8-2008 17:03:48

Liesbeth
Kerk
Hey bruidjes,Is er iemand van jullie ooit getrouwd of gaat trouwen in de parochie van Egenhoven?Graag jullie ervaringen.Bedankt!Groetjes,
Locaties - Viering Reacties: 0 1-8-2008 16:30:15

andy
Live muziek in kerk !!!
Wie op zoek is naar live muziek voor in de kerk -> Rosey Lambrecht www.rosey.be/bioroos1.htm Zij heeft bij ons de muziek verzorgd en was prachtig. Er waren een goeie 200 mensen in de kerk en iedereen vond het fantastisch. Zijn getrouwd op zaterdag...
Muziek - Live Reacties: 2 1-8-2008 16:01:29

Debby
Retro ceremoniebussen.
hey iedereen,Iemand mss ervaring met Retro in Aartselaar?Hebben de garage in de pothoekstraat...Groetjes,Debby8-8-2009
Ceremonie Reacties: 5 1-8-2008 15:11:16

Debby
Fotograaf ligt vast!
Hey bruidjes en -gommekes,Onze fotograaf ligt vast!Het is Jef Celen geworden, had hem op 11 april al gecontacteerd en hij heeft voor ons de datum vastgelegd omdat we trouwen in de Carrolus Borromeuskerk, want normaal doet hij dat niet!Heb hem dan eer...
Andere Reacties: 2 1-8-2008 14:46:50

sofie
kerkelijk huwelijk?
Hallo,Wij zouden graag voor de kerk trouwen, dus gingen we bij onze pater langs.Hij heeft ons een heleboel teksten gegeven die we kunnen gebruiken tijdens de viering. Heel vriendelijk van hem, maar ik merk nu dat bijna elke tekst gaat over God en de ...
Religie Reacties: 17 1-8-2008 13:57:21

Ellen
Niet weten wat hij wilt: HELP
Ik heb een toekomstige waar ik voor de moment zot van word! Eerst wilt hij trouwen in het buitenland,dan weer niet, dan weer wel!! Heb ik eindelijk informatie aangevraagd voor alles om te trouwen in het buitenland vind hij het ineens te duur,terwijl ...
Andere Reacties: 7 1-8-2008 12:42:41

marijke
Twijfels jurk!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok, het had het niet verwacht omdat ik 100% zeker was van mijn keuze... maar nu, 8 dagen voor onze grote dag.... begin ik te twijfelen of ik mijn jurk nog wel mooi vind! ik heb een bepaald beeld in mijn hoofd en ben plots bang dat ik er niet perfect ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 1-8-2008 12:33:25

Tessa
zwarte mini coopers te huur
Hallo,Weet iemand van jullie waar je nieuwe zwarte mini coopers kan huren in de regio Antwerpen.Alvast bedankt.Groetjes, Tessa
Ceremonie Reacties: 2 1-8-2008 12:21:06

Ellen
Feestzaal Hof Te Rhode
Hoi! Wij zijn gisteren naar feestzaal Hof Te Rhode in Schaffen (bij Diest) gaan kijken en op het eerste zicht beviel deze zaal ons echt alsook het personeel. Heeft er iemand ervaring met deze zaal? Is er iemand hier getrouwd of al naar een trouwfeest...
Andere Reacties: 7 1-8-2008 12:12:53

Cynthia
IJskar
We zijn op zoek naar een ijskar voor ons trouwfeest in de kerk (bij het buitenkomen), dus niet voor het avondfeest. Weet iemand hiervoor een adresje regio Gent? Alvast bedankt!Cynthia
Andere Reacties: 7 1-8-2008 11:30:46

Liesbeth
Lizzy
Hallo,Heeft er iemand ervaring met hof van welde of de venkel?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-8-2008 11:07:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...