Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Eindelijk Mevr. Wolfs
dag bruidjes, Reeds 1 dag zijn we getrouwd en het voelt zalig!! Onze dag is vlekkeloos verlopen en het is echt zoals ze zeggen: het vliegt om! genieten is dus de boodschap. Hier is ons verslagje:Na een rustige nacht (wel al wakker om 6u) begon mijn d...
Andere Reacties: 6 3-8-2008 19:48:18

kelly
locatie voor trouwfotos
hoi, wij trouwen 14 november en zijn nog op zoek naar n leuke (binnen)locatie regio maaseik voor onze fotos. ook eventueel nog op zoek naar een betaalbare fotograaf. iemand ideeen?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 3-8-2008 19:43:05

Vanessa
openingsdans ' I will always love you'
Heeft er iemand ook dit lied van ' I will always love you ' van Whitney Houston voor de openingsdans? We zouden dansles willen volgen voor onze openingsdans. Heeft er dit nog iemand gedaan voor dit liedje? Grtjes,5/9/'09
Andere Reacties: 1 3-8-2008 19:35:10

Kim
eindelijk mevr
Andere Reacties: 0 3-8-2008 19:30:46

Liesbeth
trouwkledij
Hey bruidjes,Ik heb mijn droomjurk gevonden!!! Ik ben echt in de wolken. Gisteren met mijn mama en zus bij Maxim's Couture geweest. Het was eigenlijk de bedoeling om gewoon even te kijken. Uiteindelijk kleedjes zitten passen. Was heel fijn. Het eerst...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-8-2008 19:29:22

saskia
fotograaf saskia termote
ik ben reeds 400 dagen getrouwd !!!maar daarvoor kom ik hier niet. ik ben een studente fotografie en ik zoek ervaring om - eventueel samen met een andere fotograaf - mijn ervarinjgen te delen. Ik heb al reeds enkele trouws achter de rug maar ben leer...
Andere Reacties: 5 3-8-2008 19:05:45

wendy
foto locatie
weet er iemand een leuke foto locaties in de buurt van landen - linter...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 3-8-2008 18:32:04

Joke
hostellerie Klokhof
Hallo,is er iemand al in klokhof in kortrijk geweest? Wat is jullie indruk?Bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-8-2008 18:24:21

Wendy
wie nog 13/09/08
Hallo,Wie trouwt er nog 13/09/08 en hoever zitten jullie met de voorbereidingen?Nog 41 dagen, wat gaat het snel en wij hebben zelf maar beslist 25/6/08 te trouwen....Ik ben gewoon bang dingen te vergeten die belangrijk zijn.. We trouwen enkel maar ...
Voorbereiding Reacties: 4 3-8-2008 17:14:02

Wendy
bruidskinderen auto
Nog een vraag......Als we vertrekken naar het stadhuis dan zit al zeker mijn toekomstige naast zijn ma en ik bij mijn pa... Waar zitten de bruidskinderen op dat moment in een andere auto of bij mij en mijn pa?? Het zijn er drie maar we zouden enkel...
Andere Reacties: 0 3-8-2008 17:12:20

Wendy
liedjes na openingsdans
Hallo!!!Heb nog een vraag... We zijn nog op zoek naar 2 liedjes na de openingsdans.... Ook trage nummers die we dan met de ouders dansen. MAAR dan nog een vraag. Als ik gedanst heb met mijn man :-) met wie dansen we erna dan? Ik met mijn pa eerst ...
Openingsdans Reacties: 5 3-8-2008 17:08:46

Tine
Origineel trouwen in Aalst??
Hallo allemaal. Eergisteren ben ik ten huwelijk gevraagd en mijn geluk kan niet op! Zalig he?!Nu ben ik op zoek naar een originele feestzaal of -locatie in de regio Aalst-Asse-Ninove. Ik dacht aan een oude brouwerij/boerderij/fabriek of zoiets. Of ee...
Andere Reacties: 7 3-8-2008 16:56:05

Annelies
De meerwaarde van een huwelijksreis?
Hoi bruidjes,Misschien een beetje een gekke vraag, maar wat zijn de extra voordelen van een huwelijksreis tov een gewone reis. En dan bedoel ik natuurlijk niet dat dit de eerste reis is die maakt als man en vrouw. Ik heb eerlijk gezegd geen idee van ...
Huwelijksreis Reacties: 9 3-8-2008 16:42:06

Jef
trouwen oostenrijk
Hoi,ik wil eind december trouwen in Oostenrijk. Mijn vriendin weet van niks, en wil dit indien mogelijk ook zo houden. Wie kan me helpen met de praktische kant zoals welke papieren er nodig zijn, moeten deze vertaald worden door beedigd vertaler?Groe...
Andere Reacties: 3 3-8-2008 16:33:36

Sarah
enveloppedoos
HalloEnveloppedoos waar kan je dat kopen?Ik heb een site gevonden maar deze verkoopt in Nederland.Alvast bedanktGroetjes
Andere Reacties: 4 3-8-2008 16:30:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...