Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veerle
Zilvergrijze jurk met sjaal en bijpassende schoenen
Wie zoekt een suitekleed in een maatje meer?Meer info vind je via volgende advertentie:http://www.2dehands.be/zilvergrijze-bruidsjurk-sjaal-bijpassende-schoenen-49521575.html
Kledij - Suite Reacties: 2 7-8-2008 10:36:57

Lieselot
Verslag van onze grote dag! + tips!
Hoi bruidjes en bruidegommen,Ik had beloofd een verslag te schrijven van onze huwelijksdag.. Maar dat was er eigenlijk nog niet van gekomen.. We zijn nu reeds 33 dagen getrouwd!! Onze dag begon zeer ontspannen, ik lag wel al van 4u wakker (was blijve...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 7-8-2008 10:20:47

Veerle
Zilvergrijze bruidsjurk met sjaal en bijpassende schoenen
Wie heeft interesse in deze combinatie voor een maatje meer?Zie advertentie: http://www.2dehands.be/zilvergrijze-bruidsjurk-sjaal-bijpassende-schoenen-49521575.html
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-8-2008 10:16:24

Cynthia
pastoor St Denijs en Afsnee
Heeft er iemand zijn viering laten leiden door de pastoor van St. Denijs. Deze doet nu ook de huwelijken in Afsnee sinds kort. We hopen echter op een persoonlijke viering met muziek (gewoon liedjes).
Locaties - Viering Reacties: 2 7-8-2008 10:09:10

marieke
feestzaal domein carlton
HalloWe willen graag trouwen in domein carlton te Marke. Heeft er iemand van jullie daar ervaring mee zowel positief als negatief?Bedankt en groetenMarieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-8-2008 9:56:26

Andra
Fotolocatie omgeving Nijlen, Herentals, Kasterlee
Hey bruidjes,wij zoeken voor volgend jaar een mooie toffe locatie voor onze bruidsfotos in de buurt van Kasterlee, Lichtaart, Herentals, Nijlen... Zowel binnen als buiten, want we blijven natuurlijk in België en daar is mooi weer niet heel vanze...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 7-8-2008 9:49:49

lesley
DJ gezocht regio Ninove
Op 20 juni 2009 geven wij ons trouwfeest in de Parel in Denderwindeke.Wij zijn nog op zoek naar een goede DJ, die een beetje vanalles kan draaien, zowel van de vroegere jaren maar ook hedendaagse muziek.Lesley
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 7-8-2008 9:39:53

chantal
locatie trouwfoto's omgeving lier-boechout
Binnen 6 weken trouwen wij en we zijn op zoek naar een mooie locatie in de buurt van Lier-Boechout
Fotografie Reacties: 3 7-8-2008 8:01:13

Lien
Fotograaf Benny Winckelmans uit Heist-op-den-Berg
Hallo allemaal,Heeft er iemand van jullie ervaring met fotograaf Benny Winckelmans? Wij overwegen hem te nemen om onze foto's te trekken... Maar alle info is welkom!GroetjesLien
Fotografie Reacties: 2 6-8-2008 23:21:34

evy
1 augustus was super!
5 dagen is het alweer geleden. De dag waar we zolang naar uitkeken. De laatste week angstig het weerbericht gevolgd... 't Zag er lang niet goed uit. Op woensdag nog maar vlug Casa binnen voor een witte paraplu. Vrijdagmorgend 1 augustus. Ik open ...
Andere Reacties: 3 6-8-2008 23:08:27

Sharon
nog iemand getrouwd in de grote kerk in Harelbeke west-vlaanderen?
hallookesIs er nog iemand van jullie getrouwd in de grote kerk in Harelbeke? We moeten maar in sepetember gaan om verdere besprekingen te doen, maar is dat nog altijd die oudere pastoor (die strenge). Het is omdat ik een beetje bang ben dat hij niet ...
Locaties - Viering Reacties: 3 6-8-2008 23:05:19

Dorien
Hulp gezocht bij keuze intredelied
Hallo allemaal,Wij zitten met een probleempje. Wij kunnen namelijk geen keuze maken voor het intredelied. Mijn vriend komt samen met zijn moeder binnen en ik met mijn papaDeze liedjes hebben we in onze gedachten, maar we weten niet goed wie op welk l...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 6-8-2008 22:48:23

Kathleen
kostprijs droogkuis
Hey allemaal, wij zijn sinds 4 augustus 1 maand getrouwd en het wordt tijd om mijn kleedje te laten kuisen. Heeft iemand een idee hoeveel dit kost?GroetjesKathleenwww.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 2 6-8-2008 22:41:19

Sharon
help, mijn schoonma wil helemaal alleen met mijn vriend zijn kostuum kiezen?
hallookesIk Ben een beetje bang voor de keuze van het kostuum van mijn ventje, ik heb mijn bruidsjurk al gekozen (kleed truffle in het wit van Ian Stuart) maar nu moet mijn ventje nog voor zijn kostuum gaan, we hebben al in boeken zitten kijken, en h...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 6-8-2008 22:31:09

Vicky
Muziek binnenkomst paar in zaal
Dag bruidenIk zit wat vast met het muziekstuk waarop mijn man en ik in de zaal worden geleid.Dus het moment dat ze het bruidspaar binnenroepen. Heeft er iemand een origineel nummer? Pirates of the carribian is goed maar gebruikte een vriendin al vori...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 6-8-2008 22:24:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...