Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
wagen
hallowij trouwen op 15 mei 2009, enkel een burgerlijk huwelijk. Maar ik zou heel graag voor ons twee'tjes een oldtimer hebben om naar het stadhuis, fotolocatie en feestzaal te rijden. Is er iemand die mensen kent uit de regio Kortrijk die dit kunnen?...
Andere Reacties: 0 8-8-2008 16:53:15

ellen
met of zonder bril
Dag meiden,ik trouw binnenkort en geraak er maar niet over uit of ik al dan niet mijn bril wil dragen. In het dagelijkse leven draag ik mijn bril eigenlijk altijd en heb nog nooit lenzen gedragen maar als ik mijn bril zo eens af doe, dan vinden de me...
Andere Reacties: 22 8-8-2008 16:25:39

Hilde
Huwelijkskaars voor 16/08!! Help!
Hey,wij trouwen volgende week zaterdag (16/08) maar hebben nog geen huwelijkskaars. We wonen in Limburg, kan er iemand mij een tip geven waar ik deze nog kan halen, zodat hij nog op tijd klaar is? Heelp!
Andere Reacties: 12 8-8-2008 16:01:23

Tina
binnenlocatie foto's omgeving Beringen, Lummen, Hasselt?
Hallo allemaal,Wij trouwen op zaterdag 20 december 2008. Waarschijnlijk gaan we na het kerkelijk huwelijk onze trouwfoto's maken, maar vrees dat het dan al vrij donker gaat zijn. Weet er iemand een mooie binnenlocatie in de omgeving van Beringen, Lum...
Fotografie Reacties: 6 8-8-2008 15:43:28

Sylvie
Huwelijksreis Thailand
Dag iedereen!Ik zou graag eventjes horen naar eventuele ervaringen met Thailand.. Wij trouwen op 07/02/09 en zouden daar wel naar toe willen. De prijzen vallen ook nog wel mee heb ik gezien... groetjes Sylvie
Huwelijksreis Reacties: 7 8-8-2008 15:36:50

Lut
Ontwerpprogramma
Hey iedereen!Wij willen ook onze uitnodigingen zelf maken maar kunnen allebei niet echt fantastisch overweg met de pc. Kent er iemand een (gratis) programma om te downloaden dat op beginnersniveau uitlegt hoe je dingen ontwerpt?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 6 8-8-2008 15:08:25

Annelies
zelf uitnodigingen maken
hallo bruidjes,ik heb een ontwerpje gemaakt voor mijn uitnodigingen en ook al een tekstje. Vooraleer ik naar een drukker ga, zou ik ze eens willen testen op een internetsite, ik weet dat er bestaan waar je zelf je kaartjes kunt laten maken voor weini...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-8-2008 15:01:59

Laura
Videograag gezocht - Antwerpen
Hey,Wij zijn nog op zoek naar een betaalbare videograaf voor 18 juli 2009. Een fotograaf hebben wij al. Kennen jullie iemand?Groetjs,Laura x
Video Reacties: 10 8-8-2008 14:35:17

Cindy
Limousinehuur
Wij moeten dus op zoek naar nieuw vervoer voor ons huwelijk. Nu zijn er hier mensen die ervaringen hebben met één van de volgende limousine verhuurders:Black & WhiteLuc PauwelsStarlimousineWelke is aan te bevelen?Alvast bedanktCindy13/0...
Ceremonie Reacties: 7 8-8-2008 13:49:46

Andra
Limousineman Zandhoven
Iemand ervaring met de Limousineman in Zandhoven, want die zijn zo goedkoop, zijn dat verouderde limousines ofzo, of ook gewoon mooie?
Andere Reacties: 1 8-8-2008 12:55:28

katleen
kostprijs fotograaf
Heykeshoeveel moeten jullie voor een fotograaf betalen? wat is de gemiddelde kostprijs hiervoor? Kwestie van een beetje een richtprijs te hebben hé :-)dank je katleen
Andere Reacties: 19 8-8-2008 12:36:45

Sharon
Hof ter heuelbeke
iemand een idee in welke prijsklasse hof ter heulebeke valt? wij moeten op 15/08 naar die zaal gaan kijken maar ben te nieuwsgierig...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 8-8-2008 12:17:39

Annelies
zoektocht naar trouwkleed
Zoals enkele dagen geleden gepost, hebben wij net beslist om in November (2008) te gaan trouwen. Nog veel werk aan de winkel dus.Dit weekend hebben we al een afspraak met enkel zalen waar onze voorkeur naar uitgaat en die ook nog vrij zijn in Novembe...
Andere Reacties: 8 8-8-2008 11:34:41

Delphine
Trouwringen- vervolg
Paar dagen geleden heb ik hier paniekberichtje gepost ivm onze ringen (goudsmid was gesloten)...Net aan de lijn gehad, ze openen dinsdag pas, maar waren aan de boekhouding bezig.Als we dinsdag gaan, en rap beslissen, zullen onze ringen zeker op tijd ...
Andere Reacties: 4 8-8-2008 11:22:50

Tine
Droogkuis trouwkleed Hasselt of omgeving
Hello!Na een heerlijk trouwfeest, dat echt gelopen is zoals wij het hadden gehoopt! Zou ik mijn trouwkleed en het kostuum van mijn man willen laten reinigen, maar ik durf het niet zomaar in de eerste de beste droogkuis binnenbrengen. Kennen jullie ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-8-2008 11:18:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...