Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
kledij suite
mama, schoonmama en de andere suite-gangers vragen mijn keuze voor hun kledij: lang, kort, bepaalde kleur enz.. ze hebben eiglijk gelijk, ik wil ni dat hun kledij vloekt! hoe doen jullie dit? geef je een kleur of thema of zeg je gwn allemaal int lang...
Kledij - Suite Reacties: 3 9-8-2008 15:28:44

sarah
huwelijksdatum veranderen!
wij hebben heel wat miserie gehad met de zalen (diner+avondfeest) we zijn het beu! nu kiezen we voor een ander concept. 's middags op resto met familie (de oudere garde) en 's avonds een feesje in een zaal (de jongere garde), goed idee? als gevolg he...
Andere Reacties: 5 9-8-2008 15:26:05

katrien
bruin suitekleed linea raffaelli te koop
Bruin suitekleed linea raffaelli maat 40 met bijpassende hoed te koop.Regio OudenaardePrijs o.t.k.Geïnteresseerden kunnen foto's doorgemaild krijgenkatrienvanhoutte@skynet.be
Kledij - Suite Reacties: 3 9-8-2008 15:09:29

Sofie
@ Heidi trouwmis + doop
Hoi Heidi,Onze mis zit inderdaad al volledig in elkaar en is goedgekeurd door de priester. Bij ons is het zonder hosities en al die dingen, maw geen eucharistie maar woorddienst. Ik vind dit veel persoonlijker en intenser. (woorddienst en eucharistie...
Andere Reacties: 4 9-8-2008 15:04:42

Ellen
Foto's op CD?
Hallo,we hebben het wat moeilijk met het vinden van een fotograaf die de gemaakte foto's ook wil afleveren op CD. Velen denken dat we ze zullen herafdrukken, maar dit is de bedoeling niet. M'n vriend wil ze ook kunnen bekijken/laten afspelen op z'n t...
Fotografie Reacties: 13 9-8-2008 14:37:35

romina
de getuigen
hallo iedereenvraagje: ik zou heel graag mijn dooppeter vragen om mijn getuige te zijn. Nu weet ik niet of dit kan. Ik zie steeds dat de bruid ook een vrouwelijke getuige naast zich heeft staan. Kan/Mag dit ook een man zijn? Ik vind daar nergens enig...
Andere Reacties: 3 9-8-2008 14:00:41

Van Gelder
opmaken gastenlijst toch niet zo gemakkelijk!
Hoi allemaalWij huwen op 30 mei 2009 en ik zou stilletjesaan willen beginnen met de gastenlijst op te stellen. Toch niet zo'n gemakkelijke opdracht. Wij zijn van plan om een dansfeest te geven, maar wie nodigen we allemaal uit? Omdat het aantal al...
Voorbereiding Reacties: 5 9-8-2008 13:48:17

Myriam
slechte ervaring met trouwjurk
Hi iedereen.Ik ben in oktober getrouwd en mijn trouwdag was echt fantastisch. Ik had mijn droomjurk gevonden bij Christel Boone.Ik had nooit gedacht dat dit een nachtmerrie zou worden.Een week voor mijn huwelijk mocht ik mijn trouwjurk afhalen. Ik wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-8-2008 13:32:38

An
dansfeest....tijdplanning
Hallo, Wij hebben een dansfeest als huwelijkfeest... We eten in zeer beperkte kring en vanaf 21u komen al onze gasten toe. Ik vroeg me af hoe zo een avond er dan uit ziet, kan iemand me helpen in deze tijdsplanning. Het gaat dus om het gasten begroet...
Andere Reacties: 5 9-8-2008 11:07:20

ulrika
Verkoop prachtig trouwkleed!!!!
Hey bruidjes,Mijn mooi huwelijk is spijtig genoeg om (02/08/08). Tijd dus om mijn kleed te verkopen. Het heeft geen zin om thuis in de kast te hangen. Ik heb er mooie foto's en beelden van!!! Nu kan ik iemand anders ermee plezier doen! Ik heb enorm v...
Andere Reacties: 3 9-8-2008 10:55:47

evelien
Menukaartjes
Hallo,Na de bespreking met de kok zou ik nu beginnen met de menukaartjes te maken. ik wou even informeren wat jullie naast de gerechten nog op het menukaartje plaatsen?groetjes evelien29/08/08
Voorbereiding Reacties: 2 9-8-2008 10:49:45

Bethy
gilet waar kopen
Beste bruidjes, Mijn vriend heeft een kostuum gekocht maar zonder gilet of das. We zijn dus nog op zoek naar een bijpassende gilet, das en pochetje. We zijn al gaan kijken bij Azaert in Gent maar dat kostte daar 165 euro en dt vonden wij toch veel. I...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 9-8-2008 9:53:35

marijke
vandaag is het ONZE DAG!!!!
hey allemaal! VANDAAG IS HET ONZE DAG!!!!!! ben zo blij!!!!!!!! en de zon schijnt!!! yeay!!!!!over 45 minuten moeten we op het gemeentehuis zijn, niet te doen! iedereen veel succes!marijke9/08
Andere Reacties: 4 9-8-2008 9:51:21

Liese
@ Amber (en alle andere bruidjes van vandaag!)
Hoi Amber,ik ben je regelmatig tegen gekomen op het forum, en ik wou jou (en alle bruidjes) bij deze een geweldige, zalige, romantische trouwdag wensen!! Geniet ervan met volle teugen, en kom zeker regelmatig nog eens langs hier he!Groetjes,Liese09/0...
Andere Reacties: 2 9-8-2008 9:02:03

Ellen
streekgenoten
hallo iedereen!!Wij hier nog trouwers van Hemiksem, Schelle of kortbij?Wij trouwen op 2 mei 2009!! en wonen nog maar sinds 1/8/8 in Hemiksem!Ellen
Andere Reacties: 6 9-8-2008 8:42:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...