Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ine
zoektocht naar trouwkleed
Hallo,ik ga binnenkort aan mijn zoektocht naar een bruidskleed beginnen. Iemand ervaring met de winkels la sposa of couture robel (beiden in Roeselare) en weet iemand in welke prijscategorie de collecties van anne belin, rosa clara en jesus peiro lig...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 10-8-2008 18:55:06

Tilly
stoeltjes voor bruidskoppel in kerk
waar zaten jullie op in de kerk?bankje 2 personenaparte krukjesgewone stoeltjes????????????????????????????????wij hebben een 2-persoonsbankje en de bruidswinkel en ceremoniemeester zeggen me dat dit niet ideaal is voor mijn jurkis lange sleep die ik...
Ceremonie Reacties: 1 10-8-2008 18:55:01

Tilly
liedje, Iers getint, leuke dans
hallostom stom stomhadden gisteren een feestje en daar was zo'n leuk nummer, ik herkende het nummer van op radio, maar daar was ook zo'n leuk dansje bijnu willen we dat nummer heel graag op dansfeest maar hebben dus vergeten vragen aan DJ hoe dit noe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 10-8-2008 18:49:55

Tilly
B&W Design
hallovoor de komende bruidjeseven laten weten ivm decoratiewij hebben beroep gedaan op B&W Design van Kortemark voor de ballonnen voor ons huwelijk 23/08/2008.Als je uw kerk of zaal een extra WAUW effect wil geven, dan moet je echt kiezen voor ba...
Andere Reacties: 2 10-8-2008 18:42:38

Ellen
Huwelijksreis : avontuurlijk + romantisch
Hoi, we zijn op zoek naar de ideale reis voor onze huwelijksreis. We willen graag voor 1 keer eens een verre reis doen.We willen 2 à 3 weken op reis gaan, en zoeken een combinatie van paradijselijk stranden, en er moet ook wat te doen zijn. Bijv...
Huwelijksreis Reacties: 9 10-8-2008 18:35:29

an
paard en koets/huifkar oost vlaanderen regio ninove
hoi,Wij trouwen op vrijdag 11 sept 09.En zouden voor ons vervoer graag paard en koets hebben, en een huifkar voor de getuigen en ouders.Kan iemand ons helpen???Het zou om ons naar het gemeentehuis te brengen zijn en naar de feestzaal.alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 5 10-8-2008 18:32:00

Wendy
artiest van noordzeekust
Haihoe heet de zanger nu weer dat het liedje aan de noordzeekuste pam pam pam pam aan dat noorzeestrand, jij en ik in een bootje al de rest aan de kantzingt???kan er ni opkomen hahahagroetjeswendy en patrick13/09/08
Andere Reacties: 2 10-8-2008 18:13:07

Bethy
ronde tafels hoeveel personen
Beste bruidjes,Ik ben volop bezig met de tafelschikking en vroeg me af hoeveel personen je best aan een ronde tafel zet zodat ze toch goed met elkaar kunnen spreken ... Er bestaan verschillende groottes van ronde tafels. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 6 10-8-2008 18:08:41

evy
wensen
Wij willen een ganse box vullen met wensen voor het bruidspaar. Af en toe laat onze inspiratie het afweten. Helpen jullie mee? Wat wensen jullie het bruidspaar toe? Laat uw fantasie de vrije loop :-)
Andere Reacties: 1 10-8-2008 17:57:52

Sophie
feestzaal omgeving Gent
HalloMijn vriend en ik trouwen op 29 mei 2009. Wij zouden ons feest graag in een kasteel geven? Kan er ons iemand iets aanraden? Wij wonden in Oostakker en zouden liefst niet te ver gaan. Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 10-8-2008 17:57:01

Isabelle
kort feestkapsel
Ik heb erg kort haar, nu weet ik niet echt waar ermee gedaan op onze mooiste dag.Zijn er nog bruidjes met korte kopjes?Kan je mij misschien een foto mailen, zodat ik een idee heb. (belledeceuninck@hotmail.comIk zal het bij mijn volgende kappersbezoek...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 10-8-2008 17:51:56

Saskia
Couture ann aalst
Heeft iemand ervaring met Couture Ann van aalst? Zijn de jurken er duur en moet je land op voorhand bestellen?
Andere Reacties: 7 10-8-2008 17:36:46

Sabine
misboekje
Hallo iedereen,ik weet dat ik de zoveelste ben, maar ik zou jullie enorm dankbaar zijn, mochten jullie mij jullie misboekjes willen doorsturen op sabinedeboeck@yahoo.com zodat we ideetjes kunnen opdoen voor onze plechtigheid op 30 mei 2009.Dikke merc...
Ceremonie Reacties: 4 10-8-2008 17:34:07

Nele
eigen ontwerp uitnodigingen
Hallo allemaal,wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Kan er ons iemand leuke ideetjes geven of sites waarop jezelf een ontwerp kan maken? Je mag ideetjes ook altijd doormailen naar nelevanlier@hotmail.comAlvast bedankt!Nele
Uitnodigingen Reacties: 2 10-8-2008 17:07:56

Veronique
Stoffen of zijden miniroosjes
Hoi iedereenVoor onze uitnodigingen en bedankjes ben ik op zoek naar miniroosjes of andere minibloempjes. In AVA heb ik er al gevonden maar het is nog niet echt dat wat ik zoek. Heeft er iemand weet van een winkel waar je terecht kan voor stoffen en/...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-8-2008 17:02:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...