Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
888... de allermooiste dag uit ons leven!
Het is gebeurd… ik ben officieel mevrouw Van Hee. En ik kan het nog steeds niet zo goed geloven. Het besef komt stilletjesaan doordat verschillende mensen al hun foto’s hebben doorgestuurd. Maar de eerste foto’s die we zagen, bekeke...
Andere Reacties: 5 11-8-2008 9:59:27

sharon
proefkapsel
zaterdag heb ik eens mijn haar gaan opsteken om te proberen voor de trouw. mijn kapster zei gaan we eens proberen met krullen. ik heb dan krullen laten insteken en wat opgestoken en het was heel mooi iedereen vond het mooi ik zelf ook. maar ik heb me...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 11-8-2008 9:42:58

Tilly
voor mooi weer eieren dragen naar???
wat zeggen ze toch altijdvoor mooi weer moet je eieren dragen naar de oude klaren of zoiets?Kortrijk of Izegem?weten jullie dat?groetjes
Andere Reacties: 7 11-8-2008 9:35:25

Nele
zaalverdeling
Hoi bruidjes,Ik heb op het forum eens gelezen dat iemand de tekeningen van "liefde is" gebruikt om de tafels te verdelen. Hoe gebeurt dit juist in de praktijk? Krijgen de gasten iedereen een kaartje met een tekening op en moeten ze gewoon h...
Andere Reacties: 1 11-8-2008 9:02:59

Sandra
@inneke ivm sri lanka
Hey Inneke,Wij zijn ook van plan sri lanka in combinatie met de malediven te doen. Welke tour operator hebben jullie hiervoor gekozen?Tnx
Andere Reacties: 2 11-8-2008 8:17:30

Annelies
Kousenband
Hallo iedereen,Kan iemand mij zeggen waar je een kousenband kunt kopen? ik ben van de regio limburg. Aan welk been wordt deze band dan gedragen? Alvast mercikes!
Andere Reacties: 6 11-8-2008 8:04:06

charlotte
Kasteel van Moerkerke
Wij zijn op zoek naar een feestzaal in west vlaanderen. Het kasteel van Moerkerke is een realistische optie: het kasteel is prachtig met een unieke tuin, maar het interieur van de zalen is eerder rustiek... De danszaal is wel reeds mooi gerenoveerd.....
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-8-2008 0:59:07

Sarah
Ann-Sophie in Gent
HalloIk heb al een paar goeie kritiek gelezen over deze bruidswinkel maar vind nergens het adres kan iemand me helpen?MerciGroetjesSarah
Andere Reacties: 3 10-8-2008 21:58:41

Cynthia
@Valerie (huifkarren)
hey Valerie,je had geproken om tussentijds huifkartocht te maken, nu heb ik eens gekeken op internet en lijk maar niets te vinden...Waar heb jij de huifkar gehuurd?Indien andere bruidjes adressen weten om een huifkar te huren, laat maar horen!Groetje...
Andere Reacties: 4 10-8-2008 21:41:46

Tim
Ervaring zaal Hof Ter Meyghem Oudegem
Hallo allemaal,Mijn vriendin (inmiddels verloofde) en ik trouwen op 10/01/09Vermits de tijd kort moeten we snel gaan beslissen over een zaal, graag hadden we ervaringen gehoord van mensen die in Hof Ter Meyghem (in oudegem/dendermonde) reeds feesten ...
Andere Reacties: 4 10-8-2008 21:35:03

Mariëlle
K3 'Ik wil met je trouwen'
HelloWij zijn 10 jaar samen en hebben 3 kids. Na de openingsdans - er tegenaangeplakt - zouden we iets met z'n vijven willen doen. Heeft er iemand een goed idee? Ik had al gedacht aan "ik wil met je trouwen' van K3, omdat dat voor onze 3 meisjes...
Andere Reacties: 8 10-8-2008 21:22:59

Kelley
Fotolocatie Kortrijk gezocht
Hallo bruidjes,Wij zijn dringend op zoek naar fotolocaties omgeving Kortrijk. Alle tips zijn welkom!Alvast bedankt.groetjes,
Locaties - Fotografie Reacties: 3 10-8-2008 20:27:03

sofie
dansschool Gent
heeft iemand ervaring met dansschool Goethals in de meibloemstraat in Gent? Wij zouden er graag lessen Street Hustle volgen? Alle info welkom!
Openingsdans Reacties: 1 10-8-2008 19:37:32

Claudio
CHRYSLER 300C SEDAN ZWART GEZOCHT
Hallo wij zijn op zoek naar een chrysler 300c sedan (alleen zwart!!!!) als ceremoniewagen voor 6 september tussen 15.30-18.30 voor regio midden limburg.Liefst voor een redelijke prijs.Kan iemand mij helpenmvgClaudio&Sotiria0486/427653
Ceremonie Reacties: 0 10-8-2008 19:24:01

Claudio
CEREMONIEWAGEN CHRYSLER 300C ZWART GEZOCHT
Hallo wij zijn op zoek naar een chrysler 300c sedan (alleen zwart!!!!) als ceremoniewagen voor 6 september tussen 15.30-18.30 voor regio midden limburg.Liefst voor een redelijke prijs.Kan iemand mij helpenmvgClaudio
Ceremonie Reacties: 1 10-8-2008 19:21:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...