Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elien
kapper - prijs
Hallo iedereen,Ik vroeg mij af hoeveel jullie betaald hebben voor jullie trouwkapsel en make-up. en was dit een kapper aan huis of niet?Het is eens om een idee te hebben.groetjes
Andere Reacties: 7 6-9-2008 23:22:05

Kimberley
Trouwvideo/Videograaf
Hallo,Kan iemand mij een goede videograaf (liefst regio Roeselare) aanbevelen? Mag ook iemand zijn die dit als hobby doet! Indien jullie iemand kennen die zowel foto en video doet: jullei suggeties zijn welkom!Groeten,Kimberley
Video Reacties: 4 6-9-2008 22:23:00

Heidi
Feestlocatie zuid limburg.
Hallo allemaal, mercikes voor jullie respons. Anja, ik had graag een buffet, misschien wel een landenbuffet in gedachten. Op mijne trouw zijn er veel jonge mensen en ik weet dat die niet graag te veel aan tafel zitten.Een geslaagd trouwfeest hangt na...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-9-2008 21:44:45

cynthia
TE KOOP: SUITEKLEED YSA MAAT 38
Aubergine-kleurig en driedelig: lange rok - haltertop en sjaal. Collectie 2008 van het merk Ysa. Gekocht in het modehuis Azzuro, Oostende. Slechts éénmaal gedragen. Nieuwprijs 600eu. Vraagprijs 300eu. U krijgt het halssnoer en de zilverkleu...
Kledij - Suite Reacties: 0 6-9-2008 21:18:22

patricia
deejay gezocht voor 3/10/2008
wij moeten opnieuw op zoek naar een deejay voor 3/10/2008.het feest gaat door in meulebeke.prijzen graag email naard.c.patricia@telenet.be
Andere Reacties: 1 6-9-2008 21:11:47

Zonnebloem
@ Riet (ivm kerk Outrijve)
Dag Riet,De voorbereiding voor onze mis is al goed verlopen. De priester, Wim Seynaeve, is echt een moderne pastoor. Je mag zelf je mis samenstellen..hij begeleidt je als je vragen hebt, echt wel ne plezante mens. Best vraag je hem expliciet of hij j...
Andere Reacties: 0 6-9-2008 20:08:20

Sofie
bruidjes 13/09 Wat zijn de weersvoorspellingen?
Hallo iedereen, K heb enorm veel stress... Niet te doen zo goed als alles is geregeld op enkele kleine dingen na...Iemand een idee van de weersvoorspellingen??? Is er daar een betrouwbare site of zo waar ik dat kan volgen??Het weer is het enige dat w...
Andere Reacties: 3 6-9-2008 18:37:09

Sofie
viering West-Vlaanderen
Hallo,wij zullen volgend jaar trouwen en zijn momenteel op zoek naar een locatie om onze vrijzinnige viering te doen.Ookal zijn wij niet gelovig, een 'kerk' doet mij toch iets qua gebouw. Ik hou van oude gebouwen en kerken zijn toch wel super mooi va...
Locaties - Viering Reacties: 3 6-9-2008 17:30:20

Sofie
locatie vrijzinnige viering
Hallo,wij zullen volgend jaar trouwen en zijn momenteel op zoek naar een locatie om onze vrijzinnige viering te doen. Ookal zijn wij niet gelovig, een 'kerk' doet mij toch iets qua gebouw. Ik hou van oude gebouwen en kerken zijn toch wel super mooi...
Andere Reacties: 1 6-9-2008 17:25:18

tom
budget fotograaf
hoi allemaal,even een budget-vraagje hier..Wij zijn vandaag gaan horen bij een fotograaf voor een prijsvoorstel en deze vraagt 1250 euro voor fotoreportage inc boek. Is dat veel/weinig/de marktprijs?Hoeveel rekent de fotograaf bij jullie door en wat ...
Andere Reacties: 14 6-9-2008 16:45:22

Els
Ervaringen Molenhof Ravels
Hoi allemaal!!Onze knoop is doorgehakt! Volgend jaar op 07/08/09 trouwen wij en houden ons feest in het Molenhof te Ravels... Iemand ervaringen met deze zaal??? Kan iemand mij vertellen welk budget we voor het drinken moeten voorzien?? Wij hebben zo'...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-9-2008 15:23:26

Heidi
Feestlocatie gezocht limburg
Dag medebruiden,volgend jaar stap ik in het huwelijksbootje, datum nog te bepalen, weet er iemand een mooie, gezellige locatie om het feest te laten doorgaan?Regio zuid-limburg. Heb al een paar plaatsen bezocht maar kan niet goed kiezen.Welk budget w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-9-2008 13:49:56

marieke
Salons Saint Germain Diksmuide
Hallo mede-bruidjes,heeft iemand van jullie ervaring met salons Saint Germain te Diksmuide?Wij twijfelen tussen deze zaal en Hof ter Mude in Knokke. De prijs is er iets hoger, maar we mogen er echt volledig onze zin doen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 6-9-2008 12:53:41

ellen
vraagje teksten
hey allemaal, ik ben op zoek naar enkele teksten maar kan ze echter niet vinden. misschien kunnen jullie helpen?een verhaal, tekst, parabel over een oud koppel dat nog steeds bij elkaar is. de woorden : "als jij dat graag hebt Liefste" kome...
Ceremonie Reacties: 7 6-9-2008 11:07:27

Anja
Prinsesje met aardappelzak
Hallo,Ben gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen en moet zeggen dat het wat teleurstellend was. Ik heb blijkbaar maat 34 in bruidskleren met als gevolg dat de pasmodellen, die maat 38 of 40 waren, echt koeien te groot waren ! Hoe kun je je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-9-2008 9:22:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...