Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
5 Sepetember
Zijn er hier nog mensen die op 5 september 2009 trouwen? Uit nieuwsgierigheid... ;-)Grtjes
Andere Reacties: 1 7-9-2008 17:06:20

Gwendolyn
Naaister gezocht
Hallo iedereen!Ik ben van in de omgeving Limburg (Eksel) en ik ga volgend jaar trouwen. Ik ben op zoek naar een hele goede naaister die me een kleed dat ik mooi vind kan namaken.Iemand die me kan helpen?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-9-2008 16:32:28

Annemie
wat te doen met onze eigen kinderen??,
Hey,Wij zitten met een probleem. Onze kinderen zijn onze bruidskinderen maar we weten niet goed wat we 's avonds,na receptie, met hen moeten doen??Onze dochter gaat dan bijna 7 jaar zijn dus zij kan eventueel op het feest blijven tot 24u maar ons zoo...
Andere Reacties: 7 7-9-2008 15:59:07

Vicky
Verslagje 6 september onze dag
Dag bruidjesHier het relaas van een ex bruidje!Gisteren zijn we getrouwd!Na een hele week zenuwvrij geweest te zijn, kreeg ik het toch wel wat benauwd vrijdagavond.Uren heb ik liggen draaien en keren om dan moegetobt in slaap te vallen.Tijdens de nac...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 7-9-2008 15:39:17

Barbara
Geen traditioneel feest, leuke feestzaal, uniek concept ...
Hey,Ben van plan om juni 2009 te trouwen, maar daar ik nooit echt traditioneel ben geweest en mijn partner ook niet, zijn we op zoek naar een feestzaal die anders is. Geen gewone zalen dus, heb alle salons en kastelen in de buurt al op het internet g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-9-2008 15:30:46

kristel
bruidskleed te koop
Hallo aanstaande bruidjes..Ik heb een huwelijkskleed van Rembo Styling voor jullie in aanbieding.Maat 38, geen retouches (owv huwelijk dat geannuleerd is)Het kleedje is van de collectie van 2008.Willen jullie foto's zien of meer inlichtingen, contact...
Andere Reacties: 7 7-9-2008 15:28:41

tim
RINGEN
Ik vroeg me af hoeveel jullie betaald hebben voor een verlovingsring (bij het ten huwelijk vragen) en hoeveel jullie trouwringen zelf hebben gekost??!!??
Andere Reacties: 16 7-9-2008 15:23:26

vanessa
trouwkleed en suitekleed te koop
dag damesaangezien men pracctige dag voorbij is verkoop ik men trouwkleed zodat iemand anders plezier kan aan hebbenmaat 38-40 echt prinsessenkleedvoor meer info of fotosvanessa.van.de.putte@telenet.be of http://www.kapaza.be/detail/11439875/ook suit...
Andere Reacties: 0 7-9-2008 14:21:57

inge
kasteel sanderling
hey!we zijn gisteren op bezoek geweest in Kasteel Sanderling in De Pinte en waren meteen verkocht. Donderdag hebben we alvast een afspraak met de vrouw des huizes, toch vroeg ik mij af wat reacties waren van mensen die daar al naar feesten geweest zi...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 13:03:56

Ann
Suitekleding
Hallo bruidjes,Een klein vraagje....Wat draagt bij jullie de suite? Met name de mama's?Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl25/10/2008
Kledij - Suite Reacties: 2 7-9-2008 12:57:53

Toekomstig bruidje
bruidskindjes - tips ?
Heeft er iemand leuke tips voor een (klein) cadeautje om aan de bruidskindjes te geven ? We hebben 1 meisje van 4 en 1 jongetje van 5 als bruidskindjes. Alvast dank voor jullie hulp !
Andere Reacties: 4 7-9-2008 10:13:20

Bethy
TIP fotograaf
Lieve bruidjes in spe,Wij zijn eind augustus getrouwd in Gent en waren zo blij met onze fotograaf. Voor iedereen die nog zoekt: een echte aanrader: Fotentiek uit Sint-Niklaas ! Je kan al eens kijken op de site. Het is nog een redelijk jonge fotograaf...
Fotografie Reacties: 3 7-9-2008 9:44:31

Wendy
Feestzaal De Jachthoorn Kontich
Heeft er iemand ervaring met feesten in deze feestzaal?Ik heb een optie genomen omdat ik opslag verliefd was op de zaal . Heb er al zoveel bezocht de laatste weken !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-9-2008 0:03:50

Nele
tafelindeling Liefde-isjes
Hey! Voor ons trouwfeest op 25 oktober 2008 zijn wij nog op zoek naar ideeën voor de naamafroeping en tafelindeling... Het idee van Liefde-isjes vonden we wel origineel. Heeft nog iemand van jullie dat gebruikt en hoe hebben jullie dat dan gedaa...
Andere Reacties: 5 6-9-2008 23:28:19

Nele
make-up aan huis regio Dendermonde
Hallo, ik ben nog op zoek naar iemand voor mijn bruidsmake-up in de regio Dendermonde, liefst aan huis (enkel 's morgens)... Heeft iemand tips of ervaringen in die buurt? Thx! Groetjes Nele 25/10/2008
Andere Reacties: 2 6-9-2008 23:24:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...