Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Te koop: Witte paraplu's
Hallo allemaal,Ondertussen zijn we reeds 20 dagen getrouwd! Ongelooflijk hoe snel alles voorbij gegaan is na een jaar van voorbereiding. Maar al die voorbereiding was zeker de moeite waard: het was een fantastische dag. Wij hadden ook 8 grote witte p...
Andere Reacties: 8 5-9-2008 21:51:12

Zonnebloem
Mooie versie intredelied
Hallo allemaal..ik ben al enkele weken op zoek naar een mooie versie van pachelbel's canon in D als intredelied. Ik wil graag eentje dat niet te snel gaat, maar je hebt er zo oneindig veel versies van..ik vind weliswaar maar niet de juiste. Heeft iem...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 5-9-2008 21:17:58

Sarah
fotolocatie Gent
Hallo iedereen.ik weet dat er veel wordt gevraagd maar kent iemand een originele plaast om fotos te nemen in Gent?maar liefst niet de klassiekers zoals graslei,...en ook een alternatief voor als het slecht weer is.alvast bedanktgroetjes
Fotografie Reacties: 5 5-9-2008 20:26:09

Annemie
Witte bruidsduiven
Hallo iedereen! Wij trouwen op 7-8-09 te Ronse en zouden graag witte bruidsduiven laten vliegen bij het buiten gaan van de kerk. Heeft iemand een paar adresjes, namen? Ik vind zeer weinig informatie hieromtrent. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 5-9-2008 18:33:29

Tessa
ceremoniebedrijf Retro
Hallo,Heeft er iemand van jullie reeds ervaring met ceremoniebedrijf Retro?Alvast bedankt.Groetjes,Tessa
Ceremonie Reacties: 3 5-9-2008 16:23:43

Patricia
Leuke boeken?
Hey allemaal! Ik heb onlangs via internet een boek besteld over hoe een trouwfeest decoreren. En nu zag ik net een boekje over hoe je een alternatieve viering kan ineensteken. Dus vroeg ik mij af: zijn er hier nog mensen die boeken hebben gevonden me...
Ideeën Reacties: 3 5-9-2008 15:48:48

Elke
Muziek binnenkomst zaal
Hallo,ik ben op zoek naar een geschikt nummer waarop mijn aanstaande bruidegom en ik de feestzaal betreden.Op het vorige trouwfeest waar we aanwezig waren kwam het koppel binnen op Let me entertain you van Robbie Williams. Dat was echt een kippenvelm...
Andere Reacties: 4 5-9-2008 15:00:39

Elke
Traditie kousenband??
Hallo medebruidjes,Vorige week was ik op het trouwfeest van mijn aanstaande zijn broer. De bruid droeg een kousenband ( hebben we mogen zien!!) maar wordt daar dan tijdens het feest geen spelletje ofzo voor gedaan? Tijdens dit huwelijk namelijk niet ...
Andere Reacties: 9 5-9-2008 14:43:39

Inneke
Fotolocatie Neerlanden
Hallo allemaal,Wij trouwen op 19 september 2008 en zijn nog op zoek naar een mooie fotolocatie tussen Erps-Kwerps en Neerlanden. Als jullie leuke ideetjes hebben, altijd welkom!GroetjesInneke
Locaties - Fotografie Reacties: 1 5-9-2008 14:18:57

wendy
ceremonie bussen
hallo kan iemand mij enkele adressen doorgeven in de buurt van aalst voor zo van die ceremoniebussenik trouw pas volgend jaar op 12.09.09maar het t'schijnt dat je daar vlug moet mee zijnen de prijs van een ceremoniemeester kan dat mij iemand laten we...
Ceremonie Reacties: 4 5-9-2008 13:26:54

Debby
Eddy wouters
Hey,Heeft er iemand een idee wat dez man vraagt per uur?Heb al verschillende mails gestuurd, maar mailt niet terug ;-)Heb ook al via google hierboven geprobeerd, maar dat is van mensen die hem hebben aangenomen in 2006, dus dat is niet meer zo releva...
Andere Reacties: 5 5-9-2008 13:20:01

Vi
marokkaanse trouwfeest
Weldra zijn we uitgenodigd op een echt Marokaans trouwfeest van een collega.Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Wat mogen wij ons verwachten?x
Andere Reacties: 7 5-9-2008 13:18:51

tom
kledij-voorschriften
hoihoi,zou er iemand ons kunnen zeggen wat het kledijvoorschrift 'black suit' voor mannen precies inhoud? We zijn namelijk zelf op een trouwfeest uitgenodigd en dat staat op de uitnodiging.Alvast bedankt,Tom
Uitnodigingen Reacties: 5 5-9-2008 13:08:04

Wendy
Limburg ceremoniemeester
Hallo iedereen,Iemand die een goeie cermoniemeester kent in Limburg? Wendy1/05/2009
Ceremonie Reacties: 7 5-9-2008 13:03:17

dorien
Naam liedje "zwieren mer servietten"
Hallo iedereen,wij moeten onze muziekkeuze van het avondfeest doorgeven aan de dj en zijn nog op zoek naar de titel van één liedje. Het is dat liedje waarbij de mensen op hun stoel gaan staan en met hun servietten beginnen te zwieren. Het w...
Andere Reacties: 6 5-9-2008 12:41:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...