Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

daisy
foto's van ons huwelijk gisteren!
Gisteren was het onze dag en hij was ronduit schitterend!! Tegen alle verwachtingen in was het dan ook nog eens mooi weer. Verslag volgt nog maar hier alvast enkele foto's...http://picasaweb.google.be/scott.schippers/TrouwTimDaisy06092008?authkey=6tX...
Andere Reacties: 8 7-9-2008 23:52:43

miranda
Reeds 2 dagen getrouwd.
Hoi medebruidjes,We zijn reeds twee dagen getrouwd en het was geweldig.De dag begon vroeg,naar de kapper, schimnken, geen tijd om te eten, voor ikhet wist was de limousine al daar. Ik had mijn kleed nog niet aan, volop paniek dat ik niet op tijd zou...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 22:15:35

Heidi
Trouwkleed te koop van Linea Raffaelli
Hey toekomstige bruidjes,Wij zijn 2 aug gelukkig getrouwd.Nu verkoop ik mijn kleed.Het is van het merk LR Het is maatje 42U kunt mij steeds mailen voor foto sheidigermeys@hotmail.com
Andere Reacties: 0 7-9-2008 22:05:37

Heidi
trouwkleed Linea Raffaelli
Hey bruidjes,Wij zijn 2 aug gelukkig getrouwd.Het was een supperdag.Ik verkoop mijn kleedje van LR daar ik het zonde vind het in de kast te laten hangen.Het is een rood en voor foto s kunt u mij steeds mailen.heidigermeys@hotmail.com
Andere Reacties: 0 7-9-2008 22:01:16

Cindy
DJ noord-limburg
Hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar een DJ regio Noord-Limburg? Weet iemand een goede, die ook betaalbaar is?groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 7-9-2008 21:43:50

cien
ebay kleedjes uti china
hey girlsebay staat vol met supermooie kleedjes die worden nagemaakt in china voor een onnozele prijs....tuurlijk ziet dat er heel verleidelijk uit ma kan je al raden dat de kwaliteit niet zo super gaat zijn...heeft er hier iemand al ervaring mee of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-9-2008 20:48:45

marjan
Le Mas Kommilfoo in Zonhoven
Heeft er al iemand een trouwfeest meegemaakt in deze zaal?Wij hebben hier voorlopig gereserveerd voor ons huwelijk, maar hebben er nog niet veel ervaringen over gehoord...Het ziet er alvast wel prachtig uit!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-9-2008 20:22:36

Jennifer
De eerste foto's van onze dag zijn er !!
Elaba aan alle bruidjes in spe en ondertussen getrouwde madammen.Eergisteren was onze grote dag en ondertussen hebben we de eerste foto's !http://www.pixagogo.be/3885194218Groetjes van een héél content bruidje.
Andere Reacties: 5 7-9-2008 19:43:18

Marieke
Kostuum bruidegom - waar, merken, ... ??
Hey bruidjes,Nu zijn we al een hele tijd met vanalles in de weer, ik ga 8 november kijken voor m'n trouwkleed in Temse. Voor mijn toekomstige hebben we nog een kostuum nodig (natuurlijk eerst mijn trouwkleedje kiezen -> kunnen we hem wat "aa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 7-9-2008 19:15:27

nathalie
fotolocatie
weet iemand een mooie locatie voor trouwfoto's in de omgeving van meulebeke/tielt
Andere Reacties: 2 7-9-2008 19:12:35

Sofie
Bedanking voor vrijgezellen
beste bruidjes,ik heb er sinds gisteren mijn vrijgezellenfeest opzitten.alles was tot in de puntjes geregeld en het was superfijn. Nu zou ik iets willen terugdoen om hen te bedanken.iemand een ideetje?ik dacht eerst aan een groepsfoto of zo maar we ...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 19:01:36

Evi
ervaring met bruidswinkel Pierre-Yves Aalst
ik raad niemand de bruidswinkel Pierre-Yves aan te Aalst, niet professioneel, boertig! als je snel kiest en niet teveel vragen stelt kan er een kleine glimlach af! GEEN aanrader, daarentegen Le Chapeau in Antwerpen is heel leuk!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-9-2008 18:26:06

Ilse
Help!!! Misboekje maken!
Liefste bruidjes,kan iemand mij helpen met mooie teksten voor ons misboekje. Er zijn van die 'sprookjesachtige' teksten met een achterliggende betekenis, maar ik kan ze nergens terugvinden. Alle ideeën zijn welkom. Mijn mailadres: ilsejansen25@h...
Andere Reacties: 1 7-9-2008 18:25:12

marjan
bruidsjurk
oeps 2009 dus....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-9-2008 17:42:14

marjan
bruidsjurk
hey bruidjes,Weet er iemand op welke site je de nieuwe collectie 2209 van linea raffaelli zien??op hun eigen site is het nog de vorige collectie....groetjes marjan
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-9-2008 17:41:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...