Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eef
traiteur omgeving kortrijk
Hallo, wij trouwen in mei 2009 en zijn op zoek naar een goeie en betaalbare traiteur. Alle suggesties zijn welkom!
Andere Reacties: 2 8-9-2008 20:59:43

Els
Eddy Wouters: goed?
Hey medebruidjes!Hebben jullie al ervaring met Eddy Wouters, de ceremoniemeester uit Deurne? Wij overwegen om met hem samen te werken, maar ik wil eerst graag jullie raad...Bedankt!Els
Ceremonie Reacties: 6 8-9-2008 18:57:28

Charlotte
Dringend kapster gezocht 27/09/2008 !!!
Bruidjes,een probleem! Mijn kapster is ernstig ziek, dus ik ben nog op zoek naar een goede kapster/kapper in de Regio Lede-Wichelen-Wetteren. Kent iemand een goede kapper die eventueel vrij is op zaterdagmorgen 27/09/2008. Graag ook wat verstand van ...
Andere Reacties: 4 8-9-2008 18:11:45

Griet
Huwelijksdag was fantastisch! Tips voor mensen uit Waasland
Hallo iedereen,Wij zijn getrouwd op 2 augustus en het was echt een fantastische dag! Veel stress gehad op voorhand (en ook wel de dag zelf), maar het was het allemaal meer dan waard. 's Morgens al om half vijf wakker (niet al te best geslapen), dan n...
Andere Reacties: 1 8-9-2008 17:32:35

Marleen
la vie de chateau
Hallo,Ik vroeg me af of er al iemand van jullie met deze organisatie heeft gewerkt en wat jullie ervan vonden?Groetjes,Marleen
Locatie Reacties: 0 8-9-2008 16:56:14

Kay
Lilse Bergen
Zaterdag waren we op het trouwfeest van een vriendin. Toen de Moeder van de bruid vroeg of wij al een fotolocatie hadden. En dat hadden we nog niet na een tal van Locatie's te hebben besproken sprong er voor mij 1 uit. De Lilse Bergen. Omdat we Van V...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 8-9-2008 15:15:34

brendy
Wat allemaal meenemen the big day?
Dag lieve bruidjes,Volgende zaterdag, den 13e ist dan zover, nog 5 nachtjes slapen!! Ik had even een vraagje: wat nemen jullie allemaal mee die dag en wie houdt dit bij? Ik heb al gedacht aan pleisters en deo, make-up. maar tips zijn welkom dat ik ze...
Andere Reacties: 6 8-9-2008 15:09:50

Lesley
DJ Coruna Sound & Light
Hey bruidjes,Heeft er iemand ervaring met dj Coruna Sound & Light in Mechelen? Onze zaal heeft deze dj aangeraden.Alvast bedankt,Lesley
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 8-9-2008 15:07:31

saskia
te koop 2 witte paraplu s
vandaag reeds 31 dagen getrouwd en kloop nog altijd op een roze wolk hihi .door het niet gebruiken van onze paraplus verkoop ik ze regio brugge west vlaanderen voor 15 euro voor 2 stuks iemand geintresseerd geef een seintje
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-9-2008 14:23:49

Kim
Binnen en buitenlocatie huwlijksfoto's regio wevelgem
Halloo iedereenM'n ventje en ik trouwen op 15 mei 2009. Doordat ons budget redelijk beperkt is, zal men pa de fototgraaf van dienst zijn. Maar nu zijn wij op zoek naar een originele plaats waar dit zou kunnen doorgaan. Zowel buiten, maar bij slechtwe...
Fotografie Reacties: 4 8-9-2008 14:16:56

Lien
Bruidswinkels Oost-Vlaanderen
Hoi hoi!Mijn verloofde en ik trouwen op 01/08/2009, dus wordt het stilletjesaan tijd dat ik de jurk van dromen vind. Sommigen vinden in de eerste winkel onmiddellijk hun zin, maar ik ken mezelf op gebied van kledij (ik zag trouwens tot nu toe nog gee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 8-9-2008 13:37:29

cindy
johnny van den steen
Iemand ervaring met dj johnny van den steen? Dank u wel
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 8-9-2008 13:06:40

cindy
johnny van den steen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 8-9-2008 13:06:00

Leen
goede DJ regio kortrijk
Hallo iedereen,Wij hadden een DJ op het oog maar hij kan jammergenoeg niet draaien op ons feest. Kent er iemand een goede DJ regio Kortrijk? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 8-9-2008 13:03:26

Katty
Gemeentehuis en kerk in dezelfde gemeente?
Hallo,wij trouwen volgend jaar in september. De zaal is gereserveerd en het gemeentehuis en de kerk zijn ook vastgelegd. We hadden graag in de voormiddag voor de kerk getrouwd, maar dit gaat enkel nog om 14.00u. We vroegen ons daarom af of het ook mo...
Ceremonie Reacties: 8 8-9-2008 13:01:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...