Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabine
Winkels vinden
Dag bruidjes,Ik ben vorige week voor de eerste maal jurken gaan passen bij Clair de Femme in Braine L'alleud. Daar zijn de jurken mooi, betaalbaar en kan je ook terecht met een grotere maat.Ik zou nu graag willen vergelijken en nog graag naar een and...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-10-2008 12:48:32

Elien
Kledij bruidskindjes
Wij trouwen op 7 feebruar en zijn nog wanhopig op zoek naar de kledij voor de bnruidskindjes... Het zijn twee meisjes en één jongen. graag zou ik voor de meisjes een mooi kleedje hebben maar als je die in een winkel haalt waar ze ook trouwk...
Kledij - Suite Reacties: 7 18-10-2008 10:46:22

Dagmar
Bruidskindjes
Wij trouwen op 11 juli 09, wijzelf hebben drie jonge kindjes die sowieso in de suite mogen lopen, mijn schoonzus heeft ook twee kindjes, nu vragen ze aan ons om hen mee te laten lopen.Als het van mij afhangt liever niet, ik zie het eerder als onze da...
Ceremonie Reacties: 4 17-10-2008 23:12:55

Karolien
Trouwjurk gevonden!!!
Hey,Het moet er even uit. Ik heb mn droomjurk gevonden, ben superblij :-)))). Ik kan niet wachten tot het onze huwelijksdag is. Heb het wel moeilijk om te zwijgen tegen mn verloofde, ben zo enthousiast... :-)Ik ben bij CERMO in Turnhout geweest! Een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-10-2008 22:46:10

ellen
budget huwelijk @ellen
hallo, 17/10 was er een zekere ellen wiens budget +- 6500 euro was. ze stelde voor om dit eens te mailen.ben hier zeker in geinteresseerd. als je wil mag je het mailen naar : fluffybeest@hotmail.com
Andere Reacties: 0 17-10-2008 20:16:35

priscilla
feestzaal omgeving peer(limburg)
hallo,ik trouw in december nog.nu zoek ik een feestzaal die niet te duur is voor een klein feestje te geven.liefst omgeving peer.groeten priscilla
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 17-10-2008 18:46:47

H
receptie zonder avondfeest
Wij zijn op zoek naar een leuk plaatsje waar we ons trouwfeest kunnen houden. Wij geven geen avondfeest. Had gedacht aan een walking dinner of uitgebreide receptie, eventueel standjes van allerlei landen, ... Iemand ervaring met een zaal die daarvoor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-10-2008 18:17:50

Claire
schoenen wit en zwart
hallo bruidjes,ik ben al weken op zoek naar trouwschoenen in 2 kleuren: wit & zwart. iemand idee waar ik zo'n schoenen zou knn vinden? als jullie er zo'n paar zouden tegenkomen, graag een seintje. ps: de hak mag wel niet hoger zijn dan 5cm!!!groe...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-10-2008 18:16:43

werner
trouwen op het griekse eiland Kos
Wij trouwen volgend jaar op 26 mei in Kos (Griekenland).Aangezien er geen katholieke priester op het eiland is kunnen we enkel het burgerlijk huwelijk laten voltrekken. We hebben ons laten vertellen dat de documenten die we moeten laten vertalen maar...
Locatie Reacties: 2 17-10-2008 18:11:45

VERONIQUE
Godshuis Sint Laureins
Heeft er iemand ervaring met het Godshuis in Sint Laureins? We zijn al langsgeweest voor de uitleg, maar ze doen erg vaag over de prijzen. We zijn een beetje bang dat het duurder gaat uitkomen dan ze zeggen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 17-10-2008 18:10:06

vanessa
dj roan
hallowij trouwen op 17 juli 2009, wij hebben gekozen voor het vijverhof en een huis djnu hebben we bericht gekregen van dj roanheeft iemand ervaring of feedback?vanessa
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 17-10-2008 17:45:32

Linda
Op zoek naar adres feestzaal Belsele
We zijn op zoek naar de adressen van de volgende feestzalen in Belsele:- middeleeuwse wijnkelder,- het oude schooltje.Kan iemand ons deze adressen, of contactpersonen bezorgen.Hartelijk dank.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 17-10-2008 15:05:45

Sofie
Mening Pierre Yves Aalst
Beste medebruidjes, bruidegommen, sympatisanten,Er zijn hier al verschillende topics geweest over Pierre Yves in Aalst.Nu kan ik eindelijk uit ervaring spreken...Ze geven momenteel huisdéflés en designerdays. Ik ben naar zo een huisdéf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-10-2008 14:32:08

Debbie
Kostprijs
Hallo,Ik ben nieuw op dit forum, en wij zijn van zin om te trouwen, graag had ik geweten wat de gemiddelde kostprijs is van een huelijksfeest. Ik hoop dat jullie mij een beter beeld kunnen geven.Groetjes
Andere Reacties: 16 17-10-2008 14:00:38

eva
wat geven aan kindjes aan de kerk?
Hallo!we hebben pluche ijsbeertjes gekocht om aan de kindjes te geven die naar de kerk komen. Maar omdat ze niet zo heel groot zijn (7cm), willen we er nog iets bij doen. Alleen liefst geen snoepjes. Iemand een ideetje?groetjes, eva
Ideeën Reacties: 3 17-10-2008 13:28:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...