Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ibele
DJ Meyer - Kortrijk
Iemand ervaring met DJ Meyer of Johan Demeyere? Prijs, sfeer, variatie muziek...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-10-2008 16:36:27

Evelien
GOEDKOPE UITNODIGINGEN wie heeft tips?
Hallo,wie heeft er tips om goedkope uitnodigingen te maken?Ik wil ze graag zelf maken, en zelf afdrukken...wie heeft een goed idee? Ik vind ze namelijk veel te duur als je ze laat maken.Groetjes Evelien
Uitnodigingen Reacties: 11 14-10-2008 15:08:13

Annelies
Liedjes met kleur
Dag mede bruidjes,Voor onze tafelschikking gebruiken wij kleuren. Om de mensen naar de tafels te leiden gebruiken we liedjes met kleur.Nu ben ik opzoek naar de mp3 van:- Tina Turner - Golden Eye- Marco Borsato - RoodIndien iemand dit heeft, mag je ma...
Andere Reacties: 9 14-10-2008 13:30:14

Vie
gitaar + zang huwelijksmis
Hallo, Voor in onze trouwmis (oktober 2009) zijn wij op zoek naar een zanger/gitarist voor de regio Geel/Westerlo. Is er iemand die mij iemand kan aanraden ? Suggesties zijn welkom ;-) !!! Alvast bedankt voor jullie reacties.
Muziek - Live Reacties: 12 14-10-2008 12:55:16

natascha
bruidshuis ann en john
HoiHeeft er iemand ervaring met het bruidshuis Ann en John in Eindhoven?Of heeft er nog iemand tips voor bruidswinkels regio kempen?Groetjes Natascha
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-10-2008 11:02:45

Veronique
@Ellen Lucky day
Hoi EllenGisteren heb je de tip gegeven om eens naar Lucky day te gaab in Terneuzen (dank je wel daaroor :-)). Kan je me soms ook nog zeggen rond welke prijzen de jurken daar liggen (min - max, ongeveer hé)?Groetes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-10-2008 10:29:37

Van Gelder
Inspiratie voor inpakken van cadeautjes
Heeft niemand hier dat beetje inspiratie?Hoe pak je op een originele manier een cadeau in zodat de verrassing eens zo groot is? Kan iemand mij helpen?Groetjes
Ideeën Reacties: 3 14-10-2008 10:12:47

annouschka
Links of rechts lopen??
Bij het binnenkomen in het gemeentehuis, loopt de vrouw (ik dus) dan links of rechts??M.a.w. zit mijn familie aan de linkerkant of aan de rechterkant van het gangpad??
Ceremonie Reacties: 3 14-10-2008 10:01:21

annouschka
wie nog zaterdag 18/10
Wie trouwt er nog zaterdag???Dit wknd was ik nog zo kalm en nu gieren de zenuwen door mijn lijf!!!Zelfs mijn ventje (toekomstige dan) heeft zenuwen!!! HEEFT HIJ ANDERS NOOIT!!!En nu begin ik te twijfelen aan mijn eigen organisatietalent!!!Kan zelfs a...
Andere Reacties: 6 14-10-2008 9:56:20

annouschka
gele corvette
Maanden geleden vroeg ik aan mijn schatje of hij in onze wagen wou trouwen (Cadillac Escalade) en hij vond dit super.Dit wknd kwam hij af dat hij mss toch wel in een Corvette (geen oltimer) naar het gemeentehuis wou gaan.Alleen, klein detail, wij tro...
Ceremonie Reacties: 0 14-10-2008 9:50:57

annouschka
Ceremoniemeester bij burgerlijke trouw??
Hoi iedereen, ik ben super nerveus aan 't worden na het scrollen op het forum.Zaterdag trouw ik enkel voor de wet en wou iedereen een briefje geven hoe ze binnen moeten gaan en waar ze moeten zitten.Ik wou aan mijn schoonbroer vragen om de cd op 't j...
Ceremonie Reacties: 2 14-10-2008 9:40:39

Patricia
Wie doet haar make up zelf?
Ik lees hier heel veel berichten van mensen die op zoek zijn naar een visagiste, maar ik vraag me nu af: wie doet dit gewoon zelf/heeft dit zelf gedaan?Ik heb al 2 keer een (teleurstellende) proef make up sessie gehad, en zij raadden mij het af omda...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 14-10-2008 8:48:00

nathalie
ervaringen bo couture
hallo,wie van jullie heeft ervaring met bo couture in kortrijk? Hoe is de dienst na verkoop enz.? Ik heb al eens gaan passen en denk van er morgen mijn kleedje te bestellen. Het is nog vroeg (sept.09) maar ik denk echt dat het mijn droomkleedje is.
Andere Reacties: 1 14-10-2008 8:14:25

annick
Antwerpen locatie
Hoi, wij zijn op zoek naar een locatie waar je voor 8000 Euro kan feesten.Een locatie vrij van catering is ook altijd welkom...Alvast bedankt voor jullie reactie!Annick
Locatie Reacties: 7 14-10-2008 6:43:07

Inge
Twijfelaar!
Hey,Ik heb enkele maanden geleden al een bruidswinkel bezocht en dacht daar het trouwkleed van mijn dromen gevonden te hebben. Nu enige tijd later ben ik toch aan't twijfelen. Misschien is dit dan een teken dat het toch niet mijn ideale trouwkleed is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-10-2008 23:16:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...