Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jan
De Bourgondiër - Diest
Hallo allemaal,Heeft er iemand ervaring met feestzaal "De Bourgondiër" in Deurne bij Diest?Kwaliteit van het eten, bediening, aankleding van de zaal, ...Alle info is welkom !
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-10-2008 17:08:46

Laura
Bali - wat zeker bezoeken?
Lieve medebruidjes,Wij gaan zeker naar Bali en Lombok op huwelijksreis. Nu is onze vraag wat moet je zeker zien? Wij dachten aan 7 nachten Ubud (Bali) en 5 nachten Lombok (strand - Lombok)... Of zouden jullie nog meer locaties kiezen? Maar wil ook ni...
Andere Reacties: 4 11-10-2008 16:32:00

henriette
Feestzaal De Vrije Valk
Hallo,wij Hendrik en Henriette hebben ons feest gegeven in "DE VRIJE VALK" en het was er wonderbaar,ontvangen op een rode loper onder een boog van bloemen,zeer vriendelijke gastvrouw en het eten was een waar festijn met vlotte en correcte b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 11-10-2008 15:35:36

ellen
videoreportage
Wij zoeken nog een videograaf regio antwerpen. Dit weekend zijn we naar de trouwbeurs geweest en we hebben er geen gevonden. (omdat er bijna geen waren)Groetjes
Video Reacties: 9 11-10-2008 14:39:09

annelies
misboekje tour l'amour
Een tijdje terug was er hier een onderwerp over de misboekjes. Daarin ertelde iemand dat haar vriendin haar boekje in "tour l'amour" of zo iets maakte.Ben nog steeds nieuwsgierig wat ze daar mee bedoelde.Kan iemand mij helpenDank je wel
Andere Reacties: 0 11-10-2008 11:09:16

sofie
Suere of andere ontwerpers?
Dag allemaal!Ik heb in mijn hoofd het ideale trouwkleedje voor mij. Maar ik ben bang dat ik het nergens in een winkel zal vinden.Op dit forum vond ik al 1 reactie over Suere. MAar ik durf niet uitgaan van 1 reactie. Zijn er nog mensen die hier ervari...
Andere Reacties: 4 11-10-2008 10:24:52

sofie
Suere of andere ontwerpers?
Andere Reacties: 0 11-10-2008 10:22:28

patricia
fotograaf westvlaanderen
wij zijn intussen 8 dagen getrouwd ,vorige week vrijdag was het heel slecht wee waardoor onze foto's zijn tegengevallen ,we zijn binnen in een kasteel geweest maar hebben eigenlijk maar weinig verschillende foto's .we hadden zograag foto's buiten geh...
Andere Reacties: 5 11-10-2008 10:15:21

Els
dilemma: hoe binnenkomen in de kerk???
Lieve medeplanners!Binnen twee weken is het zover... Onze grote dag! Alle puzzelstukjes beginnen te passen en nu zijn alle de details aan de beurt.We trouwen eerst voor de gemeente om 11u00 en om 12u00 voor de kerk.Ik zou graag met mijn papa binnen w...
Ceremonie Reacties: 2 11-10-2008 9:28:56

Stephanie
Naaister regio OVL
Hoi iedereen,Heeft er per toeval iemand wat adressen van naaisters die kleedjes aanpassen of herstellen. Ik heb mijn bruidsjurk al maar wil het laten aanpassen want tja ik had er een ander idee over. Zelf ben ik geen held met naaimachines en om het v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-10-2008 9:14:56

Kim
Pierre yves
Hoi,Ik wou eventjes, na alle slechte commentaren die hier circuleren, even meegeven dat ik vandaag, zonder afspraak, bij Pierre Yves in Aalst ben gestopt en ik ben er echt enorm goed ontvangen! Ik wou graag de nieuwe linea in het echt zien en die mev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-10-2008 18:57:51

Véronique
fotograaf kempen
Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf op 23 mei 2009.Wij willen absoluut geen dure fotograaf.Geen in de buurt van €1000.Hebben jullie suggesties?Merci
Fotografie Reacties: 7 10-10-2008 17:13:17

veerle
foto's 2 augustus 2008
Hallo iedereen,mijn grote dag is al 2 maanden achter de rug. Het was ronduit fantastisch! Het weer was prachtig, alles is vlekkeloos verlopen, kortom het kon niet beter. Alleen, die dag vliegt om, er gaat toch een stukje aan je voorbij. Daarom ben ik...
Andere Reacties: 6 10-10-2008 16:44:18

K
Restaurant Limburg
Hallo allemaal wij trouwen in mei 2009. We hebben geen avondfeest maar gaan in intieme kring uiteten 's avonds. Heeft iemand suggesties voor een gezellige plaats (liefst in het groen of in de buurt van een vijver)waar we kunnen gaan eten (hoeve, kast...
Andere Reacties: 6 10-10-2008 16:29:46

annelies
binnenkomen kerk
Hallo,Wij trouwen volgend jaar in mei. Nog een tijdje maar toch zijn we al over het een en ander aan het nadenken. Onder andere hoe we gaan binnenkomen in de kerk. Bij ons is dit niet zo makkelijk. Mijn vriend zijn vader is reeds overleden dus heeft ...
Ceremonie Reacties: 2 10-10-2008 15:46:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...