Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Onze grote dag is voorbij
Hallo allemaal, onze grote dag was zo voorbij :)Ik was heel zenuwachtig 's nachts en 's morgens. Ik ben bij ons mama gaan slapen!Om half acht was ik bij de kapster (Bieke) en het begon al goed.Ik was te vroeg, zoals gewoonlijk en plots merk ik dat ik...
Andere Reacties: 1 9-10-2008 17:22:07

Liesbeth
Muziek
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ideëen voor de openingsdans?Ik en mijn verloofde geraken er maar niet aan uit. telkens we een liedje mooi vinden, gaat het meestal over uit elkaar gaan enzo, niet echt toepasselijk dus.Wat vinden jullie van Magie v...
Openingsdans Reacties: 1 9-10-2008 16:50:06

Nele
Couture Rachel Temse
Hallo,Heeft er iemand al ervaring met Couture Rachel?Ik heb al een aantal keer gebeld om een afspraak te maken, maar telkens zeggen ze mij dat ik nog veel te vroeg ben (ik trouw op 25/04/08) om te komen passen omdat nieuwe collectie pas binnen is teg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-10-2008 16:31:57

Annelies
ringen in ballon
Misschien een domme vraag, maar ik lees vaak dat de ringen door de bruidskindjes gebracht worden in ballon. Om aan de ringen te geraken moet de ballon dan doorprikt worden. Wordt deze ballon op een speciale manier gemaakt? Ik beeld het me zo al in da...
Andere Reacties: 4 9-10-2008 15:51:14

vanessa
droomkleed nu weg voor 300euro
dag damesaangezien mijn mooie dag voorbij is verkoop ik mijn trouwkleed het is ivoor maat 38 - 40 (kan nog vernauwd worden en ingelegd) het is een bustier en met een sleep bustier met kant en op de rok parels en roosjes heel mooi heb veel succes geha...
Andere Reacties: 0 9-10-2008 15:44:57

herlinde
trouwjurken gaan passen
hallo!onze zaal ligt bijna vast, dus volgende stap is voor mij een kleedje gaan kiezen. aangezien we al in februari 2009 willen trouwen, zal ik mij een beetje moeten haasten. ik heb vernomen dat je best een afspraak maakt om te passen. geen probleem,...
Andere Reacties: 3 9-10-2008 15:26:44

nathalie
trouwjurk
dag (ex)bruidjes.heeft iemand van jullie een trouwjurk gekocht bij bo couture in kortrijk? Hoe zijn de reactie's hierop?groetjes
Andere Reacties: 1 9-10-2008 15:23:08

nathalie
fotolocatie
kent iemand toffe, mooie of originele fotolocatie's in de omgeving van meulebeke-tielt-ingelmunster-izegem-pittem? zowel buiten als binnen locatie's zijn welkom, zowel tuinen, mooie of oude gebouwen.
Andere Reacties: 1 9-10-2008 15:21:55

Gwen
Paniek om DJ Partysound
Beste bruidjes in spé,Mijn vriend en ik hebben erg getwijfeld over welke dj we op ons huwelijk wilden. Na veel positieve reacties te hebben gelezen op deze site over DJ Partysound, hebben we hem geboekt. Gesprek was heel gemoedelijk, hij maakte ...
Andere Reacties: 5 9-10-2008 15:15:44

Nicky
Kerk Lillo!
Hallo iedereen,Ken je iemand die getrouwd is of gaat trouwen, laat dan even een reactie na. Hoe is het kerkje en viel de pastoor mee?Bovendien kan ik het telefoonnummer nergens vinden, op kerknet.com staat er één maar hier kom je op een fax...
Locaties - Viering Reacties: 7 9-10-2008 14:31:55

Ellen
Buiten trouwen
Hallo heeft iemand ervaring met buiten een kerkelijk huwelijk te laten voltrekken?Wij zouden graag een ceremonie buiten laten doen ipv in de kerk. Maar bij ons word dit geweigerd. Hoe kan ik dit oplossen?dank je
Ceremonie Reacties: 5 9-10-2008 13:49:42

Kirsten
kapper aan huis: Kajos
hey,heeft er iemand ervaring met Kajos, kappers die aan huis komen? Alle commentaren (positief en negatief) zijn welkom!bedankt!groetjesKirsten
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 9-10-2008 13:13:54

nathalie
misboekje voor een dienst ipv kerk
hallo,heeft iemand van jullie voorbeelden van een misboekje van een dienst in plaat van een kerkelijk huwelijk?jullie mogen het me altijd doormailen.natje_penninck@hotmail.com
Andere Reacties: 1 9-10-2008 12:30:48

An
ouders inlichten
hey! wij zijn op zoek naar een leuk en origineel idee om onze ouders in te lichten dat we gaan trouwen... wij hopen hiervoor niet te diep in onze portefeuille te moeten tasten... heeft er iemand een idee? dankjewel!
Ideeën Reacties: 9 9-10-2008 11:40:03

Evelien
WIE KENT EEN GOEDE FOTOGRAAF REGIO LIMBURG?
Wij zijn op zoek naar een fotograaf.Ik wil graag in een bos of zo foto's maken. Wie heeft leuke ideeen en/of kent een betaalbare fotograaf?
Fotografie Reacties: 21 9-10-2008 11:27:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...