Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marie claire
fotograaf Maes De Pinte
heeft iemand met deze fotograaf ervaring Maes uit De Pinte
Fotografie Reacties: 1 7-10-2008 18:23:27

sophie
DJ - Anders MetKlank
Hallo iedereen,Wij overwegen om Dj Koen Gheysen (anders met klank) te nemen.Heeft iemand ervaring met hem of al reacties gehoord?Welke soort muziek speelt hij?Alvast bedankt!Sophie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 7-10-2008 17:58:19

dorien
Verslagje 04.10.2008: het was super!!!
Hallo iedereen,nu we al een beetje afgekickt zijn van onze trouwdag en trouwfeest, wil ik hier toch graag een paar mensen bedanken die ervoor gezorgd hebben dat onze dag schitterend en perfect verlopen is!wij zijn vorige zaterdag getrouwd, en onze da...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 7-10-2008 16:21:41

Hannelore
Verlovingsringen
Hallo iedereen,Ik trouw op 4 November voor de wet en pas over een goed jaar voor de kerk. Nu ben ik op zoek naar verlovingsringen, aangezien er zoveel tijd tussen trouw voor de wet en trouw voor de kerk zit. Ik weet wat ik zoek (ik en mijn man beiden...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-10-2008 16:08:54

Annelien
vrijgezellenavond
Hallo,Een goede vriendin van mij trouwt volgend jaar in augustus. En ik organiseer haar vrijgezellenavond. En nu vroeg ik me af of jullie mij niet enkele ideetjes kunnen geven. De grote lijnen van de avond liggen al vast, maar ik heb nog opdrachten n...
Andere Reacties: 3 7-10-2008 15:56:57

Evelien
ceremonie op het gemeentehuis?
Hallo bruidjes, wij trouwen in de zomer van 2009, maar enkel voor de wet. Omdat we niet voor de kerk trouwen wil ik toch graag dat het een 'echte'ceremonie wordt. Op het gemeentehuis mag je teksten en muziek in je huwelijk betrekken, maar ik heb geen...
Ceremonie Reacties: 4 7-10-2008 15:32:40

Anja
trouwjurk Bellice
Prachtig niet gedragen trouwjurk (maatje 38) van merk Bellice te koop! originele prijs 1350 euro + handschoenen in assortie -> stel zelf een prijs voor. Mijn huwelijk is helaas afgelast(door situatie met schoonma)Het trouwkleed was al gekocht en m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 7-10-2008 14:56:55

Sandra
kleed van Linea te koop
hallo bruidjes, ik ben onlangs getrouwd en verkoop nu mijn jurk van Linea Raffaelli. Het is een prachtige creme-kleurige jurk, collectie 2007 in maat 42. Ik heb er ook een sjaaltje bij van voile en juweeltjes. Graag had ik er 700 euro voor gekregen, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-10-2008 14:40:59

Kaatje
Betaalbare fotograaf Kortrijk-Roeselare-Ieper die ook foto's op cd-rom meegeven???
Hoi,Ik vroeg mij af of er geen betaalbare fotografen waren in de regio Kortrijk - Roeselare - Ieper die zo'n pakket aanbieden.Ik bedoel met zo'n pakket: waar je album en cd-rom krijgt voor betaalbare prijs!!!Laten jullie vlug iets weten??Mag ook per ...
Fotografie Reacties: 4 7-10-2008 14:29:02

Nathalie
intredeliedje feestzaal avondfeest
Wij trouwen binnen 3 weken en ik vind geen mooi en tof nummer ( zodat er al ineens wat sfeer word gemaakt om de feestzaal binnen te komen ) Alle tips zijn welkom, liefs iets met beat in! Thx
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 7-10-2008 13:29:16

Joke
Uitnodigingen Cartarosa
Hallo allemaal,Ik ben al een beetje aan het uitkijken naar uitnodigingen. Op Cartarosa vind ik de kaarten met foto wel heel leuk, maar zou het in een totaal andere kleur willen. Heeft iemand ervaring met deze site? en met het veranderen de standaardk...
Uitnodigingen Reacties: 1 7-10-2008 11:56:03

Stefanie
Decoratiespullen te koop!
Dag bruidjes in spe,Na zelf onze feestzaal deze zomer te mogen inrichten had ik het idee om verder iets met decoratie te gaan doen in bijberoep.Maar aangezien we verhuizen naar het buitenland voor mijn man zn werk zal dat niet meer mogelijk zijn.Nu h...
Andere Reacties: 20 7-10-2008 11:51:36

Liesbet
VOORBEELDEN UITNODIGINGEN
Hallo verliefden, verloofden, getrouwden,...is het mogelijk om mij jullie uitnodiging van jullie huwelijk naar mij door te sturen, want ik zoek nog voorbeelden naar tekst en lay out toe.Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!mvg Liesbet liesbetcoo...
Uitnodigingen Reacties: 14 7-10-2008 11:11:44

S
Trouwring
We zijn volop bezig met de voorbereidingen van de trouw. We zijn al aan het uitkijken naar ringen, maar hebben geen idee welk budget we hiervoor ongeveer moet voorzien.Daarom mijn vraag: hoeveel spenderen jullie ongeveer aan de ringen, of welk budget...
Andere Reacties: 10 7-10-2008 10:54:09

Indra
Ten einde raad
Hallo Bruidjes,Ik zit met een groot probleem!Wij trouwen op 16 mei 2009 enkel voor de wet en hebben volgende zaken al geregeld:Ceremoniemeester, Vervoer, Gemeentehuis, DJ, Make-UP, Kapster, Feestzaal, Fotograaf en Videograaf, afspraak gemaakt voor mi...
Andere Reacties: 22 7-10-2008 10:23:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...