Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristel
Fotograaf - omgeving Hasselt
Dag allemaal, Zou iemand ons kunnen helpen met het zoeken naar een betaalbare fotograaf omgeving Hasselt? Wij hebben reeds Jef Celen gecontacteerd, maar hij is reeds bezet op onze trouwdatum.Groetjes, Kristel
Fotografie Reacties: 11 5-10-2008 18:15:46

Valérie
Oldtimer verhuur
Hallo iedereen,Is er iemand op dit forum die olditmer cabrio's verhuurd? Regio Brasschaatgroetjes,Valérie
Ceremonie Reacties: 0 5-10-2008 17:50:50

Valérie
DJ Geert Vremde
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met DJ Geert uit vremde?Dank je,Valérie
Andere Reacties: 2 5-10-2008 17:45:10

Brigitte
jurk voor suite
hallo jullie allen,weet iemand een winkel voor het kiezen van mijn jurk voor het huwelijk van mijn dochter juli 2009 ? had een mooie jurk gezien tijdens vakantie in spanje, maar twijfel om het daar te kopen volgend jaar. Je weet wel .. manjana ..man...
Kledij - Suite Reacties: 7 5-10-2008 17:20:33

franca
misboekje
hallo iedereen, heeft er iemand van jullie orginele of mooie mis boekjes?je kunt het door mailen naarpatri_p26@hotmail.comdank je wel
Andere Reacties: 2 5-10-2008 17:06:07

Nathalie
zaal
Hallo, wij zijn opzoek naar een zaal voor ons feest. Op internet vind je veel klassieke feestzalen met alles erop en eraan maar wij zijn opzoek naar iets heel eenvoudig.bv een schuur dat we kunnen omtoveren, een locatie waar we een grote tent kunnen ...
Locatie Reacties: 0 5-10-2008 17:03:43

Machteld
Fotografe Foto ID Kluisbergen
Hallo, heeft iemand ervaring met Foto ID uit Berchem (Kluisbergen)? Bedankt!!!
Fotografie Reacties: 1 5-10-2008 16:16:00

Sandra
Orignele manier om gasten naar de tafel te begeleiden?
Hallo iedereen, Wij trouwen op 03-07-09 en graag had ik een originele manier gevonden om mijn gasten aan tafel te laten komen? Hebben jullie enige tips voor mij. Het is wel niet de bedoeling dat het een stijf feest wordt. Zo is mijn neef onlangs get...
Andere Reacties: 3 5-10-2008 14:52:47

ellen
teksten
hey...het thema van onze viering is samen op weg gaan... reizen... ik heb al enkele teksten , parabels gevonden. nog iemand ideeên ? alle hulp is welkom. bedankt
Andere Reacties: 0 5-10-2008 14:46:27

Liesbeth
hoe beginnen?
Hey iedereen,6/6/09 gaan mijn vriend en ik in het huwelijksbootje stappen.. Ik kijk er al helemaal naar uit. We zouden toch stilaan willen beginnen aan ons misboekje, maar hoe begin je hieraan?Voorbeelden en tips zijn altijd welkom. Je mag ze doormai...
Religie Reacties: 6 5-10-2008 14:00:53

Nathalie
Linea Raffaelli prijsverschil in verschillende winkels
Hey bruidjesHebben jullie reeds de prijzen vergeleken van de jurken van Linea Raffaelli in de verschillende winkels? Ikzelf ben namelijk op zoek naar een jurk van Linea en vraag me toch af of er veel prijsverschil op hetzelfde model zit in de verschi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-10-2008 13:47:57

Katrien
Trouwkleed gezocht, mag ook tweedehands zijn
Dag iedereen, Ik ben op zoek naar een touwkleed van Rembo Styling. mag ook tweedehands zijn, dus als iemand van jullie het verkoopt? Ik trouw op 9/05, heb maat 38 en ben 1.73 groot. Foto's mogen gestuurd worden naar katrien_coeimans@yahoo.comGroetjes...
Andere Reacties: 0 5-10-2008 13:39:00

Katrien
De barrier Houthalen
Ik had graag wat reacties van de Barrier in Houthalen. Liefst nog een mailadres van mensen die daar feest gegeven hebben. Ik had zo een aantal specifieke vragen.Alvast heel erg bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-10-2008 13:03:44

Lobke
bioscoopticketticket
hoi iedereenaangezien we alle 2 filmfreaks zijn, leek het me leuk om onze uitnodiging in de vorm van een cinematicket te doen, maar ik heb me al sufgezocht en vind nergens een voorbeeldkunnen jullie me helpen?groetjesLobke
Andere Reacties: 3 5-10-2008 12:26:26

annelies
DJ
Hallo allemaal,Kan iemand een DJ aanraden uit omgeving brugge?Thanx, Annelies
Ideeën Reacties: 7 5-10-2008 12:23:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...