Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Linea Raffaelli - wie heeft een kleedje uit de collectie 2008 gekocht
Hey bruidjes,ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen. Ik ben helemaal weg van een kleedje van Linea uit de collectie van 2008. Ik ben iets vroeger gaan passen omdat ik de nieuwe collecties een beetje vind tegenvallen, allemaal vrij bombastisch...
Andere Reacties: 15 1-10-2008 19:15:53

delphine
wat mee te nemen op de dag zelf?
Dag iedereen,Heeft iemand misschien een lijstje met handige dingen om mee te nemen op de trouwdag, ik denk bijv. aan veiligheidsspelden, pleisters, compeed,...Overmorgen is het zover!!!!!bedankt!!
Andere Reacties: 5 1-10-2008 18:32:13

Katleen
Fotolocatie regio Kampenhout - Binnen & Buiten
Hey, heeft iemand een tip voor binnelocatie fotoreportage regio Kampenhout? Alvast bedankt voor de tips!
Fotografie Reacties: 2 1-10-2008 17:32:50

Lobke
adres
hoi hoizetten jullie ook jullie eigen adres op de uitnodiging of is dit niet de gewoonte?
Uitnodigingen Reacties: 5 1-10-2008 17:20:54

Tine
Rembo foto's
hoiwij trouwen in maart en het is nu dé moment om een jurk te kiezen. Ik ben al in 4 winkels gaan kijken en wat gaan passen en Rembo is echt mijn ding. Ik heb 5 namen van jurken die ik aanhad en mooi vond, maar die van enkele weken geleden herin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 1-10-2008 17:01:31

vanessa
trouwkleed te koop aan spotprijs moet dringend weg
dag damesaangezien mijn mooie dag voorbij is verkoop ik mijn trouwkleed het is ivoor maat 38 - 40 (kan nog vernauwd worden en ingelegd) het is een bustier en met een sleep bustier met kant en op de rok parels en roosjes heel mooi heb veel succes geha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-10-2008 15:50:49

Sabrina
winkel bruidsboeket omgeving lennik-dilbeek(vlaams brabant)
hallo, kan er me iemand een bloemenwinkel aanbevelen waar ze mooie bruidsboeketten maken enook de versiering voor in de kerk enzo.,groetjes sabrina
Bruidsboeket Reacties: 2 1-10-2008 15:44:54

Sabrina
visagiste omgeving lennik-dilbeek ( vlaams-brabant)
hallo, ik heb hier over een paar maanden een berichtje geplaats voor een visagiste maar tot nu toe nog niemand gevonden,Kan er me iemand helpen het is voor 18.07.2009 en die aan huis zou komen want ik zou eventueel mijn mama en schoonzus ook laten sc...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 1-10-2008 15:43:05

Liesbet
tiara
Ik trouw binnen drie weken en heb enkele maanden geleden bij de Veritas een mooie tiara gekocht voor 19.95 euro.Maar..in overleg met de kapster hebben we besloten om hem toch niet te gebruiken.Hij kan makkelijk zitten zonder speldjes en heeft mooie c...
Andere Reacties: 1 1-10-2008 15:39:52

adelheid
Nathalie de bock
Hey,heeft er iemand ervaring met Nathalie De Bock uit sint-gillis-waas voor Kapsel en maquillage ? Zo ja, zowel positieve als negatieve reacties zijn welkomAdelheid
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 1-10-2008 15:24:22

Leentje
huwelijksgazet als misboekje
Hey, Ik ben op zoek naar een origineel idee als misboekje en dacht misschien aan een huwelijkgazet (met strip, horoscoop, nieuwtjes,...). Heeft er iemand hier ervaring mee hoe je eraan begint of eventueel een voorbeeld of een site waar je eventuele h...
Andere Reacties: 10 1-10-2008 14:10:47

Leentje
huwelijksgazet als misboekje
Hey, Ik ben op zoek naar een origineel idee als misboekje en dacht misschien aan een huwelijkgazet (met strip, horoscoop, nieuwtjes,...). Heeft er iemand hier ervaring mee hoe je eraan begint of eventueel een voorbeeld of een site waar je eventuele h...
Andere Reacties: 0 1-10-2008 14:10:47

Femke
Kapper en make-up
Hallo weet er misschien iemand een goede kapper en iemand die make-up doet en aan huis komt? liefst regio eeklo.alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 1-10-2008 14:05:44

Joke
Trouwringen Wim Meeusen
Hallo iedereenIk vind de trouwringen van Wim Meeusen echt prachtig, helemaal mijn ding! Heeft er iemand een idee van de prijs van deze ringen? En of ze van goede kwaliteit zijn?GroetjesJokehttp://nickyenjoke.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 3 1-10-2008 13:41:34

kim
Videograaf - Vlaams-Brabant
Hallo!Kent er iemand een goede videograaf in de omgeving van Hoegaarden-Tienen? Van verder mag natuurlijk ook? Wat zijn de ervaringen? Wat is de kostprijs?Groetjes
Andere Reacties: 2 1-10-2008 13:24:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...